Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از العهد، صهیونیست‌ها همچنان به سلسله تعرض‌های روزمره خود به مسجدالاقصی ادامه می‌دهند. آخرین اخبار از قدس اشغالی حاکی از آن است که مسجدالاقصی بار دیگر مورد تعرض دهها شهرک نشین صهیونیست قرار گرفته است.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های فلسطینی اعلام کردند که تعرض شهرک نشینان به مسجدالاقصی با چراغ سبز نظامیان این رژیم اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهرک نشینان پس از یورش وحشیانه به مسجدالاقصی و ورود به صحن‌های این مسجد اقدام به سر دادن شعارهای ضد اسلامی کردند.

تعرض‌های پی در پی صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی درحالی است که نهادهای حقوق بشری همچنان به سکوت خود در برابر این دست از اقدامات ادامه می‌دهند. علیرغم اعتراضات گسترده گروه‌های مختلف فلسطینی به تداوم اقدامات هتاکانه علیه مسجدالاقصی اما جامعه جهانی هیچ اقدامی در راستای متوقف ساختن این اقدامات صورت نمی‌دهد.

کد خبر 5100558 رامین حسین آبادیان

منبع: مهر

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی مسجدالاقصی شهرک نشینان ایالات متحده امریکا عراق رژیم صهیونیستی فلسطین دونالد ترامپ روسیه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا 2020 ترکیه ایران سوریه عربستان سعودی جو بایدن افغانستان ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند

اوقاف اسلامی فلسطین اعلام کرد که ۷۰۰ شهرک نشین صهیونیست در ساعات صبح در سومین روز عید پسح یهودیان به مسجد الاقصی یورش بردند.

براساس گزلرش النشره، صد‌ها شهرک نشین همزمان با عید پسح یهودیان، تحت حفاظت شدید پلیس رژیم صهیونیستی به صحن‌های مسجد الاقصی یورش بردند.

خبرگزاری فلسطینی وفا گزارش داد که بیش از ۴۳۰ شهرک نشین همزمان با سومین روز از عید پسح یهودیان به مسجد الاقصی یورش بردند و با توجه به تدابیر شدید نظامی در بیت المقدس، بازیدهای تحریک آمیزی را در صحن‌های آن انجام دادند. درست در همان زمان آنان مانع رفت و آمد نمازگزاران شدند و کارت‌های شخصی آنها را بررسی کردند.

گروه‌های معبد خواستار تشدید حملات در ایام عید پسح شده بودند و در صفحات اجتماعی خود فراخوانی برای ارائه نذورات عید پاک در مسجد الاقصی در ازای دریافت کمک مالی منتشر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی تعرض کردند
  • صد‌ها صهیونیست به مسجدالاقصی یورش بردند
  • یورش دوباره صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی
  • یورش صهیونیست‌ها به مسجدالاقصی برای سومین روز متوالی
  • تعرض بیش از ۴۳۰ شهرک‌نشین صهیونیست به مسجدالاقصی
  • یورش شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • یورش شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی/حرم ابراهیمی به روی مسلمانان بسته شد
  • تعرض شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی به رهبری خاخام افراطی
  • یورش شهرک نشینان به مسجدالاقصی به سرکردگی خاخام صهیونیست
  • تعرض شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی همزمان با عید پسح+ فیلم