Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-25@16:56:23 GMT

شکست فرازبام خائیز نوین در سومین گام

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۶۵۹۴

شکست فرازبام خائیز نوین در سومین گام

تیم فرازبام خائیز نوین دهدشت سومین مسابقه خود در لیگ دسته یک هندبال کشور را با شکست پشت سر گذاشت.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ سومین روز از رقابتهای لیگ دسته یک هندبال کشور، یادواره شهید مدافع امنیت مقداد بویر، از ساعت ۱۳:۳۰ عصر روز یکشنبه به میزبانی شهر دهدشت در سالن اختصاصی هندبال شهید باهنر با دیدار دو تیم فرازبام خائیز نوین دهدشت و قنات زارچ یزد پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار تیم قناچ زارچ یزد با استفاده از تجربه خود توانست با ارائه یک بازی منطقی در هر دو نیمه بازی را به سود به پایان ببرد.

فرازبام خائیز نوین در دفاع عملکرد قابل قبولی را در این بازی به نمایش گذاشت اما خط حمله این تیم نتوانست از فرصت های به وجود امده نهایت استفاده را ببرد تا در نهایت این دیدار با نتیجه ۱۸ بر ۱۴ به سود قنات زارچ یزد به پایان برسد.

 قنات زارچ یزد با این پیروزی ۶ امتیازی شد و ضمن قرار گرفتن در صدر جدول گروه د جواز صعود به مرحله بعد این رقابتها را نیز بدست اورد.

فرازبام نوین نیز با دو برد و یک شکست و نمره امتیاز ۴ در رتبه دوم این گروه قرار گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هندبال زارچ یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۶۵۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل

به گزارش قدس آنلاین، رم در هفته سی‌وسوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و برابر مهمانش با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام راهی میدان شد و موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند.

سردار آزمون در صحبت‌هایی بعد از بازی گفت: گاهی بازی‌ها اینگونه پیش می‌رود. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته برد بود. بدیهی است که سه امتیاز را می‌خواستیم ولی در فوتبال گاهی می‌برید و گاهی می‌بازید. ما به راهمان ادامه می‌دهیم و با وجود این نتیجه دست از تلاش نخواهیم نکشید.

او درباره گلزنی در این دیدار با وجود نبودنش در ترکیب اصلی نیز افزود: وظیفه کسانی که از روی نیمکت می‌آیند این است که تا جایی که می‌توانند به تیم کمک کنند. این وظیفه ماست. همه ما باید به تیم کمک کنیم و خوشحالم توانستم گلزنی کنم.

این سومین گل سردار آزمون در این فصل برای رم بود. این بازیکن ایرانی که به‌تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، آماده است در لیگ اروپا نیز به تیمش کمک کند. رم با هدایت دانیله دروسی توانسته است به نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یابد و باید در این مرحله به مصاف بایر لورکوزن، قهرمان بوندسلیگا، برود.

دیگر خبرها

  • فان‌دایک: باید در آینه به خودمان نگاه کنیم
  • جام حذفی| پرسپولیس به دنبال انتقام از گربه سیاه در اراک
  • شکست استقلال در دیدار دوستانه
  • باخت استقلال مقابل آریو اسلامشهر در دیدار دوستانه
  • تیم ژاپنی حریف العین در فینال لیگ قهرمانان شد
  • قطبی: می‌خواهیم بازی به بازی پیشرفت کنیم
  • افتتاح جایگاه پمپ بنزین در جاده دهدشت به پاتاوه
  • استفانو پیولی بدترین سرمربی میلان در تاریخ دربی دلامادونینا؛ 10 باخت در 15 بازی
  • واکنش آزمون بعد از زدن سومین گل فصل
  • ده روسی: سردار آزمون بازیکن مهمی برای رم است؛ بولونیا شایسته برد بود