Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از انزلی،دکتر محمد ولی روزبهان،رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س) در پیامی روز پرستار را تبریک گفت. متن پیام از قرار ذیل است:

انتخاب سالروز ولادت حضرت زینب(س)ام المصائب ائمه،تیماردار واقعه کربلا و تبیین کننده رشادت های عاشوراییان، بیانگر عظمت جایگاه حرفه عاشقانی است که از جان خود برای سلامتی دیگران عبور کرده و مانایی دیگری را جستجو می کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سختی های یک سال گذشته که پیرو همه گیری بیماری کرونا شرایط را برای کادر درمانی کشورمان سخت و سخت تر نمود،اما عشق و علاقه آنها برای نجات جان هموطنان را در میان آنها شعله ورتر ساخت.عزیزانی که با در خطر انداختن جان عزیز خود تبلور فرشتگان رحمت الهی برای بیماران بوده و می باشند.

بی تردید تاریخ دورانی کنونی را که مشحون از شهادت ها،مبارزه ها،خدمت ها،رشادت ها،از جان گذشتگی های پرستارانی که در آسمان پرستاره عاشقان ایران زمین درخشش متمایزی دارند را فراموش نمی کند، عزیزانی که مثال عینی آیه ۳۲ سوره مائده می باشند آنجا که خداوند تصریح دارد "هر کس کسی را زنده بدارد چنان است که گویی تمام مردم را زنده داشته است".

سازمان منطقه آزاد انزلی به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی شمال کشور با کمال افتخار و امتنان، ضمن ادای احترام به شهدای سلامت گیلان زمین، و کشور عزیزمان ایران، قدردان تلاش ها و مساعی ارزشمند کادر درمانی و پرستاران عزیزی است که در شرایط سخت همه گیری ویروس کرونا که همه روابط اجتماعی و خانوادگی جامعه تحت تأثیر قرار گرفته، در جبهه سلامت با پشتیبانی و حمایت خانواده محترم خود، در حال مجاهدت می باشند.

اینجانب سلامتی و توانمندی مضاعف برای همه شما عزیزان را در سایه الطاف الهی و توجهات امام زمان(عج) مسئلت داشته و تأکید می کنم که مجموعه سازمان و فعالین بخش خصوصی منطقه آزاد انزلی در کنار شما و همراه شما از هیچ کوششی فروگذاری نمی کنند و باور داریم که بهترین قدردانی از مقام شامخ مجاهدان عرصه شهادت ایران اسلامی، در این دوران تعهد به رعایت دستورالعمل های بهداشتی از سوی آحاد مردم است.

محمد ولی روزبهان

رییس هیأت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد انزلی

46

کد خبر 1468046

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: مناطق آزاد سازمان منطقه آزاد انزلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۶۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود

به گزارش حوزه استان های خبرگزاری تقریب، صالحه کریمیانی پور، در جلسه‌ای که با اساتید و مسئولین این مدرسه علمیه با موضوع" ایده‌ها و راه‌کارهای پذیرش حوزه و تشریح طرح دخترانه سدنا" روز گذشته بعد از نماز مغرب و عشا در این مدرسه علمیه برگزار شد، ضمن خوش آمدگویی، از اساتید و کارکنان حاضر در جلسه تقدیر و تشکر کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری جلسه بررسی راه‌کارها و ایده‌های جذاب جهت پذیرش مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب می‌باشد، خاطر نشان کرد: یکی از طرح هایی که طلاب پایه اول ارائه دادند، طرح دخترانه سدنا است که ویژه دانش آموزان نهم و دوازدهم متوسطه اول و دوم مدارس میناب طراحی و اجرا خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب اظهار داشت: ثبت نام و اجرای این طرح از اول اردیبهشت آغاز و تا دو هفته ادامه خواهد داشت.

وی تصریح کرد: این طرح همراه با اجرای برنامه های متنوع و جذاب، اجرای مسابقه، بیان حس خوب توسط طلاب و اساتید و بازید از فضای معنوی این مدرسه علمیه‌ و در کل یک روز شاد و بیادماندنی و خاطره انگیز برای دانش آموزان است.

خانم کریمیانی پور تاکید کرد: مدیران، اساتید، مربیان پرورشی و مربیان طرح امین مدارس جهت ثبت تاریخ در برنامه با مدیریت مدرسه علمیه حضرت زینب(سلام الله علیها) هماهنگی های لازم را انجام دهند، شماره تماس جهت هماهنگی خانم کریمیانی پور۰۹۰۳ ۹۶۱ ۰۹۶۹
۰۹۳۹ ۲۸۹ ۸۸۳۲خانم ذاکری معاون آموزش مدرسه علمیه حضرت زینب(س) میناب.

وی در ادامه از اساتیدی که در سال گذشته در جذب و پذیرش طلاب جدیدالورود نقش فعالی داشتند با اهداء هدیه، تشکر و قدردانی کرد و از اساتید دیگر نیز درخواست کرد جهت مشارکت فعال در مدارس، مساجد و محلات جهت جذب حداکثری، تلاش مضاعف نمایند.

در پایان اساتید و کارکنان این مدرسه علمیه میهمان سفره کریمانه اهل بیت(علیهم السلام) شدند.


انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • تأمین آب آشامیدنی قشم با یارانه میلیاری/ صرفه‌جویی کنید
  • احساساتی شدن جان تری پس از پیام تبریک مورینیو به مناسبت ورود به تالار مشاهیر لیگ برتر / زیرنویس فارسی
  • پیام رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت روز روانشناس
  • طرح دخترانه «سدنا» در مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب(س) میناب برگزار می‌شود
  • رئیس جمهور فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • رئیسی فرا رسیدن روز ملی جمهوری عربی سوریه را تبریک گفت
  • پیام تبریک وزارت ورزش پس از کسب سهمیه‌های ایران در المپیک 
  • تبریک روز معمار ۱۴۰۳ + متن ادبی و پیام
  • پیام تبریک معاون وزیر ورزش به دختران المپیکی