Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-19@22:51:38 GMT

اعلام نتایج آزمون اصلح معلمان +لینک

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۵۷۶۱

اعلام نتایج آزمون اصلح معلمان +لینک

به گزارش اقتصادآنلاین، کچوئیان، مجموع شرکت کنندگان آزمون جامع مهارت آموزان ورودی سال 98  و افراد باقی­مانده از سال های قبل را 10 هزار و 801  نفر مهارت آموز اعلام و تصریح کرد: از این تعداد شرکت کننده تاکنون بیش از 85  درصد موفق به کسب گواهی صلاحیت های حرفه معلمی شدند.

مسئول برگزار کننده آزمون اصلح، درصد بالای موفقیت مهارت آموزان در آزمون برگزار شده را احتساب 65  درصد نمره بخش های سه مولفه فرهنگی، تدریس عملی و بخش کتبی ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای مشاهده نتایج آزمون اصلح معلمان و یا ثبت اعتراض اینجا کلیک کنید

کچوئیان، با اشاره به موفق نبودن حدود 15 درصد از مهارت آموزان برای کسب گواهی صلاحیت های حرفه معلمی، حداکثر بازه زمانی پیش بینی شده برای برگزاری آزمون جبرانی اصلح را 3 ماه آینده اعلام کرد.

این مقام مسئول، 718 نفر از مهارت آموزان را فاقد دریافت حد نصاب نمره لازم در مولفه تدریس عملی و یک هزار و 178 نفر مهارت آموز دیگر را هم نسبت به کسب حد نصاب نمره مولفه فرهنگی ناموفق خواند.

دبیر شورای تخصصی نظارت دانشگاه فرهنگیان، با تاکید بر پایش و رصد صلاحیت حرفه ای افراد برای ورود به دستگاه آموزش و پرورش افزود: سنجش و اندازه گیری دانش، مهارت و نگرش افراد برای ورود به سیستم آموزش و پرورش کشور را لازم و ضروری خواند و تاکید کرد: تمامی حقوق مربوط به مهارت آموزان در جریان برگزاری این آزمون اعمال و اقدام لازم به عمل آمد.

استاد دانشگاه، خاطر نشان کرد: در راستای جبران نیروی انسانی مورد نیاز آموزش و پرورش وفق اساسنامه دانشگاه فرهنگیان، فارغ التحصیلان علاقمند به حرفه معلمی از سایر دانشگاه های کشور پس از گذر از مراحل آزمون استخدامی، مصاحبه و گزینش با ورود به دانشگاه فرهنگیان و گذراندن دوره های مهارت آموزی می توانند وارد این حرفه شوند.

کچوئیان، ادامه داد: پس از پایان دوره های مهارت آموزی و گذر از آزمون اصلح، مهارت آموزان با دریافت گواهینامه صلاحیت های حرفه ای می توانند به افتخار معلمی نائل آیند.

مسئول برگزار کننده آزمون اصلح، در خصوص زمان اعلام نتایج آزمون جامع تصریح کرد: مهارت آموزان شرکت کننده در این آزمون می توانند از ساعت 15 امروز شنبه 29 آذر با ورود به سامانه هدف به نشانی hadaf.cfu.ac.ir  از نتایج آزمون مطلع شوند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه فرهنگیان، در خصوص امکان اعتراض برخی از مهارت آموزان نسبت به نتایج اعلام شده اظهار داشت: فقط آن دسته از مهارت آموزانی که حد نصاب نمره را کسب نکرده اند می توانند از 30  آذر ماه تا ساعت 24 روز دوشنبه اول دی ماه به مدت 2 روز با ورود به سامانه هدف نسبت به ثبت اعتراض خود اقدام کنند.

سرپرست معاونت نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه فرهنگیان، در پایان مسئولیت پیگیری این امر را از وظایف اصلی مهارت آموز برشمرد و تاکید کرد: مرکز سنجش این دانشگاه پاسخگوی اعتراض های خارج از زمان مقرر نخواهد بود.

این مقام مسئول تصریح کرد: نتایج اعلام شده آزمون اصلح، ملاک عمل مسئولان ذی ربط به منظور تمدید پیمان نامه و شروع فرآیند استخدام و تسریع و تسهیل صدور احکام افراد شرکت کننده در آزمون توسط وزارت آموزش و پرورش است.

گفتنی است: نتایج رسیدگی به اعتراض مهارت آموزان روز یک شنبه هفتم دی ماه سال جاری از طریق سامانه هدف اعلام خواهد شد.

پربیننده ترین برنامه آموزش و پرورش برای برگزاری حضوری امتحانات بارش برف و باران از امشب در استان تهران جریمه برای تردد خودروها بعد از ساعت ۲۰ کرونا در کمین دورهمی‌های شب یلدا +فیلم سخنرانی زنده تلویزیونی رهبر معظم انقلاب

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش دانشگاه فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان آموزش و پرورش حق التدریسی ها فرهنگیان معلمان اخبار فرهنگیان دانشگاه فرهنگیان معلمان حق التدریس اخبار استخدامی آموزش و پرورش آخرین اخبار استخدامی آموزش و پرورش اخبار معلمان خبرگزاری فرهنگیان اخبار آموزش و پرورش آخرین اخبار آموزش و پرورش حق التدریس آخرین اخبار فرهنگیان اخبار استخدام آموزش و پرورش رتبه بندی معلمان رتبه بندی فرهنگیان اخبار حقوق معلمان اخبار حقوق فرهنگیان اخبار بیمه فرهنگیان استخدام حق التدریسی ها معلمان استثنایی دانشگاه فرهنگیان مهارت آموزان آموزش و پرورش نتایج آزمون آزمون اصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتایج آزمون استخدامی آموزگاری امروز اعلام می‌شود

علی فرهادی درباره اعلام نتایج آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش گفت: سازمان سنجش پیش از این اعلام کرده بود که نتایج اولیه آزمون استخدام آموزگار را تا پایان فروردین اعلام خواهد کرد و هم‌اکنون منتظر اعلام از سوی آن ها هستیم.

وی اظهار داشت: پس از اعلام نتایج اولیه از سوی سازمان سنجش، مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش داوطلبان آغاز خواهد شد و هم‌اکنون کانون‌های ارزیابی در تمام کشور فعال شده‌اند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتایج نهایی گفت: تلاش می‌کنیم مرحله ارزیابی تکمیلی و گزینش تا پایان تیر به پایان برسد تا در تابستان دوره‌های آموزشی پذیرفته شدگان نهایی برگزار شود و تا اول مهر با آمادگی به کلاس‌های درس بروند.

گفتنی است آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ در ۱۸ اسفند۱۴۰۲ برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون استخدامی معلمان؛ شاید هفته آینده
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • کسب مهارت ۲۰ هزار و ۷۲۰ نفر در خراسان شمالی
  • نتایج آزمون استخدامی آموزگاری امروز اعلام می‌شود
  • سرمربی سردار آزمون قراردادش را تمدید کرد
  • قاریان و حافظان قرآن بدون آزمون وارد دانشگاه فرهنگیان می شوند
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • آخرین جزئیات آزمون استخدامی آموزگاری آموزش و پرورش ۱۴۰۳ + لینک سایت گزینش و مدارک
  • آزمایشگاه سیار در اختیار دانش‌آموزان محروم
  • اعلام نتایج آزمون ورودی دوره دکتری سال ۱۴۰۳