Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، «ابراهیم باخدا» جانباز سرافراز ۷۰ درصد و یادگار دوران دفاع مقدس پس از سال‌ها تحمل رنج و جراحات ناشی از جنگ تحمیلی ساعاتی قبل دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

پیکر پاک این شهید سرافراز در گلزار شهدای امام زاده هادی (ع) ینگه امام به خاک سپرده خواهد شد.

شایان‌ذکر است شهید «ابراهیم باخدا» متولد ۱۳۲۵ در سال ۱۳۶۴ به عنوان بسیجی به منطقه جنگی جهت دفاع از میهن اعزام شد و پس از چند بار اعزام در شهریور ماه ۱۳۶۵ در منطقه شیخ صالح توسط دشمن بعثی بمباران شیمیایی از نوع گاز خردل به درجه جانبازی نائل گشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کد خبر 5100114

منبع: مهر

کلیدواژه: جانبازان و ایثارگران بنياد شهيد استان البرز شهرستان کرج ویروس کرونا شب یلدا شیراز آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد کرمانشاه بوشهر گرگان بارش برف عکس استانها قاسم سلیمانی شهرستان کرج بارش باران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۹۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد حجاج از ترمینال «سلام» فرودگاه امام (ره) اعزام می‌شوند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، سعید چلندری گفت : این عملیات از امروز سوم اردیبهشت با اعزام زائران خانه خدا از ترمینال سلام هم‌زمان با برگزاری مراسم بدرقه با حضور نواب نماینده ولی فقه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت و «عبدالله بن سعود العنزی» سفیر کشور عربستان در ایران و تنی چند از مقامات کشوری و لشکری آغاز شد و عملیات رفت تا ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در عملیات حج عمره امسال پنج‌هزار و ۷۲۰ زائر خانه خدا عازم سرزمین وحی می‌شوند، اظهار داشت: ۲ هزار و ۸۶۰ زائر از طریق ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای انجام این فریضه مقدس عازم عربستان می‌شوند و درمجموع همین میزان نیز از ۱۰ فرودگاه دیگر به عمره مفرده مشرف می‌شوند.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه آخرین پرواز برگشت زائران در تاریخ ۲۳ اردیبهشت خواهد بود، گفت: همه پرواز‌ها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) انجام می‌شود.

چلندری خاطرنشان‌کرد: اعزام زائران حج تمتع نیز از ۲۴ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ترمینال سلام به‌عنوان پایانه زیارتی با مساحت ۵۴ هزار مترمربع ظرفیت بسیار بالایی برای ارائه خدمات به حجاج و زائران عتبات را در سطح بسیار خوب دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • «شهید کوچه ما، روشنایی شهر» در منطقه ۱۳ اصفهان
  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • ۵۰ درصد حجاج از ترمینال «سلام» فرودگاه امام (ره) اعزام می‌شوند
  • جانباز رودسری به همرزمان شهیدش پیوست