Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمجید موسوی روز یکشنبه در گفت وگوی‌ اختصاصی با خبرنگار ایرنا از ادارات، دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی و خصوصی خواست نسبت به اجرای این قانون همکاری لازم را داشته باشند.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول درخصوص مشکلات جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران در زمینه امور بانک دی گفت: شعبه بانک دی به زودی در دزفول راه اندازی می‌شود و جمعیت هدف می‌توانند کلیه عملیات بانکی خود را در دزفول انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: درحال حاضر فقط یک شعبه بانک دی در استان خوزستان وجود دارد و خانواده شهدا و ایثارگران برای انجام امور بانکی خود باید به مرکز استان سفر کنند.
موسوی بیان کرد: بیمه دی پس از پیگیری‌های انجام شده کمتر از یک ماه هزینه‌های درمان خانواده جانبازان و شهدا را پرداخت می‌کند این در حالی است که پیش از این چند ماه برای پرداخت هزینه‌ها زمان تلف می‌شد.
وی با اعلام آمادگی بنیاد شهید دزفول برای انعقاد قرارداد با بیمارستان‌ها برای درمان سریعتر خانواده جانبازان و شهدا افزود: این خانواده‌ها درصورت عقد قرارداد بیمه دی با بیمارستان‌ها هنگام مراجعه نیازی به پرداخت وجه نخواهند داشت.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول گفت: در حال حاضر با درمانگاه امام علی(ع)، داروخانه جوهر و برخی آزمایشگاه‌های دزفول قرارداد بسته شده و خانواده شهدا و جانبازان با ارائه کد ملی، می‌توانند از خدمات درمان رایگان بهره مند شوند.
وی با بیان اینکه بیمه دی سه میلیارد ریال به بیمارستان بزرگ دزفول بدهی دارد، ادامه داد: پیش از این با همکاری مدیران این بیمارستان، خدمات درمانی به صورت رایگان به خانواده شهدا و جانبازان ارائه می‌شد ولی مدتی است که این خدمات بدلیل بدهی قطع شده است.
موسوی اظهارداشت: صندوق شاهد نیز برای رفاه حال جامعه هدف، سامانه ۳۰۰۰۷۹۲۸۰ را راه اندازی کرده و جامعه هدف می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت وام خود با وارد کد ملی به این سامانه از وضعیت مطلع شوند.
وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و تلاش‌های صورت گرفته برای جلوگیری از حضور حداکثری ارباب رجوع در ادارات، اسناد درمانی تا چهار ماه و اسناد بیمارستانی تا پنج ماه مهلت ارجاع دارند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول با اشاره به دیگر اقدامات انجام شده گفت: کارت حکمت برای افراد حقوق بگیر زیرپوشش بنیاد شهید، مستمری بگیران و افرادی که حق پرستاری از بنیاد شهید دریافت می‌کنند صادر می‌شود تا بتوانند به صورت اقساطی از فروشگاه‌های طرف قرارداد خرید کنند. 
وی افزود: برای جلوگیری از شیوع کرونا، کمیسیون‌های پزشکی حضوری بنیاد شهید لغو و به صورت سیستمی و الکترونیکی انجام می‌شوند. 
موسوی اظهارداشت: براساس پیگیری‌های انجام شده جانبازانی که از هیچ جا حقوق بگیر نیستند و بیمه پردازی ندارند باید به بنیاد شهید مراجعه کنند تا مستمری آنها برقرار شود.
وی افزود: جانبازانی که به دلایل مختلف دچار قطع عضو یا بیماری صعب العلاج شده‌اند و بیماری آنها ربطی به جانبازیشان ندارد نیز می‌توانند از طرح حق نگهداری استفاده کنند که این طرح ویژه جانباز، فرزند و همسر جانباز است.

مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس ۲ هزار و ۶۰۰ شهید تقدیم میهن اسلامی کردند. 
دزفول در هشت سال جنگ تحمیلی مورد اصابت ۱۷۰ فروند موشک دور برد، ۲ هزار و ۵۰۰ گلوله توپ و ۳۳۱ راکت هواپیما قرار گرفت. 
تعداد جانبازان دزفول چهار هزار نفر است که از این تعداد ۸۰۰ نفر جانباز موشکی، ۷۰۰ نفر جانباز اعصاب و روان، ۳۵۰ نفر جانباز شیمیایی، ۲۰ نفر جانباز قطع نخاع و ۱۵۰ نفر جانباز قطع عضو هستند.

برچسب‌ها دزفول خوزستان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دزفول خوزستان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران دزفول خوزستان جمعیت جانبازان انقلاب اسلامی بنیاد شهید و امور ایثارگران اخبار کنکور بنیاد شهید و امور ایثارگران خانواده شهدا نفر جانباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۷۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند

آفتاب‌‌نیوز :

رضا شرفخانی دبیر کل کانون کهنه سربازان جنگ ایران و عراق در مصاحبه خبرنگار با آفتاب نیوز گفت: عدم تطابق رشد بی رویه تعداد شاغلین بنیاد با وظایف و اموری که باید انجام پذیرد، یکی از عوامل اصلی عدم رسیدگی شایسته به امور ارباب رجوع است.

وی افزود: اکثر پرسنل پرشمار بنیاد به دلیل عدم آشنایی و قرابت با روحیات و مشکلات جانبازان و آزادگان و نداشتن تخصص لازم، ناکارامد بوده و فقط از بودجه بنیاد ارتزاق می‌کنند. در صورتی که این بودجه می‌تواند صرف حل معضلات این جامعه شریف باشد. این به نحوی است که شاغلین پرشمار غیر متخصص با مراجعه ایثارگران به بنیاد، تنها نقش یک اپراتور را ایفا و توان حل مشکلات جامعه هدف را ندارند.

وی اذعان کرد: به دلایل مطرح شده معلولین، مجروحین و آزادگان جنگ تحمیلی خواستار منفک شدن کامل از بنیاد شهید و امور ایثارگران و تجمیع در قالب انجمن یا سازمان مستقل کهنه سربازان وطن، ذیل وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و با حضور موثر نمایندگان انجمن کهنه سربازان وطن، قرار گیریم. چون ما مدافع وطن، ناموس و مرز‌های مقدس و تمامیت ارضی کشور در زمان جنگ تحت فرمان و زیرمجموعه وزارت دفاع بوده ایم.

شرفخانی گفت: بار دیگر بر این حق مشهود، قانونی، غیر قابل کتمان و پیشرانه اقتصاد کل کشور (غرامات جنگ) به فضل خداوند منان و اراده و خواست قاطبه بزرگ آسیب دیدگان جنگ تحمیلی (کهنه سربازان وطن) تاکید نموده و تا رسیدن به هدف غائی خویش از پای نخواهیم نشست. وقت آن رسیده تا همه آنان که در صدد ایجاد موانع و کاشتنن بذر ناامیدی در دل‌ها و اراده‌های آهنین جامعه بزرگ ایثارگران و جانبازان بودند نا امید شوند.

دیگر خبرها

  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • پیکر جانباز شهید پاسبان در تربت جام آرام گرفت
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • دیدار با خانواده شهدا و جانبازان منطقه ۹ در هفته بزرگداشت اصفهان
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند