Web Analytics Made Easy - Statcounter

خاخام اسحاق یوسف خاخام اعظم اسرائیل به عنوان اولین مسئول عالی رتبه رژیم صهیونیستی به امارات متحده عربی سفر و در آنجا طرح های توسعه حضور صهیونیستها را در این شیخ نشین افتتاح کرد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، پایگاه اطلاع رسانی کیکار امروز یکشنبه خبر داد  خاخام یوسف روز جمعه گذشته به امارات متحده عربی سفر کرده و ساختمان جدید و بزرگی را برای اقلیت یهودی ساکن دبی بعد از افزایش چشمگیر شمار آنها افتتاح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

به نوشته این روزنامه عبری زبان قرار است دبی به عنوان مرکز و کانون اصلی انتشار صهیونیسم در کشورهای شورای همکاری خلیج فارس یعنی پادشاهی عربستان سعودی ، کویت ، بحرین و عمان تبدیل شود.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

همچنین روز شنبه نیز مراسمی با حضور 500 یهودی که 400 نفر از آنها از گردشگران اسرائیلی حاضر در این شیخ نشین بودند ، برگزار شد.

به نوشته این رسانه عبری زبان اسرائیل برنامه های مدونی برای توسعه حضور اسرائیلی ها در امارات متحده عربی در اختیار دارد.‎

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۶۰۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دعوت استاندار همدان از مسافران برای حضور در پایتخت تاریخ و تمدن

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، علیرضا قاسمی فرزاد افزود: هزار و ۹۰۰ اثر و جاذبه گردشگری، طبیعی و تاریخی در استان همدان وجود دارد که هر یک از آنها جذابیت از دیگری بهتر و بیشتر است.

او تصریح کرد: غارعلصیدر به عنوان بزرگترین و شگفت انگیزترین غار آبی جهان و تپه هگمتانه با قدمت حدود ۲۵۰۰ ساله که به زودی ثبت جهانی می‌شود از زمره آثار فاخر استان همدان هستند.

استاندار همدان گفت: وجود مراکز گردشگری و شهر‌های زیبا و سوغاتی‌ها متنوع به طور حتم خاطرات و لحظه‌های خوش و ماندگاری را برای مسافرانی که همدان را به عنوان مقصد گردشگری انتخاب کردند به یادگار می‌گذارد.

علیرضا قاسمی فرزاد افزود: همچنین ۲ شهر جهانی سفال در لالجین و مبل و منبت در ملایر جذابیت خاصی برای مسافران نوروزی دارد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی تیم پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • قهرمانی پدل ایران در مسابقات ۸۰ هزار دلاری امارات
  • فوق ستاره پرسپولیسی به تیم ملی باز می‌گردد؟
  • شعارهای سال به گفتمان تبدیل شود
  • مهمانی ۱۰ هزار نفری سفره کرامت چهارباغ به سنتی ماندگار تبدیل شود
  • امیرآبادی:مگر تیم ملی جای کوچکی است که بازیکن جوان یک شبه در آن ستاره شود؟/قلعه نویی کسی نیست به خاطر بیانیه حسینی را بازی بدهد
  • ادامه محکومیتِ حملاتِ بی رحمانه صهیونیسم علیه غزه
  • ترجمه غزل علی سلیمیان به زبان عربی
  • دعوت استاندار همدان از مسافران برای حضور در پایتخت تاریخ و تمدن
  • ادعای بحث‌برانگیز درباره حضور «معین» در ایران