Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان اداری و استخدامی اعلام کرد: رییس جمهوری با درخواست این سازمان برای استخدام ۱۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر در دستگاه‌های دولتی موافقت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان، رییس سازمان اداری و استخدامی کشور طی نامه‌ای به رییس جمهوری درخواست کرد باتوجه به بند (ج) ماده (۸۷) قانون برنامه ششم توسعه، نسبت به استخدام ۱۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر علاوه بر سهمیه مقرر در ماده (۲۱) قانون جامعه خدمات‌رسانی به ایثارگران اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استخدام این تعداد از فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان ۷۰ درصد و بالاتر از طریق برگزاری آزمون اختصاصی بین آن دسته از فرزندان که فاقد شغل هستند، در تمام دستگاه‌های اجرایی اعم از مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری و دستگاه‌های غیرمشمول و دارای مقررات خاص انجام می شود.

«حسن روحانی» در پاسخ به درخواست رییس سازمان اداری و استخدامی کشور مراتب موافقت خود را به این صورت که با استخدام ۱۲ هزار نفر از فرزندان عزیز شهدا و جانبازان موافقت می‌شود، ابلاغ کرد.

رییس جمهوری در ابلاغیه خود تاکید کرد که شرایط احراز و اولویت‌های فرزندان شاهد و جانباز مشمول این مجوز با هماهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران و دستگاه‌های اجرایی از سوی سازمان اداری و استخدامی کشور ابلاغ و تلاش خواهد شد مراحل برگزاری آزمون و جذب این افراد در دستگاه‌های اجرایی تا پایان سال ۱۳۹۹ انجام شود.

 

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: حجت الاسلام روحانی حسن روحانی روحانی سازمان اداری و استخدامی استخدام ۱۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل دستگاه‌های ضروری نمی‌شود

مهدی یزدان‌پناه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، درباره لایحه اصلاح ماده ۸۷ قانون مدیریت خدمات کشوری، اظهار داشت: بر اساس قانون اساسی، تعطیلات آخر هفته، یک روز جمعه است.

معاون حقوقی و امور مجلس و استان‌های سازمان اداری و استخدامی کشور، تصریح کرد: در صورت تصویب لایحه، فقط دستگاه‌های خدمت‌رسان اداری (غیر از دستگاه‌های ضروری) در استان‌های دیگر مانند تهران در روز پنجشنبه تعطیل خواهند شد.

یزدان‌پناه گفت: آنچه درباره تعطیلی پنجشنبه‌ها مطرح شده است، شامل بخش خصوصی و دستگاه‌های ضروری مانند بانک‌ها، بیمارستان‌ها و مراکز انتظامی نمی‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نقش سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب
  • برگزاری کنگره ۴۰۰ شهید روحانی مازندران
  • کنگره ۴۰۰ شهید روحانی استان مازندران برگزار می‌شود
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها شامل دستگاه‌های ضروری نمی‌شود
  • احمدی نژاد از اسراییل به عنوان «کشور» یاد کرد
  • دهقانی فیروزآبادی: دولت زمینه جذب نخبگان در دستگاه‌های اجرایی را فراهم کرده است
  • کدام دستگاه‌های اداری پنج‌شنبه‌ها تعطیل شدند؟/ توضیح معاون سازمان اداری و استخدامی درباره تغییر تعداد تعطیلات آخر هفته