Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شکست پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ میلیچ، سید احمد موسوی و ارسلان مطهری سه بازیکن استقلال در استوری هایی برای سرخ ها کری خوانده بودند که آن ها را شبانه پاک کردند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

۳ بازیکن استقلال شب گذشته استوری های کری آمیز خود را بعد از فینال آسیا از صفحه شان پاک کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد از شکست پرسپولیس مقابل اولسان هیوندای کره جنوبی و از دست رفتن جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا برای سرخ های تهرانی، برخی استقلالی ها اقدام به کری خوانی در فضای مجازی کردند. نکته قابل توجه در این خصوص ورود ۳ بازیکن استقلال به این ماجرا بود.

هرویه میلیچ، ارسلان مطهری و احمد موسوی ۳ بازیکنی بودند که بعد از شکست پرسپولیس در فینال آسیا استوری هایی را برای کری خوانی با پرسپولیسی ها در صفحه شان منتشر کردند که این موضوع بازتاب گسترده ای داشت و البته به مذاق سرمربی آبی ها نیز خوش نیامد.

این استوری ها آنقدر سر و صدا کرد که ۳ بازیکن مذکور مجبور شدند شبانه استوری های خود را حذف کنند تا جنجال بزرگ تری پیش نیاید.

مساله اصلی اما این است که پاک شدن استوری های ۳ بازیکن استقلال با دستور محمود فکری بود. ظاهرا یکی از اعضای کادرفنی در گروه تیم استقلال از طرف فکری پیغامی به بازیکنان می دهد که هیچ کس حق کری خوانی برای پرسپولیس را ندارد  و از نفرات خواسته تمرکزشان را روی بازی ها بگذارند.

همین موضوع باعث شد تا مطهری، میلیچ و موسوی استوری های خود را پاک کنند تا چالش جدیدی به سراغ استقلال نیاید.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا ارسلان مطهری میلیچ ارسلان مطهری استقلال پرسپولیس سید احمد موسوی لیگ قهرمانان آسیا میلیچ بازیکن استقلال کری خوانی استوری ها ۳ بازیکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری جالب حردانی در کنار اسطوره 2 متری!

به گزارش "ورزش سه"، پس از چند بازی غیبت به دلیل مصدومیت، صالح حردانی در بازی با شمس آذر به ترکیب اصلی بازگشت و از ابتدا برای تیمش به میدان رفت. وینگ بک راست آبی ها در این مسابقه پرتلاش و جنگنده ظاهر شد ولی می شد در دقایق پایانی، آثار مصدومیت را در عملکرد او مشاهده کرد.

این بازیکن در فاز دفاعی موثر ظاهر شد و با هشت عملکرد دفاعی، روز پرکاری را تجربه کرد. حردانیکه در این فصل حضور در پست های متفاوتی را تجربه کرده، پس از مصدومیتی که به آن دچار شد، می تواند در ادامه بازی های باقیمانده این فصل، به روند خوبش در هفته های پیشین بازگردد.

حردانی در پایان بازی با شمس آذر عکس یادگاری جالب توجهی با حامد حدادی گرفت که مورد توجه کاربران قرار گرفته است. بازیکن ریز نقش آبی ها در کنار کاپیتان سابق تیم ملی بسکتبال ایران ایستاده که اختلاف قد فاحش آنها جالب توجه است.

حدادی که بارها از علاقه اش به استقلال صحبت کرده، با بازیکن تیم محبوبش در این تصویر حضور یافت و حردانی نیز این تصویر جالب را در صفحه شخصی اش منتشر کرد.

دیگر خبرها

  • استوری جالب حردانی در کنار اسطوره 2 متری!
  • گودرزی: استقلالی هستم و از این تیم پیشنهاد داشتم
  • کار سخت نکونام و کادرفنی استقلال تا 12 اردیبهشت!
  • روزی که یک استقلالی جام را از پرسپولیس گرفت!
  • حمایت استقلالی‌ها از آخرین احضارشده به کمیته اخلاق!
  • طلب ۱,۷۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ستاره استقلالی!
  • بازیکن استقلالی از باشگاه شاکی شد و سر تمرین نرفت
  • احضار رضاوند به کمیته انضباطی
  • شافعی: ترفند استقلالی ها به حاشیه بردن سرخپوشان است/ پروژه واگذاری سرخابی ها شکست می خورد
  • فرمول سازمان لیگ برای قهرمانی به ضرر استقلال