Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: پرستاران خود را همدم لحظات سخت و تلخ بیماران قرار می‌دهند و دلاورانه در صف مقدم مبارزه با کرونا ایستاده‌اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی به مناسبت ولادت حضرت زینب کبری (س) و روز پرستار گفت: پرستاران خود را همدم لحظات سخت و تلخ بیماران قرار می‌دهند و دلاورانه در صف مقدم مبارزه با کرونا ایستاده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متن پیام امیر سرتیپ کیومرث حیدری به این شرح است:

روز پرستار مزین شده است با سالروز ولادت با سعادت عقیله بنی هاشم، حضرت زینب کبری(س) که این خود فرصت ارزشمندی در راستای تکریم جایگاه والای پرستاران و کادر درمانی فداکار و صبوری است که مجدانه و در نهایت ایثار و ازخودگذشتگی خود را سپر بیماری‌ها و همدم لحظات سخت و تلخ بیماران قرار می‌دهند.

پرستاران، پزشکان و کادر درمانی ۲۸ بیمارستان و تمامی درمانگاه‌های نیروی زمینی ارتش از روز اول همه‌گیری ویروس منحوس کرونا، دلاورانه و مؤمنانه در صف مقدم مبارزه با این بیماری ایستادند و در تمام این مدت لحظه‌ای آرام نگرفتند و ان شاءالله تا شکست کامل این ویروس، حافظان امین سلامت روح و جسم ملت شریف ایران، در سرتاسر این پهنه پرافتخار خواهند بود.

اینجانب فرا رسیدن ولادت با برکت حضرت زینب (س) و روز خجسته پرستار را به تمامی سپیدپوشان حافظ سلامت و پرستاران مومن و دلسوز ایران اسلامی به خصوص همکاران جهادگر و سخت‌کوش بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های نیروی زمینی ارتش که همچون فرشتگانی مهربان مشکلات و نیازهای جسمی و عاطفی بیماران را پاسخ می‌دهند، تبریک عرض می‌کنم و ایامی سرشار از توفیقات روزافزون برای تمامی زحمت‌کشان این عرصه از درگاه خداوند منان مسئلت می نمایم.

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ارتش صف مقدم مبارزه نیروی زمینی ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۱۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه

دریافت 116 MB کد خبر 6081008

دیگر خبرها

  • نیروهای مسلح با اتحاد و آمادگی کامل مقابل دشمنان ایستادند
  • رژه نیروی زمینی و تجهیزات دفاعی ارتش در کرمانشاه
  • ارتش ۸ شهید مدافع حرم را تقدیم انقلاب کرده‌ است
  • پشت هر کشتی ایرانی در آب‌های فرا سرزمینی ارتشی مقتدر ایستاده است
  • غرش پهپادها در اسرائیل نتیجه درایت امامین انقلاب بود
  • آغاز مراسم رژه گرامی داشت سالروز ارتش در بندرعباس
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • کارزار جهانی نور قرمز در خوی
  • رنج مضاعف بیماران؛ از آشوب در نوبت گرفتن تا خشونت‌های اتاق زایمان
  • رازهای سر به مُهر پرستاران در بیمارستان‌ها