Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین رضا نوری ظهر امروز در آیین افتتاحیه درمانگاه شهدای مدافع حرم که در محل خیابان مهر شهرک گلستان بجنورد برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار کرد: با توجه به جمعیتی که در این شهرک وجود دارد، ایجاد این درمانگاه برای این مکان بسیار ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی نبود یک درمانگاه و بیمارستان در این شهرک را یکی از مشکلات مردم این منطقه دانست و افزود: سپاه همیشه در همه کارها پیش‌قدم بوده و در حوزه سلامت نیز از سوی این نهاد انقلابی، امروز کار ارزشمندی با افتتاح این درمانگاه صورت گرفت.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به ارزش کار پرستاران از دیدگاه ائمه اطهار (ع)، بیان کرد: کسی که یک شب و روز از بیماری پرستاری کند، خداوند او را با پیامبران و اولیاء محشور می‌کند.

وی افزود: پرستاران مضاف بر اینکه به تکلیف خود عمل می‌کنند درواقع یک کار الهی و ثواب را هم انجام می‌دهند، مشروط بر اینکه با نیت قربت باشد.

 

پرستاران کاری جهادی در دفاع از سلامت مردم کردند

سردار ابوالقاسم چمن، فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز در این مراسم ضمن خیرمقدم و تبریک روز پرستار افزود: پرستاران در این روزهای کرونایی در دفاع از سلامت مردم به‌واقع کاری جهادی کردند و برخی نیز در این مسیر به شهادت رسیدند.

وی بابیان اینکه تیپ مردم پایه جوادالائمه (ع) همیشه توفیق خدمتگزاری به‌نظام را در سرلوحه کارهایش قرار داده است، اظهار کرد: امروز این فرصت فراهم شد تا بار دیگر رزمندگان این تیپ در سنگر سلامت هر چه دارند تقدیم مردم به‌ویژه مردم این شهرک کنند.

 

هزینه ۴۰۰ میلیون تومان ایجاد نخستین مرکز درمانی شهرک گلستان بجنورد

محمد روحانی، فرمانده تیپ مردم پایه سپاه حضرت جوادالائمه (ع) خراسان شمالی نیز در ادامه این آیین گفت: برای راه‌اندازی این درمانگاه حدود ۶ ماه است که پیگیر هستیم و حدود ۴۰۰ میلیون تومان برای فاز اول آن هزینه شده است.

وی بیان کرد: این درمانگاه برای رفع نیاز مردم منطقه شهرک گلستان بجنورد به خدمات درمانی، عمومی و تخصصی راه‌اندازی شده است.

روحانی افزود: در فاز اول این درمانگاه کلینیک تخصصی پزشک اطفال، داخلی، زنان و زایمان، اورژانس، تزریقات و پانسمان، نوار قلب، کلینیک دندانپزشکی، کلینیک پزشکان عمومی، مشاوره‌های روانشناسی و خانواده، مشاوره تغذیه و دیگر خدمات درمانی راه‌اندازی شده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: سپاه گلستان خراسان شمالی سلامت خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود پزشکیان: وعده تورم تک‌رقمی دادند، اما نه‌تنها نصف نشد بلکه چندین برابر شد

مسعود پزشکیان با اشاره به معضلات اجتماعی به دنبال تشدید مشکلات اقتصادی توضیح داد: توجه به معیشت مردم در حد زنده‌ماندن‌شان از اصول قانون اساسی است؛ لذا دولت‌ها باید بتوانند مسکن، ازدواج، خوراک و شغل مردم را تأمین کنند، اما، چون نتوانسته‌ایم به این وظیفه عمل کنیم و تورم هم روزبه‌روز به‌جای اصلاح، بدتر شده است، طبیعی است که پدیده‌های اجتماعی مثل سرقت و کیف‌قاپی هم به مرور در جامعه زیاد شود.

به گزارش هم میهن، وی افزود: تا زمانی که نتوانیم معیشت، سرپناه و زندگی حداقلی مردم را که همان بخور و نمیر است، تأمین کنیم؛ طبیعتاً عده‌ای مجبور می‌شوند برای زنده‌ماندن دست به کار‌هایی بزنند که با اصول اخلاقی و انسانی در تضاد است.

پزشکیان در پاسخ به اینکه وظیفه دولت و مجلس دراین‌باره چیست؟ بیان کرد: «آقای رئیسی در شروع دولتش وعده داد تورم را اول نصف سپس تک‌رقمی می‌کند، اما نه‌تنها تورم نصف نشد، تک‌رقمی که جای خود دارد بلکه چندین برابر شد. قدرت خرید شدیداً پایین آمد و کارمندانی که زندگی معمولی داشتند، دیگر نتوانستند حتی مایحتاج روزانه خود را تأمین کنند. رفاه در سطح مناسب از زندگی مردم رفته و سفره‌های مردم کوچک شده و دولت به وعده‌هایی که داده بود، عمل نکرده است. حتی شعار‌های مربوط به مسکن را محقق نکرده و بحث رانت و رشوه هم قرار بود برچیده شود، اما این‌طور نشد».

دیگر خبرها

  • طرح‌های حوزه سلامت در شاهرود افتتاح و کلنگ زنی شدند
  • برخی از نانوایی های گلستان به تولید نان با آرد کامل مجهز می شوند
  • بررسی موانع آغاز به کار واحدهای جدید استحصال یُد در نخستین جلسه اقتصاد مقاومتی دادگستری گلستان
  • ساخت درمانگاه تخصصی، هدیه ارتش به مردم قزوین + فیلم
  • افتتاح نخستین مرکز درمان و بازپروری حیات وحش در تنگ صیاد
  • مسعود پزشکیان: وعده تورم تک‌رقمی دادند، اما نه‌تنها نصف نشد بلکه چندین برابر شد
  • ۷۵۰ واحد مسکونی در روستاهای استان بوشهر افتتاح می‌شود
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • برخورداری ۷۰۰ نفر از خدمات درمانی اردوی جهادی ارتش
  • ساختار مراکز مشاوره دانشگاه‌ها تغییر کرد