Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی بلوردی، رئیس هیئت انجمن های ورزش های رزمی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: با توجه به تصمیم آخر کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) نسبت به برگزاری مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ آسیا (رشته موزیکال فرم) و همچنین شیوع ویروس کووید-۱۹ و فعالیت نداشتن ورزشکاران در باشگاه‌های سطح کشور با "پویش #در_خانه_بمانیم"، مجدداً کمیته مسابقات انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران (انجمن کیک بوکسینگ ج.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ا. ا) برای حفظ روحیه و آمادگی جسمانی اعضای تحت پوشش خود برای دومین بار مسابقات مجازی جام قهرمانی کیک بوکسینگ «جام دانشمند شهید محسن فخری زاده» را در بخش موزیکال فرم برگزار کرد.

او افزود: این رقابت‌ها در بخش موزیکال فرم در ۴ استایل (سافت استایل، سافت استایل با سلاح، هارد استایل و هارد استایل با سلاح) در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان در بخش‌های آقایان و بانوان با شعار "ورزش و قهرمانی در خانه"، به مدت دو روز با حضور ورزشکاران استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اصفهان، خراسان رضوی، البرز، سیستان و بلوچستان، لرستان، کرمان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، مرکزی و سمنان برگزار شد.

بلوردی تصریح کرد: تیم ۱۲ نفره استان کرمان متشکل از ۷ آقا و ۶ خانم به سرپرستی مجید کاظمی و مربیگری حسین مکی با نام "سردار شهید حاج قاسم سلیمانی" در این دوره از مسابقات حضور یافت.

او بیان داشت: مسابقات به صورت زنده (آنلاین) و با استفاده از برنامه اسکایپ با نظارت مستقیم ناصر نصیری رئیس انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران و رییس کنفدراسیون کیک بوکسینگ آسیا (واکو آسیا) با قضاوت داوران رسمی انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران برگزار شد.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمان با اعلام اینکه در پایان این رقابت ها، کیک بوکسور‌های کرمانی ۱۰ مدال رنگارگ شامل سه طلا، شش نقره و یک برنز صید کسب کردند، گفت: بدین ترتیب، در بخش آقایان، ابوالفضل کارآموزیان و امیر رضامحسنی بر سکوی نخست ایستادند، محمد علی حاج ملکی، امیر محمد استوار و میلاد شریف زاده به مقام‌های دوم دست یافتند و حسین مکی سوم شد.

بلوردی افزود: در بخش بانوان نیز اسما شاهرخی مقام نخست را از آن خود کرد و فاطمه میرزا اسماعیلی، اسما نجفی و زهرا بدرود نیز مقام‌های دوم را به خود اختصاص دادند.

او تصریح کرد: بر این اساس، کرمان در بخش تیمی آقایان مقام اول و در بخش تیمی بانوان مقام دوم کشور را از آن خود کرد.

بلوردی بیان داشت: هماهنگی برگزاری این مسابقات بر عهده رضا دیناروند مسئول کمیته مسابقات انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران بود و محمدرضا رمضانی مسئول کمیته داوران بخش رشته‌های تاتمی انجمن واکو ایران نیز مسئولیت هماهنگی قضاوت‌های این مسابقات را عهده دار بود.

او با اشاره به اینکه سه داور از استان کرمان، در این دوره از رقابت‌ها قضاوت کردند، افزود: محمدرضا رمضانی موفق، آرمین یگانه، محمدرضا ذره، عبدالرضا رسولی (کرمان)، علیرضا اسفندیاری، کامبیز حسن زاده، عرفان رضاییان و زینب جباری، بهاره وهابی (کرمان)، فاطمه همتیان، نجمه نریمانی (کرمان) و زهرا جانباز از داوران رسمی انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران قضاوت این مسابقات را بر عهده داشتند.

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی کیک بوکسینگ مسابقات مجازی کووید 19 انجمن کیک بوکسینگ واکو ایران استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: تا پایان هفته افزایش ابر، رگبار و رعد و برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در سطح استان و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، فهیمه راستی، امروز سه‌شنبه چهارم اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طبق بررسی آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی از امروز تا انتهای هفته ضمن افزایش ابر، رگبار و رعدو برق و وزش تندبادهای لحظه‌ای در سطح استان و بارش تگرگ در مناطق مستعد پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بیشینه بارش‌ها در نیمه شمالی، مناطق مرکزی، غرب و برخی مناطق جنوبی استان خواهد بود، افزود: با توجه به شدت و نوع بارش‌ها، آب‌گرفتگی معابر عمومی، جاری شدن رواناب، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌ها در مناطق مذکور محتمل است.

کارشناس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان با بیان اینکه ابتدای هفته آینده از شدت ناپایداری‌ها کاسته شده و در اغلب مناطق جوی نسبتاً پایدار مورد انتظار است، تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته لاله زار با دمای یک سردترین و ریگان با دمای ۳۶ گرم‌ترین نقطه استان است.

وی خاطرنشان کرد: در ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه دمای شهر کرمان ۲۰ درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای شهر کرمان ۱۱ درجه سانتی‌گراد بوده است.

کد خبر 747257

دیگر خبرها

  • رقابت ۱۲ هزار و ۷۷۸ دانش‌آموز کرمانی در ماراتُن کنکور
  • رقابت بیش از ۱۲ هزار داوطلب کرمانی در نوبت اول کنکور
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • باران تا پایان هفته مهمان کرمانی‌هاست
  • بوکسور بجنوردی در مسابقات بین‌المللی بیشکک قرقیزستان نقره‌ای شد
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • کاراته کا‌های کرمانی و صید ۵ مدال رنگارنگ از رقابت‌های کشوری
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • اعزام تیم سپک تاکرای مراغه به مسابقات کشوری