Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه حوادث جام جم آنلاین از باشگاه خبرنگاران جوان،  صدای شلیک‌های پی در پی از کلاشینکف در روستای منصور آباد ارومیه می‌پیچد اهالی وحشت زده و نگرانند. آن‌ها در حالی که از ریز جزئیات این قتل خونین خانوادگی بی اطلاع هستند در مراسم عزاداری خانواده امین آذری شرکت کردند.
شنبه ۲۲ آذر ماه در یک درگیری خانوادگی، ۲ برادر با شلیک گلوله پدرشان زخمی به قتلمی رسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از اهالی روستای منصور آباد با بیان اینکه با قاتل در کلانتری ملاقات داشته است می‌گوید: مجرم به او گفته است که به علت کم توجهی به او، بهنام را با کلاشینکف به قتل رسانده و شیر علی را زخمی کرده است.  
پدر ارومیه‌ای با سلاح کلاشینکف فرزند خود را به قتل رساند
جاسم یکی از ۵ برادر خانواده امین آذری با تکذیب اختلاف برداران خود با پدرش،  اظهار کرد:شیر علی و بهنام از کودکی با پدرم اختلافی نداشته اند و اهالی روستای منصور آباد این قضیه را تائید می‌کنند.
جاسم ادامه داد: اطلاعی ندارم که در چند روز اخیر برادرانم با پدرم چه مشکلی داشته اند شاید از یکدیگر ناراحت بودند. پدرم ۵۹ سالش است و با اسلحه کلاشینکف به برادرانم شلیک کرد اطلاعی ندارم که پدرم اسلحه را از کجا آورده است اگر می‌دانستیم پدرم در خانه سلاح نگهداری می‌کند از این اتفاق جلوگیری می‌کردیم.
وی ادامه داد: مادرم و خواهرانم در لحظه تیراندازی حضور داشتند و ما چند دقیقه بعد از حادثه متوجه به قتل رسیدن بهنام و زخمی شدن شیر علی شدیم، همچنین همه در خانواده شان مشکل دارند.
جاسم امین آذری در پایان گفت: پدرم پس از به زخمی کردن شیر علی و به قتل رساندن بهنام، خودش را همراه با اسلحه کلاشینکف به کلانتری و مراجع قضایی تحویل داد. فرار کردن پدرم و دستگیری او در مرز شایعه است همچنین شیر علی هم اکنون در آی سیو بیمارستان به سر می‌برد.

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: قتل اسلحه کلاشینکف درگیری خانوادگی شیر علی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۱۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!

آفتاب‌‌نیوز :

ژیلا صادقی مجری برنامه سلام «صبح‌بخیر» که مهمان کامران نجف زاده در برنامه برمودا بود اسلحه به دست گرفت و با نشانه گیری در قسمتی از برنامه که شلیک تیر به هدف است شرکت کرد.

منبع: همشهری آنلاین

دیگر خبرها

  • چاقوکشی مرگبار در درگیری خانوادگی جنوب تهران
  • فرزند شهید طهرانی مقدم: آرزوی پدرم و شهدا محقق شد
  • مادر شهید بهنام صحرانشین آسمانی شد
  • عکس| ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
  • ️آسمانی شدن مادر شهید در سامان
  • نیکی مظفری و بهنام شرفی در «مرگ با طعم نسکافه» همبازی شدند
  • از هم بازی شدن نیکی مظفری و بهنام شریفی تا خبر از اجرای« گمشده»
  • عنوان بهترین بازیکن لیگ آلمان به ورزشکار چهارمحالی رسید
  • مصاحبه با لیونل مسی در کودکی؛ گلم را به پدرم و خانواده ام تقدیم می کنم / زیرنویس فارسی
  • پدرم تا کی باید نقش یک پسر جوان را بازی کند؟ | گفت و گوی با فرزند امین حیایی