Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز سید مرتضی نصری :

قزوین- عضو شورای شهر قزوین گفت: به دنبال اقدامات شهرداری قزوین در خصوص قدردانی از زحمات پرستاران، یک بوستان در سطح شهر به نام «پارک سلامت» نامگذاری می‌شود.

مهدیه السادات قافله باشی روز یکشنبه در گفت و گوی تصویری زنده از طریق اینستاگرام با صدیقه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با اعلام این خبر افزود: این نامگذاری بر روی یکی از بوستان‌های جنب ساختمان‌های راژیا و فاز سوم بلوار امام علی در دست بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شب گذشته از ۱۲ پرستار این شهر در صحن علنی شورای شهر تقدیر و تشکر شد، اظهار داشت: مجموعه مدیریت شهری تصمیم گرفته ۶ اصله درخت در سطح شهر قزوین را به نام پرستاران و مدافعان سلامت نامگذاری کند.

قافله باشی همچنین از تغییر نام خیابان پرواز در بلوار شهید بهشتی به شهید «سید حسن میانه ساز» به عنوان مدافع سلامت این استان خبر داد و گفت: علاوه بر این موضوع، قرار است که خیابان بلوار الغدیر تا میدان گلها در منطقه مینودر نیز به نام مدافعان سلامت نامگذاری شود.

این عضو شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: نصب بنرهای «سپاس شهدای سلامت» و درج تصاویر پرستاران درگیر کرونا از دیگر اقداماتی بود که به مناسبت روز پرستار انجام شد.

شهرهای دیگر قزوین نیز یک معبر به نام مدافعان سلامت نامگذاری کنند

صدیه ربیعی مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین نیز در این گفت و گوی تصویری اظهار داشت: اقدام مجموعه مدیریت شهری قزوین در نامگذاری معابر و بوستان‌ها به نام مدافعان سلامت باید سرلوحه دیگر شهرها قرار گرفته و شهرداران یک معبر را به نام این افراد مزین کنند.

وی همچنین در خصوص شب یلدا تاکید کرد: از شهروندان خواهشمندیم به خاطر مراعات حال مدافعان سلامت شب یلدای امسال را به صورت خاص و متفاوت از سال‌های گذشته برگزار کنند و به جای قرارگیری در کنار هم، دل‌هایشان را از طریق مجازی کنار هم قرار دهند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: پرستار پارک خیابان بوستان مدافعان سلامت سلامت نامگذاری مدافعان سلامت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۳۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور برای کسب قدرت بازدارندگی را فراهم کرد

به گزارش «نماینده» حجت‌الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنوری در جلسه علنی امروز(یکشنبه، 2 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی بعد از تصویب کلیات طرح تقویت و توسعه علوم، پژوهش و نوآوری دفاعی(طرح تشکیل سازمان پژوهش و نوآوری سپند) با رأی قاطع نمایندگان گفت: تصویب این طرح، هدیه خوبی به نیروهای مسلح و بدنه دفاعی نظام اسلامی بود که امروز از مجلس شورای اسلامی داده شد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در ادامه تصریح کرد: این طرح درست در سالروز تشکیل و تأسیس شجره طیبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و همچنین در زمانی به تصویب رسید که نیروهای مسلح و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اقتدار، صلابت و قدرت مردم عزیز ما را به نمایش گذاشتند و رژیم صهیونیستی را تنبیه کردند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه امروز دنیا به سمت جنگ های نوین و جنگ های زیستی می رود، خاطرنشان کرد: در این شرایط، تصویب چنین طرحی در مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور را در پیش دستی برای کسب قدرت بازدارندگی در جهت تنبیه دشمنان اسلام و ضمانت امنیت کشور، فراهم می کند. از نیروهای مسلح، وزارت دفاع و همه عزیزان حوزه دفاعی کشور و نمایندگانی که همدلانه این موضوع را همراهی کردند تشکر می کنم.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از مرکز جامع سلامت معلم کلایه
  • آغاز به کار رسمی مرکز جامع سلامت معلم کلایه + فیلم
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات مدافعان در تاریخ فوتبال / یوشکو گواردیول در صدر
  • استقبال شهروندان از نمایشگاه سلامت شهر در بوستان لاله تهران
  • برگزاری همایش بزرگ پیاده‌روی با مشارکت بیش از ۶۰۰ شهروند در بوستان آزادگان
  • ارائه خدمات درمانی سپاه به هزار و ۶۰۰ شهروند قزوینی
  • عملیات وعده صادق قدرت ایران را نشان داد/ مدافعان رژیم صهیونیستی باید مجازات شوند
  • تجلیل از مدافعان امنیت و اقتدار کشور در مهاباد
  • یکی از معابر اصلی پردیس به نام «سپاه» نامگذاری شد
  • مجلس زمینه فعالیت مدافعان کشور برای کسب قدرت بازدارندگی را فراهم کرد