Web Analytics Made Easy - Statcounter

شرکت های ایکواینر و اس‌اس‌ایی از توربین های جنرال الکتریک برای پروژه مزرعه بادی داگربانک در فراساحلی دریای شمال در بریتانیا استفاده خواهند کرد.

به گزارش «انرژی امروز» از آف شور، این پروژه از توربین های مدل Haliade-X که 14 مگاواتی هستند استفاده خواهد کرد.این توربین ها در ارتفاع 248 متری نصب می شوند رتور آنها 220 متر و طول پره‌ها هم 107 متر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتظار می رود قرار داد ساخت این توربین ها در سه ماهه اول سال 2021 نهایی شود.

نصب توربین های فراساحلی داگر بانک در سال 2025 آغاز شده و کل پروژه در 2026 نهایی خواهد شد.

مزرعه بادی فراساحلی داگر بانک 3.6 گیگاوات برق تولید خواهد کرد و بزرگ ترین مزرعه بادی دنیا است و قادر است برق مورد نیاز حدود 5 درصد خانوارهای بریتانیا را تولید کند.

این مزرعه بادی از سه فاز 1.2 گیگاواتی تشکیل شده است.

برچسب هاانرژی امروز ایکواینر (Equinor) بریتانیا جنرال الکتریک (GE) دریای شمال مزرعه بادی فراساحلی

منبع: انرژی امروز

کلیدواژه: انرژی امروز ایکواینر Equinor بریتانیا جنرال الکتریک GE دریای شمال مزرعه بادی فراساحلی آسیا اروپا انرژی امروز ایران بین الملل تحریم خبرگزاری بین المللی خبرگزاری داخلی خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا ریاست جمهوری سازمان های بین المللی سایتهای اینترنتی شرکت ملی نفت ایران NIOC شرکت های بین المللی مجلس شورای اسلامی نفت خام وزارت نفت وزارت نیرو مزرعه بادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۶۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت نیرو، این بزرگترین سامانه تولید برق خورشیدی برای یک نیروگاه آب شیرین کن در عمان با ظرفیت سالانه بیش از ٣٢ هزار مگاواتساعت برق سبز است که ١٠٠ درصد از مصرف آب شیرین کن را در طول شبانه روز پوشش می‌دهد.

این نیروگاه که توسط Veolia با مشارکت TotalEnergies توسعه یافته است، نقطه عطف مهمی در جهت تلاش‌های کربن زدایی در منطقه است، زیرا به کاهش حدود ٢٧٢٠٠ تن انتشار CO ٢ در سال کمک می‌کند که معادل آلاینده‌های تولید شده توسط حدودا ٦٠٠٠ خودروی موتور احتراق داخلی در سراسر جهان است.

ساخت نیروگاه خورشیدی مذکور در ماه اوت ٢٠٢٣ آغازشد، بهره برداری از آن در ماه مارس ٢٠٢٤ انجام شد و قرارداد اجاره برای بهره برداری از این مزرعه خورشیدی تا ٣١ مارس ٢٠٣٦ است.

سلیم بن ناصر العوفی وزیر انرژی و مواد معدنی کشور عمان در جریان بهره‌برداری از این طرح، تولید برق از منابع تجدیدپذیر را یکی از اهداف چشم انداز عمان ٢٠٤٠ اعلام کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انهدام دو انبار بزرگ نفت روسیه توسط پهپادهای اوکراین/ استقرار ۱۶۰۰۰ سرباز و جنگنده انگلیسی در لهستان 
  • وعده صادق هژمونی آمریکا را در هم شکست
  • بهره برداری از بزرگترین مزرعه خورشیدی برای نمک زدایی در عمان
  • بیماری‌های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام‌های بهداشتی دنیا
  • بیماری های قلبی عروقی چالش بزرگ نظام های بهداشتی دنیا
  • ساخت ۳۰ دستگاه برج و قطعات فنی توربین بادی در ماشین‌سازی اراک
  • افزایش کارایی توربین بادی با بال پرنده
  • گلاب برای عتبات | ماجرای گلاب گیری در یزد بعد از 250 سال
  • «وعده صادق» و شکستن هژمونی آمریکا
  • اخراج پناهجویان از بریتانیا