Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@06:05:45 GMT

پرستاران آستارا تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۵۹۷۸

پرستاران آستارا تجلیل شدند

با برگزاری آیین های جداگانه ای در بیمارستان شهید بهشتی و درمانگاه سیدالشهدا(ع) بندر آستارا پرستاران این شهرستان تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، به مناسبت سالروز ولادت بانوی صبر و استقامت و روز پرستار آیین تجلیل از پرستاران آستارا امروز(یکشنبه، ۳۰ آذر) در بیمارستان شهید بهشتی و درمانگاه شبانه روزی سیدالشهدا(ع) ایند شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام«کاظم حافظ نیا» در آیین گرامیداشت روز پرستار در محل سالن اجتماعات بیمارستان شهید بهشتی آستارا با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار،اظهارکرد: پرستاران افرادی دلسوز، زحمتکش و بی ادعا هستند.

 

امام جمعه بندر آستارا با بیان اینکه پرستاران اسوه بارز صبر و ایثار هستند، افزود: بزرگترین افتخار قشر پرستار، نام گذاری روز ولادت حضرت زینب (س) به نام روز پرستار است.

 

حجت الاسلام حافظ نیا به جایگاه پرستاری در دین اسلام اشاره کرد و گفت: کار شما پرستاران در مراقبت از بیماران نزد خدا اجر و پاداشی والا دارد.

 

*پرستاران در خط مقدم مبارزه با کرونا هستند

«بهزاد قنبری» نیز در آیین تجلیل از پرستاران در محل درمانگاه سیدالشهدا(ع) با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار، گفت: پرستاران راه حضرت زینب (س) را ادامه می‌دهند.

 

فرمانده سپاه ناحیه آستارا با بیان اینکه جامعه سلامت ما بدون توجه به جامعه پزشکی و پرستاری راه به جایی نمی تواند ببرد، افزود: پزشکان و پرستاران در کنار هم در راستای ارتقای شاخصه های بهداشتی و درمانی تلاش می‌کنند.

 

قنبری با اشاره به اینکه پرستاران در خط مقدم مبارزه با کووید ۱۹ هستند،خاطرنشان کرد: باید از این قشر به صورت مادی و معنوی حمایت شود.

 

گفتنی است، در پایان مراسم های گرامیداشت روز پرستار در بیمارستان شهید بهشتی و درمانگاه سیدالشهدا(ع) با اهدای لوح و جوایزی از پرستاران تجلیل و قدردانی شد.

 

همچنین دیروز(شنبه، ۲۹ آذر) معاون حوزه خواهران اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان با حضور در بیمارسان شهید بهشتی آستارا در قالب پویش سپاس قهرمان سلامت نامه ها ونقاشی های ۳۰ نفر از دانش آموزان مدرسه ابتدایی حافظ را به همراه شاخه های گل به پرستاران تقدیم و از زحمات و جانفشانی های پرستاران تقدیر و تشکر کرد.

پایان پیام/163

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا ویروس تجلیل از پرستاران ولادت حضرت زینب س بندر آستارا بیمارستان شهید بهشتی سیدالشهدا ع روز پرستار روز ولادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۵۹۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، در این آیین که با حضور خانواده شهدا و شماری از دست اندرکاران ورزش فارس در زورخانه حیدر کرار مجموعه فرهنگی ورزشی امام مهدی شیراز برگزار شد، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس و معاون اجرایی سپاه فجر از خانواده معظم پنج شهید ورزشکار دفاع مقدس و شهدای امنیت تجلیل کردند.
همچنین در این مراسم، باستانی کاران همراه با نوای مرشد زورخانه به یاد شهدا به اجرای حرکات زورخانه‌ای پرداختند.
این مراسم به یاد شهید ابراهیم هادی برگزار شد.یکم اردیبهشت سالروز تولد شهید ابراهیم هادی به نام روز شهید ورزشکار نام گذاری شده است.
شهید ابراهیم هادی، اول اردیبهشت سال ۱۳۳۶ در محله شهید سعیدی حوالی میدان خراسان شهر تهران دیده به هستی گشود و ۲۲ بهمن سال ۶۱ در عملیات والفجر مقدماتی و در منطقه فکه، به درجه رفیع شهادت نائل شد.

دیگر خبرها

  • کمک یک میلیارد ریالی خیّر سلامت به بیمارستان شهید بهشتی سبزوار
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور / سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام های جدید
  • کمبود بیش از ۱۰۰ هزار پرستار در کشور/ سهم ۸ هزار نفری پرستاران در استخدام‌های جدید
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مهارت کارشناسان اورژانس ناجی مادر و نوزاد دوقلویش
  • نشست «درآمدی به اخلاق قرآنی» برگزار می شود
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • تجلیل از خانواده شهدای ورزشکار فارس
  • پرستاران سر دو راهی؛ خانه نشینی یا تغییر شغل؟