Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها ـ نماینده مردم جنوب بلوچستان در مجلس از پرداخت معوقات معلمان خرید خدمت از هفته آینده خبر داد و از تلاش مجلس یازدهم برای تبدیل وضعیت آنان خبر داد. - اخبار استانها -

معین الدین سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در چابهار اظهار داشت: با توجه به  پیگیری‌ها و دیدار‌های مستمر با معاون برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش وپرورش تمام معوقات معلمان خرید خدمات از سال گذشته و دو ماه سال جاری از هفته آینده پرداخت خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: هم‌چنین برای معلمان خرید خدمت نیز طبق شیوه‌نامه های ابلاغی مطابق با قانون کار و مزایا بیمه نیز اعمال خواهد شد.

معلمان خرید خدمات سیستان و بلوچستان از مزایا و حقوق قانون کار بهره‌مند می‌شوند+ فیلمگزارش| روایت تسنیم از یک دلداده خدمت به محرومان؛ مدارس محروم‌ترین منطقه ایران به یاد "حسین علیمرادی" افتتاح شد + فیلمروایتی از تحصیل زیرسقف‌های لرزان و گرمای سوزان در بلوچستان / مدارس کپری بلوچستان کی حذف می‌شود؟ +فیلم

نماینده مردم جنوب بلوچستان در مجلس تصریح کرد: به علت کمبود شدید معلم و نیروی انسانی در نظام تعلیم و ترتیب، طرح معلمین خرید خدمت از سال 93 در 16 استان کشور اجرا شد.

سعیدی گفت: هرچند این طرح در کل خوب بود اما نحوه اجرا مانند بسیاری طرح‌های دیگر ضعف‌های جدی داشت به نحوی که با معلمان این طرح همچون برده‌داری نوین برخورد می‌شد و از هیچگونه حقی و حتی حداقل دستمزد برخوردار نبودند.

نماینده مردم چابهار، کنارک، قصرقند، دشتیاری و بخش مرکزی نیشکهر خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان در مجلس یازدهم برای معلمان خرید خدمات تبدیل وضعیت این عزیزان می باشد و این موضوع کماکان در حال انجام است.

به گزارش تسنیم؛ سیستان و بلوچستان با کمبود 12 هزار معلم رو به روست که بخش مهمی از کمبودهایش با معلمان خرید خدمت جبران می‌شود.

انتهای پیام/395/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجلس وزارت آموزش و پرورش معلمان حق التدریس سیستان و بلوچستان مجلس وزارت آموزش و پرورش معلمان حق التدریس سیستان و بلوچستان معلمان خرید خدمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۱۷۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟

افرادی که دوره خدمت خود را تمام کرده‌اند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند. - اخبار اجتماعی -

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، همه افرادی که خدمت سربازی را گذرانده‌اند و در حال حاضر بیمه شده تامین اجتماعی باشند، می‌توانند میزان دوره‌ای که به خدمت سربازی مشغول بوده‌اند را به سنوات سابقه بیمه خود اضافه کنند.

اعزام مشمولان دانشگاهی و غیر دانشگاهی به خدمت سربازی

این متقاضیان برای تایید روزهای سپری شده خدمت وظیفه باید به دفاتر پلیس +10 یا سامانه سخا مراجعه و درخواست تایید اصالت کارت خدمت را ثبت کنند و سپس با ارسال پاسخ نامه ظرف مدت یک هفته ادامه مراحل را از شعبه بیمه مورد نظر پیگیری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • همچنان حدود ۴۵ راه روستایی بلوچستان بر اثر سیلاب بسته است
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • برپایی پنج میز خدمت در نماز جمعه تهران
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • کمک رسانی آتش نشانان تهرانی در مناطق سیل زده بلوچستان ادامه دارد | باز شدن مسیر ۸ روستا بعد از یک هفته
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته | پاسخ ایران به تحریم‌های جدید اتحادیه اروپا | آخرین وضعیت حقابه هیرمند