Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-25@00:21:55 GMT

آینده روشن با دریافت مدرک دندان‌پزشکی

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۲۰۳۳

آینده روشن با دریافت مدرک دندان‌پزشکی

با دریافت ویزای تحصیلی می‌توانید در دانشگاه‌های معتبر کانادا ادامه تحصیل بدهید.

به گزارش ایسنات، بنابر اعلام اسمارت‌اپلای، طبیعی است که دریافت مدرک از یک دانشگاه‌ کانادایی امتیاز بسیار بزرگی در رزومه کاری شماست. اگر قصد ادامه تحصیل در کشور کانادا رادارید و از دانشجویان دندانپزشکی هستید تا انتهای مطلب همراه ما باشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مطلب با دریافت ویزای تحصیلی و رشته دندانپزشکی در کانادا آشنا خواهید شد.

یک فرصت عالی برای دانشجویان رشته دندانپزشکی

اگر از دانشجویان رشته دندانپزشکی هستید باید از این فرصت به‌خوبی استفاده کنید. رشته دندانپزشکی در کانادا جزو رشته‌های تحصیلی آینه‌دار است. با یک سابقه تحصیلی نسبتاً خوب و مدرک زبان انگلیسی می‌توانید رشته دندانپزشکی را در دانشگاه‌های کانادایی ادامه دهید.

پس از فارغ‌التحصیلی در این رشته به یک بازار کار بسیار عالی وارد خواهید شد. به همین دلیل تبدیل ویزای تحصیلی شما به اقامت دائم چندان مشکل نخواهد بود. در دانشگاه‌های این کشور زیرشاخه‌های رشته دندانپزشکی تدریس می‌شود که هر یک بازار کار خاص خودشان رادارند. برخی از زیرشاخه‌ها عبارت‌اند از:

. دندانپزشکی کودکان

. پریودنتولوژی یا لثه درمانی

. پروتز دندان

. ارتودنسی فک و صورت

. جراحی دندان و فک

. بهداشت عمومی مربوط به دندان

هزینه تحصیل در رشته دندانپزشکی دانشگاه‌های کانادا چقدر است؟

این مورد به عامل‌های بسیار زیادی بستگی دارد. در مرحله اول باید بدانید که نوع دانشگاه بسیار مهم است. به‌طور مثال دانشگاه‌های خصوصی شهریه به‌مراتب بیشتری از دانشگاه‌های دولتی کانادا دارد. از طرفی ایالت انتخابی نیز در میزان شهریه دانشگاه تأثیر بسیاری می‌گذارد.

به‌طورکلی هزینه تحصیل در رشته دندانپزشکی از ۴۴ هزارتا ۲۲۰ هزار دلار کانادا متغیر است. ایالت کبک به خاطر سوبسید کمترین شهریه را دارد و تحصیل در دانشگاه‌های ایالت بریتیش کلمبیا بیشترین هزینه را روی دوش دانشجو می‌گذارد.

مزایای بی‌نظیر برای دندان‌پزشکان کانادایی

در کشور کانادا رشته دندانپزشکی جزو رشته‌های پردرآمد محسوب می‌شود. به همین دلیل دندان‌پزشکانی که در کانادا مشغول به کار هستند، زندگی بسیار مرفه و بی استرسی را تجربه می‌کنند. از طرف دیگر با مدرک دندانپزشکی می‌توان در مکان‌های مختلفی مشغول به کار شد.

کافیست مدرک خود را دریافت کنید تا در یکی از کلینیک‌ها و مراکز درمانی کانادا مشغول به کار شوید. امنیت شغلی بالا در کنار کسب درآمد خوب به شما کمک خواهد کرد تا یک زندگی ایده آل برای خود بسازید.

ورود به خاک کانادا با ویزای تحصیلی

ویزای تحصیلی کانادا را می‌توان یکی از ویزاهای معتبر این کشور دانست. هر ساله دانشجویان بسیاری از طریق این ویزا زندگی جدیدی را در کشور کانادا آغاز می‌کنند. برای اینکه به این ویزا دست پیدا کنید، ابتدا باید شرایط خاصی را داشته باشید.

دولت کانادا شرایط خاصی را برای دانشجویان قرار داده تا بتوانند در این کشور تحصیل کنند. در ابتدا برای اینکه ویزای تحصیلی داشته باشید، باید از دانشگاه‌های کانادا پذیرش بگیرید.

دانشگاه‌های کشور با بررسی سابقه تحصیلی داوطلبان امکان پذیرش آن‌ها را فراهم می‌کنند. به‌طور مثال اگر کسی در سابقه تحصیلی خود وقفه (گپ تحصیلی) زیادی داشته باشد، شانس حضور در دانشگاه را از دست می‌دهد.

همچنین سن دیگر معیاری است که برای صدور برگه پذیرش مورد بررسی قرار می‌گیرد. افرادی که بیش از ۲۵ سال سن داشته باشند، هیچ شانسی برای تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد ندارند. مدرک زبان نیز عامل.

این دوره‌ها به‌صورت ۶ تا ۱۲ ماهه برگزارشده و شرکت در دوره آموزش زبان شرط ورود داوطلب به دانشگاه است.

مزایای تحصیل در کشور مرفه کانادا

دریافت یک مدرک دندانپزشکی معتبر تنها یکی از مزایای تحصیل در کانادا است. پس از دریافت مدرک تحصیلی خود یک رزومه تحصیلی عالی دارید که مورد تائید هر نهاد یا سازمانی است.

در کنار تمامی این مزایا از شرایط زندگی خوبی بهره‌مند خواهید شد. کانادا در دنیا به رفاه و امنیت اجتماعی بالای خود مشهور است. به همین دلیل در این کشور یک زندگی دانشجویی بسیار عالی را تجربه خواهید کرد.

هزینه تحصیل در کانادا چندان بالا نیست و بارکار هنگام تحصیل می‌توانید به‌تنهایی از پس هزینه‌های زندگی بربیایید. دولت و دانشگاه‌های کانادا شرایطی را قراردادند تا دانشجویان دغدغه کمتری بابت هزینه تحصیل خود داشته باشند. از طرف دیگر با یک سابقه تحصیلی خوب می‌توان بورسیه یا فاند گرفت تا هزینه‌های تحصیل را دانشگاه به‌طور کامل پرداخت کند.

دست یافتن به یک هدف بزرگ با تحصیل در دانشگاه‌های کانادا

بسیاری از افراد این آرزو را در ذهن دارند که اقامت دائم کانادا را کسب کنند. شاید برای شما باورکردنی نباشد که امکان دست یافتن به این آرزو با تحصیل در کانادا به‌راحتی وجود دارد. دولت کانادا پس از پایان تحصیل دانشجو فرصتی ۹ تا ۳۶ ماهه را قرار می‌دهد تا فرد در یک شغل استخدام شود.

کافیست بتوانید شغل مورد علاقه خود را پس از تحصیل پیدا کنید و وارد بازار کار شوید که انجام این کار برای دانشجویان دندانپزشکی کار سختی نیست.

بستری مناسب برای رشد و پیشرفت

هر آنچه از یک کشور خوب انتظار دارید در کانادا وجود دارد. اقتصاد قدرتمند و امنیت اجتماعی بالا به شما کمک می‌کند تا از تمام لحظات زندگی لذت ببرید. با تحصیل در کشور کانادا می‌توانید از بستری مناسب برای رشد خود استفاده کنید.

در صورتی‌ که امکان این کار برای شما وجود ندارد، فقط کافی است که به اسمارت اپلای سری بزنید و با کارشناسان این موسسه مشورت کنید. اسمارت اپلای راه ورود شما به رشته دندان پزشکی در کانادا را به‌خوبی می‌داند.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: دندانپزشكي ویزای تحصیلی کانادا دانشگاه های کانادا دانشگاه های کانادا رشته دندانپزشکی کشور کانادا ویزای تحصیلی سابقه تحصیلی هزینه تحصیل رشته دندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند

دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد ناپیوسته (بدون آزمون - استعداد درخشان) سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ دانشجو پذیرش می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه تهران در اطلاعیه ای اعلام کرد: بنا به درخواست دانشکده مطالعات جهان و بر اساس مجوز ایجاد رشته و پذیرش دانشجو از طریق آزمون سراسری در دوره کارشناسی ارشد، این دانشگاه از بین دانشجویان مقطع کارشناسی، با رعایت کامل شرایط اعلام شده برای نیمسال اول سال تحصیلی ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در رشته مطالعات چین؛ نظام قدرت جهانی؛ جهانی شدن و فرهنگ، از طریق استعداد درخشان دانشجو می‌پذیرد.

ضروری است متقاضیان در صورت احراز شرایط (طبق شیوه نامه) نسبت به ثبت نام و بارگذاری اطلاعات در سامانه جامع آموزشی دانشگاه تهران به آدرس ems۲.ut.ac.ir، سپس روی قسمت پذیرش داوطلبان استعداد درخشان کلیک نمائید. پذیرش و ثبت نام از تاریخ ۰۵/‏۰۲/‏۱۴۰۳‬ ‬ لغایت ‬ ۲۱/‏۰۲/‏۱۴۰۳ ‬ خواهد بود.

**تذکرات مهم

رشته تحصیلی مورد تقاضا برای دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون باید با رشته تحصیلی مقطع کارشناسی متقاضی مرتبط باشد.
داوطلبان فقط در یک رشته می‌توانند ثبت نام نمایند.
تغییر رشته یا محل تحصیل افراد پذیرفته شده بر اساس آئین‌نامه پذیرش بدون آزمون در مقطع کارشناسی ارشد، مجاز نیست.
مدارک متقاضیانی که در مهلت مقرر اقدام به ثبت‌نام اینترنتی نکرده باشند، به هیچ وجه بررسی نخواهد شد.
پذیرش نهایی متقاضیان منوط به تأیید سازمان سنجش آموزش کشور است.
شناسه کاربری و گذرواژه خود را که در سامانه تعریف نموده‌اید برای تکمیل ثبت نام و اعلام نتایج یادداشت نمائید.
نیاز به تکمیل شماره مجوز نامه در فرم ثبت نام الکترونیکی نیست و در تأیید آن مشکلی ایجاد نخواهد شد.

دیگر خبرها

  • پذیرش بدون آزمون در دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران
  • دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران در مقطع کارشناسی ارشد دانشجو پذیرش می‌کند
  • هشدار برای تغییر تعادل جنسیتی دانشگاه‌ها
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می‌شود
  • هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
  • ایرج فاضل، رئیس جامعه جراحان ایران: گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور؛ دستگیری ۳ متهم اصلی
  • کشف کارگاه جعل مدرک تحصیلی در غرب کشور
  • تحصیل در خارج از کشور، مطمئن‌ترین روش مهاجرت
  • گرایش به پزشکی در حال رنگ باختن است/ باید نگران آینده پزشکی باشیم