Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا قدمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: در حال حاضر جاده‌های مازندران خلوت است و باتوجه به ادامه ممنوعیت کرونایی ترافیکی را شاهد نیستیم و از لحاظ جوی نیز مشکلی نداریم.

 وی با اشاره به ادامه ممنوعیت‌های تردد کرونایی در محورهای شمال، افزود: از یکم آذرماه تاکنون طی ۲۹روز گذشته تاکنون ۳۷هزار و ۷۰۰ خودرو برگشت داده شده و همچنین ۷هزار خودرو اعمال قانون شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راه مازندران بیان کرد: براساس دستورالعمل امروز، روز پایانی اجرای این ممنوعیت کرونایی است و ادامه اجرای این طرح نیز براساس دستورالعمل خواهد بود که هنوز دستورالعملی ابلاغ نشده است.

قدمی یادآور شد: در این فصل از سال باتوجه به بارش‌ها و همچنین بالا بودن احتمال ریزش و رانش و در کنار ان بحث کرونا توصیه و هشدار پلیس به رانندگان پرهیز از ترددهای غیرضروری در محورهای مازندران است.

وی در پایان گفت: مرکز کنترل پلیس راه مازندران ۲۱۸۲۴۴۲۰و ۲۱۸۲۴۴۳۴با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی شهروندان در ارتباط با آخرین وضعیت جاده‌های مازندران است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج/و

منبع: فارس

کلیدواژه: علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران وضعیت جاده های شمال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۱۰۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته در محورهای مواصلاتی مازندران اعمال می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، سرهنگ یدالله جهان‌تاب محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته را این گونه توضیح داد: محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه 5 اردیبهشت تا شنبه 8 اردیبهشت 1403 در جاده‌های مازندران اجرا می‌شود.

وی گفت: تردد موتور سیکلت از ساعت 12 ظهر روز چهارشنبه مورخ 1403/02/05 الی ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ 1403/02/08 از محور‌های هراز، فیروزکوه، کرج - چالوس و بالعکس ممنوع است.

وی با تاکید بر اینکه  تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود، افزود: در محور کندوان محدودیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14:00 الی 24:00 روز جمعه مورخ 1403/02/07 اعمال می‌شود به گونه‌ای که از ساعت 14 آزادراه تهران - شمال اعمال محدودیت تردد برای خودرور‌های به مقصد چالوس انجام می‌شود.

جهان تاب گفت: از ساعت 15 ابتدای پل زنگوله در انتهای دهانه شمالی تونل البرز به سمت چالوس انسداد به صورت کامل بوده و  از ساعت 17 از مرزن آباد به سمت تهران یک طرفه اجرا می‌شود.

فرمانده پلیس راه مازندران تاکید کرد: از ساعت 24 طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن آباد مسیر دو طرفه می‌شود.

وی ادامه داد: تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده  و تردد از مسیر جاده قدیم کرج – چالوس تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد بوده، ولی تردد خودرو‌هایی که قصد عزیمت به چالوس در روز‌های اعمال محدودیت جنوب به شمال را دارند از ساعت 12 از میدان امیرکبیر به سمت چالوس ممنوع است.

وی به برخی محدودیت‌های محور هراز اشاره کرد و گفت: در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مامورین پلیس راه محدودیت یک طرفه مقطعی روز جمعه مورخ 1403/02/07 به صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس راه لاریجان و بلعکس انجام خواهد شد.

وی افزود: در نقلیه سنگین به استثناء حاملین موادسوختی و یا فاسدشدنی در محور کندوان تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع می‌باشد و در محور هراز تردد همه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است و تردد همه کامیون‌ها وکامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 الی 24 روز چهارشنبه مورخ 1403/02/05 و همچنین از ساعت 6 الی 24 روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های 1403/02/06 و 07 از محور هراز ممنوع است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته به سمت مازندران
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • آخرین وضعیت بارش‌ها در استان اصفهان / کدام محورهای استان مسدود است؟
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه مازندران
  • انسداد مقطعی محور سوادکوه در مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز دوشنبه ۳ اردیبهشت / تردد از محور چالوس تا ظهر ممنوع است
  • تردد ۳.۵ میلیون وسیله نقلیه در محورهای استان سمنان