Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-03-29@01:37:29 GMT

وزیر خزانه‌داری آمریکا به سودان می‌رود

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۲۶۲۱

وزیر خزانه‌داری آمریکا به سودان می‌رود

به گزارش ایلنا، پایگاه خبری سودان تربیون به نقل از منابع موثق نوشت که شورای وزیران و وزارت دارایی در حال تدارکات لازم برای استقبال از «استیون منوچین»، وزیر خزانه‌داری آمریکا هستند و امروز -یکشنبه- جلسه‌ای به منظور تنظیم دستور کار برگزار می‌شود.

در این گزارش تاکید شده است که انتظار می‌رود وزیر آمریکا پس از حذف نام سودان از فهرست کشورهای حامی تروریسم با مقامات سودانی در مورد ترتیب کار و روند اقدامات بعدی گفت‌و‌گو کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع افزودند که آزادسازی اموال بلوکه شدن سودان در آمریکا و امکان خارطوم برای استفاده از این تصمیم به ویژه  در زمینه جذب سرمایه‌های خارجی در این سفر مورد بررسی قرار  می‌گیرد‌.

خبرگزاری بلومبرگ چهارشنبه گذشته اعلام کرد که وزیر خزانه‌داری آمریکا پیش از ترک منصبش به سودان، امارات و اسرائیل سفر خواهد کرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: سودان استیون منوچین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم‌ های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان

به گزارش جام جم آنلاین، وزارت خزانه داری آمریکا امروز سه شنبه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که تحریم‌های جدیدی را علیه به اصطلاح واسطه‌های تجاری نیرو‌های انصارالله یمن، نیروی قدس سپاه پاسداران ایران و حزب الله لبنان اعمال کرده است.

در این بیانیه آمده است که تحریم‌های مذکور شامل شش نهاد، یک فرد و ۲ نفتکش می‌شود که حوزه فعالیت آن‌ها و یا محل ثبت فعالیت آن‌ها در هند، ویتنام، لبنان، کویت و لیبریا است.

وزارت خزانه داری آمریکا مدعی شده است که مجموعه افراد و نهاد‌های ذکر شده در تسهیل تبادل محموله‌ها و معاملات مالی دخیل بوده‌اند.

این وزارت خانه اضافه کرد که ۱۱ شخص و نهادی که از نظام بشار اسد رئیس جمهور سوریه از طریق تسهیل تبادلات مالی حمایت می‌کنند نیز تحریم کرده است.

دیگر خبرها

  • منابع مصری: ارتش اشغالگر قصد دارد پس از ماه رمضان به رفح حمله کند
  • آمریکا یک کانال تلگرامی را تحریم کرد
  • جنگنده های دانمارک در اوکراین!/ عکس
  • تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه حماس
  • آمریکا کانال تلگرامی «غزه حالا» و موسس آن را هم تحریم کرد
  • بازدید رئیس کل دیوان محاسبات از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری 
  • بازدید دستغیب از سازمان برنامه و بودجه و خزانه داری کل کشور
  • تحریم‌ های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران، یمن و لبنان
  • آمریکا ۱۱ فرد و نهاد سوریه را تحریم کرد