Web Analytics Made Easy - Statcounter

کابینه و وزارت دارایی سودان امروز (یکشنبه) نشستی را برای مقدمات سفر وزیر خزانه داری آمریکا به خارطوم برگزار می‌کنند.

 به نقل از سایت عربی ۲۱، پایگاه خبری «سودان تریبون» از مقدمات مقامات سودان برای استقبال از استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا که قرار است اواخر ماه جاری میلادی انجام شود، خبر داد.

این سایت خبری سودانی به نقل از منابع آگاه اعلام کرد، کابینه و وزارت دارایی سودان مقدمات لازم برای این سفر را آغاز کرده‌اند و امروز (یکشنبه) نشستی را برای مقدمات آن برگزار خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منابع همچنین اعلام کرد، پیش‌بینی می‌شود که وزیر خزانه‌داری آمریکا با مسئولان سودانی مذاکراتی در خصوص این مقدمات پس از حذف نام سودان از لیست کشورهای حامی تروریسم انجام دهد.

این منابع اعلام کردند، در این دیدار در خصوص آزادی اموال بلوکه شده سودان در آمریکا و امکان استفاده سودان از این تصمیم به ویژه در زمینه جذب سرمایه‌گذاری‌های خارجی رایزنی خواهد شد.

پیشتر، بلومبرگ به نقل از منابع مطلع که نامشان را فاش نکردند، گزارش داد، استیون منوچین، وزیر خزانه‌داری آمریکا در آخرین مأموریتش به عنوان مسؤول دولت دونالد ترامپ قرار است تور خود را هفته اول ژانویه آغاز کند.

در حالی‌که سفرش به مصر و قطر قطعی است اما پیش بینی می‌شود منوچین به امارات و سودان هم برود.

سخنگوی وزارت مذکور از اظهار نظر در این باره امتناع کرد./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: وزیر خزانه داری آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۲۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلدان گیری و مقدمات تولید نهال در جنوب کرمان

قاسم رحیمی نیا با اشاره به اینکه امسال مصمم‌تر از سال اول برای تولید نهال از تمامی ظرفیت‌های منطقه استفاده می‌کنیم، گفت: در سال اول، ۹ نهالستان در جنوب کرمان فعال بود که طی امسال این تعداد به ۱۵ نهالستان افزایش می‌یابد که عملیات گلدان گیری در برخی از این نهالستان‌ها آغاز شده است.

وی با تاکید بر اینکه طی پارسال، ۳۴ گونه نهال تولید و توزیع شد، بیان داشت: با تولید نهال سردسیری برای اولین بار، بالغ بر ۵۰ گونه نهال سردسیری و گرمسیری در ۱۵ نهالستان جنوب کرمان در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت، تولید و کاشت می‌شود.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری جنوب کرمان ضمن اشاره به اینکه برای اجرای عملیات امور مراتع نیز میزان ۹۰۰ کیلو بذر جمع آوری شده است، اضافه کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی منطقه و تولید نهال در کیسه گلدانی اداره کل منابع طبیعی در تمام طول سال نهال توزیع و در اختیار مردم قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر اینکه تعهد این اداره کل تولید ۵ میلیون اصله نهال در سال دوم است، افزود: در سال ۱۴۰۳ که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده است بنا داریم با استفاده از تمامی ظرفیت‌های منطقه و مشارکت مردم، این میزان نهال را در راستای طرح مردمی تولید و در اختیار متقاضیان قرار دهیم.

رحیمی نیا توسعه گیاهان دارویی در مراتع و جنگل ها، تولید و توسعه ذخیره گاه‌های انار شیطان، اجرای عملیات بیولوژیک و بیومکانیک در حوزه جامع آبخیز، برنامه‌های تشویقی و تسهیلات کم بهره برای مجریان طرح‌های زراعت چوب را برخی از برنامه‌ها و اهداف پیش بینی شده این اداره کل در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت در سال ۱۴۰۳ عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران | کدام شرکت هدف قرار گرفت؟
  • تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران اعلام شد/ بایدن بیانیه صادر کرد
  • دور جدید تحریم‌های انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • فهرست تحریم‌های جدید انگلیس و آمریکا علیه ایران
  • آمریکا ۱۶ فرد و دو نهاد ایرانی را تحریم کرد
  • تحریم‌های جدید وزارت خزانه‌داری آمریکا علیه ایران
  • فروش ۳ میلیارد دلار اوراق خزانه در اسرائیل در پی جنگ غزه
  • گلدان گیری و مقدمات تولید نهال در جنوب کرمان
  • آمریکا تحریم‌های جدید علیه ایران اعمال می‌کند
  • وزیر خزانه‌داری آمریکا: ایران را تحریم می‌کنیم