Web Analytics Made Easy - Statcounter

شایسته دبیر شورای صنفی نمیاش از تصمیم و هماهنگی دو وزارتخانه کشور و فرهنگ و شواری صنفی نمایش برای بازگشایی هرچه زودتر سینماها خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، مرتضی شایسته دبیر شورای صنفی نمایش از بررسی‌های امروز این شورا برای بازگشایی سینماها به خبرنگار تسنیم خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای صنفی نمایش بیان کرد که با هماهنگی میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، وزارت کشور و شواری صنفی نمایش قرار شده است که سینماها از مشاغل درجه سه به درجه دو منتقل تا امکان بازگشایی سینماها هرچه زودتر فراهم شود. این موضوع در حال حاضر در مرحله اداری قرار دارد.

او در ادامه بیان کرد که در این خصوص مدیران دفاتر پخش و تهیه‌کنندگانی که آمادگی اکران فیلم‌های خود را دارند به صورت کتبی پیشنهادات خود را به شواری صنفی نمایش ارائه دهند تا زمینه‌های لازم برای انجام این کار صورت بگیرد.

زمان بازگشایی سینماها بعد از انتقال و جابجایی گروه مشاغل اعلام خواهد شد.

انگلیس با صندوق‌های مالی «بازیابی فرهنگ» سینمای کشورش را نجات می‌دهدقرچه داغی: دستیاران صحنه از نظر معیشتی بسیار گرفتارند/ بیشترین هزینه را برای بیمه می‌دهیم اما از کمترین امتیاز برخورداریم

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار اکران فیلم سینما اخبار اکران فیلم سینما صنفی نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۶۰۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریمان اعلام کرد: این نمایش کمدی و موزیکال، نوشته «عرفان حلمی» و به کارگردانی خود نویسنده، از ۲۷ تا ۲۹ فروردین ماه، برای عموم در حال اجرا است.   در این نمایش که با همکاری و حمایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فریمان و در محل در سالن تئاتر این اداره اجرا می‌شود، یاصر نصری، علی پیری، امیدرضا سعیدپوش، ساجده یوسفی، مبینا عابدینی، محمد مهدی شجری، امید محمد فرقانی، معین صبورنیا و عرفان حلمی به ایفای نقش می‌پردازند.    این نمایش طی سه روز با یاری کانون فرهنگی و هنری شهید مطهری و گروه هنری میثاق، میزبان علاقمندان به نمایش است.

دیگر خبرها

  • «ابله» آماده نمایش و پخش شد/ «آخرین شیهه» در جشنواره آمریکایی
  • نحوه انتقال اطلاعات گوشی در صورت شکستن یا سوختن ال سی دی
  • احتمال بازگشایی مدارس از شهریورماه/ طرح شناور شدن آغاز سال تحصیلی پیگیری می‌شود
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • هنر تئاتر با فرهنگ گفتگو شکل می‌گیرد
  • نمایش اقتدار منطقه با پاسخ محکم سپاه به اسرائیل
  • اما و اگرها برای جامع‌ترین فرهنگ زبان فارسی
  • دعوت از مردم نوع دوست استان برای اهداء خون
  • انتقال فرهنگ اهل بیت (ع) در بازسازی عتبات عالیات
  • اجرای نمایش کمدی و موزیکال «مبارک و راز شهر قصه» در فریمان