Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-29@02:16:17 GMT

صدور ۷۰ پروانه تاسیس دفتر پیشخوان جدید در خوزستان

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۸۹۹۰۴

صدور ۷۰ پروانه تاسیس دفتر پیشخوان جدید در خوزستان

علی صالح نساج یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: ۴۵۰ دفتر پیشخوان دولتی و غیردولتی در استان فعال هستند و آمادگی خدمات رسانی به مردم حتی در این شرایط سخت کرونایی را دارند.

وی گفت: از این تعداد پروانه جدید تأسیس دفاتر پیشخوان شهری و روستایی ۴۵ دفتر پیشخوان شهری و ۲۵ دفتر پیشخوان روستایی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صالح نساج ادامه داد: ۶۷ دستگاه خودپرداز از سوی وزارت ارتباطات به دفاتر پیشخوان روستایی تحویل داده شد تا مردم در روستا امکان استفاده از خدمات بانکی را داشته باشند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان بیان کرد: افراد متقاضی دریافت پروانه تأسیس دفتر پیشخوان باید درخواست صدور پروانه را به صورت غیرحضوری در سایت cra.ir ثبت نام کنند، در گذشته به صورت حضوری عملیات ثبت نام انجام می‌گرفت اما در حال حاضر تمام امور مربوط به ثبت نام و راه اندازی دفاتر پیشخوان به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

صالح نساج گفت: برای ارائه خدمات مطلوب از سوی دفاتر پیشخوان به مردم بازرسانی به صورت دوره‌ای از این دفاتر بازدید می‌کنند و در صورت رعایت نکردن قوانین یا پروتکل‌های بهداشتی به ویژه در این شرایط کرونایی به کمیته تخلفات معرفی می‌شوند و جریمه نقدی و یا تعلیق ارائه خدمات و یا ابطال پروانه برای این افراد در نظر گرفته می‌شود.

وی گفت: اگر مردم شکایتی از دفاتر پیشخوان دارند می‌توانند در سایت ۱۹۵ تخلف و یا شکایت خود را ثبت کنند تا در کمترین زمان به تقاضای آنها رسیدگی شود.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری اختصاصی ایرنا دولت الکترونیک خوزستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری اختصاصی ایرنا دولت الکترونیک خوزستان وزارت علوم تحقیقات و فناوری اختصاصی ایرنا دولت الکترونیک خوزستان اخبار کنکور دفاتر پیشخوان دفتر پیشخوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۸۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آبگرفتگی معابر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت:‌ در پی بارندگی‌های ۴۸ ساعت گذشته امدادگران هلال احمر به بیش از ۵۰۰ نفر امدادرسانی کردند.

وحید شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خوزستان اظهار کرد: امدادگران جمعیت هلال‌احمر استان خوزستان در قالب بیش از ۱۰۰ تیم عملیاتی، سیل و آب‌گرفتگی در شهرهای استان را امدادرسانی کردند.

وی افزود: از ساعت ۴۸ ساعت گذشته که دستور آماده‌باش صادر شده، به بیش از ۵۰۰ نفر خدمات امدادی ارائه شده است. همچنین تیم‌های تخصصی سیلاب با دستگاه‌هایی همچون پمپ و لجنکش، آماده هستند تا در صورت نیاز به مردم خدمات ارائه کنند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان خوزستان با اشاره به اینکه عملیات امدادی تا ایجاد شرایط پایدار در منطقه، عنوان کرد: مردم نیز می‌توانند در صورت بروز مشکل با سامانه ۱۱۲ این جمعیت تماس حاصل کنند.

کد خبر 739152

دیگر خبرها

  • برخورد با ساخت و ساز غیرمجاز در کرمانشاه شدت می‌گیرد
  • صدور ۶۱۹ پروانه تولید صنایع دستی در گیلان
  • راه اندازی پیشخوان کتاب در ادارات نقده
  • صدور ۵۶۹ پروانه ساخت و پایان‌کار در منطقه ۴ شهرداری قزوین
  • فعالیت ۱۱۷ واحد تولیدی دارای پروانه استاندارد در ایلام
  • صدور و تمدید ۵۰ فقره پروانه کاربرد علامت استاندارد در سال گذشته
  • رکورد ۱۰ ساله صدور پروانه در منطقه ۱۰ شکسته شد
  • رکورد ۱۰ ساله صدور پروانه ساخت در منطقه ۱۰ شکسته شد
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آب‌گرفتگی معابر
  • امدادرسانی به بیش از ۵۰۰ شهروند خوزستانی در پی آبگرفتگی معابر