Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خرداد»
2024-04-24@17:25:43 GMT

تعطیلی آموزش مجازی تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۱۴۲۵

خرداد: سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: تعطیلی آموزش مجازی جزو مصوبات ما نیست و هیچ مجوزی از طرف ستاد ملی کرونا نبوده است.
به گزارش خرداد ، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در پاسخ به سوال اینکه چرا آموزش مجازی شهر تهران تعطیل شده است گفت: تعطیلی آموزش مجازی به هیچ عنوان جزو مصوبه ما نیست و فقط آموزش حضوری تعطیل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:  به هیچ وجه هیچ مجوزی برای تعطیلی آموزش مجازی از طرف ستاد ملی مقابله با کرونا صادر نشده است. منطقی است که آموزش مجازی نباید تعطیل شود چرا که هیچ ارتباطی با بیماری کرونا نخواهد داشت
او ادامه داد: بازگشایی مدارس تا دو هفته آینده در کمیته‌های در نظر گرفته شده تعیین تکلیف می‌شود. برچسب ها: آموزش مجازی

منبع: خرداد

کلیدواژه: آموزش مجازی تعطیلی آموزش مجازی ستاد ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۱۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و هنر ایسکانیوز، فروشگاه کتابفروشی کتابستان به زودی تعطیل خواهد شد.

طبق انتشار اطلاعیه‌ای در فضای مجازی توسط محمد حقی مدیر انتشارات کتابستان معرفت و مدیر فروشگاه کتابستان این کتابفروشی به زودی تعطیل خواهد شد و به دلیل قرار گرفتن این فروشگاه در آستانه تعطیلی کلیه کتاب های این فروشگاه با تخفیف ۳۰ درصد عرضه می گردد.

فروشگاه کتابستان آذر ماه سال گذشته در مساحت بالغ بر ۸۰۰ متر در خیابان انقلاب، روبروی درب اصلی دانشگاه تهران افتتاح شد و هنوز دلایل روشنی از تعطیلی این کتابفروشی در کمتر از یکسال در دست نیست.

انتهای پیام/

کیانوش رضایی کد خبر: 1228088 برچسب‌ها کتابخوانی

دیگر خبرها

  • شنبه محبوب، پنجشنبه مغموم
  • نظر دولت در مورد تعطیلی پنجشنبه‌ها چیست؟
  • تعطیلی مدارس شهرستان زرند به علت باران
  • ستاد بحران: مدارس زرند فردا تعطیل است
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • ستاد حجاب در سال ۱۴۰۲ به ریاست وزیر کشور تشکیل شد
  • تعطیلی یک کتابفروشی دیگر در خیابان انقلاب
  • تراکتور شایعات را تکذیب کرد؛ گزینه‌های پرافتخار مدنظرمان است
  • افشاگری دبیر ستاد امر به معروف:رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را داد /رئیس ستاد، وزیر کشور است /از طرح نور حمایت می کنیم اما از مأموران متخلف نه!
  • رئیسی دستور تشکیل ستاد حجاب را صادر کرد