Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، حسین خنیفر، رئیس دانشگاه فرهنگیان در چهاردهمین گفت‌وگوی هفته وزارت آموزش و پرورش که با حضور وزیر علوم برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی رسالت مهم تربیت‌معلمان تراز کشور را بر عهده‌دارند و آموزش دانش و مهارت‌های آموزشی رسالت اصلی دانشگاه فرهنگیان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه معلمی از مشاغل مهم تا دو دهه آینده است، گفت: در حال حاضر ٨۵۵ عضو هیات علمی شاغل در دانشگاه فرهنگیان و ٢٠٨٠ کسری هیأت علمی داریم و مفتخر هستیم که از اعضای هیات علمی دانشگاه‌های دیگر استفاده می‌کنیم.

رئیس دانشگاه فرهنگیان با اشاره به اینکه در چهار سال اخیر ١۴١ هزار معلم پیوسته و مهارت آموز جذب کرده‌ایم، اظهار کرد: 13 برنامه درسی بازنگری شده و ١٠ رشته جدید طراحی‌شده است. همچنین در ایام کرونا سامانه الکترونیکی برای آموزش دانشجویان فراهم کردیم و در حال حاضر ٢۵ هزار کاربر داریم.

خنیفر با اشاره به اینکه اولین مرکز رشد در استان آذربایجان شرقی افتتاح ‌شده است، گفت: برای درس کارورزی دانشجویان تعامل استاد با معلم راهنما در شبکه شاد و تعامل استاد با دانشجو در سامانه الکترونیکی دانشگاه است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: معلم دانش آموزش و پرورش آموزش دانشگاه فرهنگیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۶۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد

به گزارش صدای ایران به نقل از ایسنا،عبدالرسول پور عباس در حاشیه بازدید از جلسه برگزاری نوبت اول آزمون سراسری که در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد، با تاکید بر اینکه آزمون در سراسر کشور با سلامتی آغاز شد، گفت: مشکلی خاصی برای برگزاری این آزمون نداریم به جز در یکی از شهرستان‌ها که امروز سیل آمده و ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز پای کار آمدند و داوطلبان را جابجا می‌کنند. امیدواریم در این شهرستان کار به سامان برسد.

وی در ادامه در خصوص داوطلبان دانشگاه فرهنگیان نیز تصریح کرد: ما ۵ نوبت آزمون داریم در هر ۵ نوبت دفترچه اختصاصی داوطلبان که متقاضیان دانشگاه فرهنگیان هستند را همزمان اجرا می‌کنیم به این صورت که دفترچه‌های تخصصی در ابتدا و انتهای جلسه توسط این داوطلبان پاسخ داده می‌شود.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور خاطرنشان کرد: حدود ۶۶۰ هزار نفر در مجموع ۵ گروه آزمایشی داوطلب دانشگاه فرهنگیان هستند که همه امور پیش بینی شده است به سلامتی کنکور را پشت سر خواهیم گذاشت.

پورعباس ادامه داد: داوطلبان نوبت اول کنکور به دلیل اینکه ما اردیبهشت ماه را برای برگزاری آزمون انتخاب کردیم از آمادگی بیشتری برای آزمون برخوردار هستند و از این آمادگی استفاده می‌کنند.

وی یادآور شد: نوبت دوم آزمون سراسری تیر ماه برگزار می‌شود و نمرات کنکور سال گذشته همچنان معتبر است؛ یعنی دو آزمونی که سال گذشته برگزار شد، همچنان نمراتشان معتبر است در مقطعی که قرار است انتخاب رشته صورت بگیرد داوطلبان می‌توانند خودشان نسبت به انتخاب رشته خود اقدام کنند یا به سازمان سنجش اجازه بدهند نمره بالاتری را برای آنها لحاظ کند.

پور عباس در پایان خاطرنشان کرد: کارنامه اولیه داوطلبان نوبت اول نیمه مرداد ماه جاری اعلام می‌کنیم و همزمان چند روز بعد انتخاب رشته داوطلبان آغاز می‌شود.

دیگر خبرها

  • لزوم تقویت دانشگاه فرهنگیان
  • لزوم آمادگی بسیج فرهنگیان برای حل مسائل آموزش و پرورش
  • رییس سازمان سنجش آموزش کشور: نمرات سال گذشته کنکوری‌ها همچنان معتبر است/ انتشار کارنامه اولیه در مرداد
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • آنچه داوطلبان آزمون فرهنگیان باید بدانند
  • ریل جذب در آموزش و پرورش توسط فرهنگیان جوان انقلابی تغییر کرد
  • هیچ منعی برای ثبت‌نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • آئین نامه مدرسه تراز سند تحول نهایی شد
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • آخرین تغییرات کنکور؛ «نه» مردان به شغل معلمی