Web Analytics Made Easy - Statcounter

 یک طور‌هایی مدتی است که واتساپ در گروه‌های کاری، اداری و شرکتی و دانشگاهی، بیشتر از تلگرام مورد استقبال قرار گرفته است. تلگرام بسیار پیشرفته‌تر از واتس اپ است، اما از آنجایی که به هر حال «مستقیم و بی‌درسر در دسترس نیست»، خیلی‌ها ترجیح می‌دهند که کار‌های ساده اطلاع‌رسانی و ارسال فایل و برنامه کاری و آموزشی را با همین واتساپ انجام بدهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما همین موضوع باعث شده که احتیاط بیشتری لازم باشد. چرا؟

شما ممکن است گروه‌های واتساپی را با هم اشتباه بگیرید. مثلا دوست شما ممکن است هم در یک گروه رسمی و اداری پیامی بفرستد و هم در یک گروه خودمانی‌تر. بعد شما ناگهان در گروه اشتباهی، پاسخی بدهید که به صلاح نباشد. مثلا حاوی شوخی‌ای باشد یا محتوای خاصی داشته باشد که یک دردسر شغلی برایتان ایجاد کند.

چه کار می‌شود کرد که چنین اشتباهی کمتر شود؟

واتساپ به تازگی یک ویژگی جدید داده که در وهله اول ممکن است تصور کنیم که کاربردی به جز برطرف کردن یکنواختی این پیام‌رسان از نظر ظاهر ندارد.

این ویژگی جدید این است که شما می‌توانید تصویر پشت‌زمینه یا بک‌گراند هر گروه یا چت را عوض کنید و چیز متفاوتی در آن بگذارید

در پیام‌رسان‌های زیادی، کاربر تنها اجازه دارد که یک بک‌گراند برای همه گروه‌ها و چت‌ها انتخاب کند، اما در واتساپ حالا دیگر پشت‌زمینه‌ها می‌توانند متفاوت باشند.

حالا کار هوشمندانه‌ای که شما می‌توانید بکنید این است که بک‌گراند همه گروه‌های رسمی‌تر و اداری را چیزی انتخاب کنید که یک هشدار ضمنی در ذهن شما ایجاد می‌کند. مثلا از بک‌گراند تیره یا بک‌گراند زرد استفاده کنید.

به همین سادگی جلوی کلی از دردسر‌های احتمالی گرفته می‌شود.

تعویض پشت‌زمینه خیلی ساده است و شاید لازم نباشد که توضیح واضحات بدهم. در قسمت تنظیمات هر گروه شما wallpaper and sound را دارید که وقتی روی ان تپ می‌کنید، گزینه انتخاب والپپر جدید را می‌بینید و می‌توانید یک بک‌گراند پیش‌فرض با سبک مورد علاقه خودتان یا یک عکس داخل گوشی را بک‌گراند کنید.

منبع: ۱ پزشک

منبع: پارسینه

کلیدواژه: واتس اپ واتس اپ سبک زندگی پارسی خبر ترفند تلگرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۹۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردز و واتس‌اپ از اپ‌استور چین حذف شد

روزنامه وال‌استریت‌ژورنال گزارش کرد شرکت اپل به درخواست چین پیام‌رسان واتس‌اپ و شبکه‌اجتماعی تردز را از فروشگاه اینترنتی نرم‌افزار خود در این کشور حذف کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، پیش‌تر نرم‌افزار‌های سیگنال، تلگرام و لاین هم از این فروشگاه حذف شده‌اند.

دیگر خبرها

  • تردز و واتس‌اپ از اپ‌استور چین حذف شد
  • آیا چت کردن رابطه زوجین را خراب می‌کند؟
  • پزشکان عوارض و اشتباه دارویی را اطلاع دهند
  • ضربه کاری چین به واتساپ
  • پیام‌هایی که ایران برای آمریکا ارسال کرد
  • حذف شناسه پرداخت تامین اجتماعی برای تسهیل و پیشگیری از اشتباه
  • کلاه‌برداری مجرمان سایبری با ارسال پیام با مضمون دریافت کالابرگ
  • گروه آموزش برتر، سایت نمونه سوالات کشور
  • با «فیلتر‌های گپ» پیام‌های واتساپ را سریع‌تر پیدا کنید
  • نظر مدیرعامل تلگرام درباره پلتفرم‌های آمریکایی