Web Analytics Made Easy - Statcounter

دارابی، پرستار بخش کرونا بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد گفت: بهبودی حال بیماران، بهترین و ماندگارترین لحظه برای پرستاران است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرافلاک، حضرت زینب(س)، بانوی صبور کربلا، با مجموعه فضایل اخلاقی و ارزشی همچون مستحکم و قوی بودن، خستگی‌ناپذیری، مسئولیت‌پذیری، مهربانی، دلسوزی، شجاعت و بردباری، الگوی پرستاران شناخته‌شده است بر این اساس میلاد حضرت زینب(س) به‌عنوان روز پرستار فرصتی است تا ضمن تکریم و ارج نهادن جایگاه پرستاران، صبوری و استقامت این قشرخدوم در مواجهه هرروزه با درد و رنج بیماران را یادآور شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید مصطفی دارابی، پرستار بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد در گفت‌وگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت:۲۱ سال داشتم که به‌عنوان تکنیسین بیهوشی وارد محیط بیمارستان شدم، با توجه به حضور در درمانگاه‌های شهرهای مختلف استان و خدمت در بخش‌های اورژانس و اتاق عمل تصمیم به ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی پرستاری گرفتم.

شرایط سخت مقابله با کرونا

وی افزود: با کسب تخصص و تجربه، موفق به برگزاری دوره‌های آموزشی مستمر برای دانشجویان رشته پرستاری در درمانگاه‌های تأمین اجتماعی شهرهای مختلف همچون کوهدشت، نورآباد، پل‌دختر و…شدم اما از ابتدای بیماری دوره‌ها محدود و درمقطعی تعطیل شد.

پرستار بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد با اشاره به ۱۷ سال خدمت در بیمارستان‌ها و شرایط سخت مقابله با بیماری کرونا در ۱۰ ماه اخیر عنوان کرد: درد و رنج بیماران مبتلا به کرونا و مرگ‌های روزانه همشهری‌ها و هم استانی‌های ما شرایط را سخت‌تر می‌کرد؛ تنها بهبودی حال بیماران و مرخص شدن آن‌ها از بیمارستان بود که می‌توانست خستگی ما را کم کند.

وی خاطرنشان کرد: بهبودی حال جوان تازه متأهل شده بعد از مدت‌ها جدال با بیماری در بخش آی سی یو، به‌عنوان بهترین و ماندگارترین لحظه در عمر پرستاری ما ثبت و ضبط می‌شود.

تعهد کاری شاخصه‌های مهم پرستاران

دارابی با اشاره به این‌که اگر در انتخاب شغل دنبال منیت و منفعت شخصی و سطح حقوق و مزایا نباشیم، خستگی در مسیر کار وجود ندارد بیان کرد: ابتدای راه پرستاری با عمل به سخنان یکی از دوستان طلبه‌ام، هر بیمار را همانند عضوی از خانواده‌ام دانسته و نهایت تلاش و توان خود را برای درمان آن‌ها به کار گرفته‌ام، دیدگاهی که به‌عنوان یک محرک از ابتدای کار تاکنون و در هنگام لحظات سختی همراه من بوده است.

وی علاقه‌مندی، سعه‌صدر، تجربه، تخصص و تعهد کاری همراه بااخلاق را از شاخصه‌های مهم پرستاران دانست و تصریح کرد: نام‌گذاری روز میلاد حضرت زینب (س) به نام روز پرستار یک شاهکار فرهنگی است؛ مدیریت، صبر، خستگی‌ناپذیری حضرت زینب (س) به‌عنوان پرستار کربلا در واقعه عاشورا، قطعاً الگوی رفتاری پرستاران جامعه امروز ما بوده و در برابر بانوی شکیبایی نباید سخنی در رابطه با خستگی گفت.

پرستار بخش کرونا بیمارستان تأمین اجتماعی خرم‌آباد با اشاره به‌ضرورت همراهی و همدلی مردم در برابر این بیماری یادآور شد: طی این دوهفته با تشکیل تیم‌های شش نفره متشکل از پرستاران خبره و حاذق در مورد سیستم تنفسی، با بررسی و پایش روزانه وضعیت جسمانی بیماران مبتلا به کرونا که مشکلات حاد تنفسی دارند و از طرفی رعایت موارد بهداشتی از جانب مردم آمار مرگ‌ومیر در بیمارستان‌ها کاهش‌یافته است.

به گزارش سفیر افلاک، کرونا به ما یاد داد با خصوصیات پرستاران همچون باهم صبور و بردبار بودن، مهربانی باهم و کمک به همدیگر می‌توان بر بسیاری از مشکلات فائق آمد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بیمارستان تأمین اجتماعی خرم آباد حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لبخند، لبخند و لبخند؛ شب دلچسب عثمان دمبله مقابل بارسلونا و هوادارانش / عکس

وینگر تیم ملی فرانسه بار دیگر مقابل تیم سابقش خوش درخشید. 

عثمان دمبله توانست در بازی برگشت پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا خوش بدرخشد و به پیروزی ۴-۱ تیمش مقابل نماینده اسپانیا کمک کند. 

طرفداری | دمبله که در بازی رفت مقابل تیم سابقش گلزنی کرده و به شادی پرداخته بود، سه شنبه شب با استقبال متخاصمانه هواداران بلوگرانا مواجه شد؛ اما این تاثیری روی نمایش دمبله نداشت و او ضمن گلزنی دوباره مقابل بارسا، یک خطای پنالتی هم برای تیمش گرفت و در کل از بهترین‌های PSG در دیدار برگشت بود. تصاویری از لبخند این بازیکن هنگام تعویض شدن (درست در زمانی که هواداران بارسلونا مشغول هو کردن او بودند) و همچنین پس از گل چهارم پاریسی‌ها به بارسلونا منتشر شده که نشان می‌دهد او از این تقابل حسابی لذت برده است. 

واکنش عثمان دمبله به هو شدن از جانب هواداران بارسلونا لبخند رضایت عثمان دمبله از پیروزی PSG مقابل بارسلونا

بیشتر بخوانید:

عروسک خوک با صورت دمبله؛ هواداران بارسلونا در انتظار فیگوی دوم! / عکس

از دست ندهید ????????????????????????

لیست تیم ملی بسکتبال آمریکا برای المپیک 2024 خشم سرمربی چلسی: این مسخره‌بازی تکرار نمی‌شود تقابل ستاره رئال مادرید با بدترین داور جهان بیرانوند جدید از خرم‌آباد ظهور کرد

دیگر خبرها

  • تهران قدیم| ماجرای ساخت اولین بیمارستان پایتخت/ تصویری خاص از فضای بیمارستان و بیماران در ۱۵۰ سال پیش
  • واکنش آذری جهرمی به بازگشت گشت ارشاد به خیابان ها
  • افق‌های جدید، پیش روی هاب پیوند کلیه ایران/ پذیرش بیمار از ۱۲ کشور جهان در بیمارستان فرهیختگان
  • ممنوعیت ارائه خدمات به افراد بی حجاب در ادارات
  • بهره مندی بیش از یک هزار و ۵۰۰ بیمار هموفیلی از خدمات درمانی و مراقبتی
  • لبخند، لبخند و لبخند؛ شب دلچسب عثمان دمبله مقابل بارسلونا و هوادارانش / عکس
  • برای زخم دیابتی‌ها این سبزی معجزه می‌کند
  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • اضافه شدن ۶ دستگاه همودیالیز به بیمارستان کامکار قم
  • تعرفه‌های خدمات پرستاری در سال ۱۴۰۳ اعلام شد