Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از شرکت توزیع نیروی برق استان تهران،  حاجی رضا تیموری روز یکشنبه در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیرمنطقه برق پاکدشت اظهار داشت: با تولید انرژی های پاک سالیانه میلیون‌ها مترمکعب سوخت فسیلی صرفه جویی شده و از انتشار گازهای آلاینده جلوگیری می شود؛ همچنین علاوه بر مزایای پدافند غیرعامل در اشتغال زایی جوانان منطقه نیز تأثیر خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  با اشاره به شرایط کرونایی حاکم بر کشور و ارائه خدمات الکترونیکی از طریق اپلیکیشن برق من، سایت شرکت برق و تلفن ۱۲۱ بر لزوم استفاده هرچه بیشتر مشترکان و متقاضیان از خدمات مذکور  و عدم مراجعه حضوری به مناطق برق تحت پوشش شرکت تاکید کرد و افزود: هم اکنون ۳۷ خدمت به صورت غیرحضوری به مشترکان ارائه می شود.

وی ضمن قدردانی از همکاری مشترکان بخش های مختلف برای گذر موفق آمیز از دوره اوج مصرف تابستان، گفت: مبلغ ۱۴۹ میلیارد ریال به عنوان پاداش، برای مشترکان مذکور تخصیص داده شد که از این مبلغ ۱۱۴ میلیارد ریال سهم صنایع، ۱۷ میلیارد ریال سهم کشاورزان و ۱۸ میلیارد ریال هم سهم سایر مشترکان است و به حساب بستانکاری آنها منظور خواهد شد.

رئیس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان تهران با قدردانی از تلاشهای کلیه همکاران و مشترکانی که در طرح های فنی و غیرفنی مدیریت مصرف انرژی در تابستان مشارکت داشتند، گفت: استفاده از مولدهای تولید برق توسط مشترکان دیماندی، قطع برق چاه های آب کشاورزی به مدت چهار ساعت در زمان اوج مصرف، عقد تفاهم نامه با مشترکان صنعتی و جابجایی بار مصرفی آنها به روزهای پنجشنبه و جمعه و همکاری شهرک های صنعتی در کاهش ساعات فعالیت خود به مدت چهار ساعت در طی دو روز در هفته در زمانهای اوج بار، مؤثرترین طرح های انجام شده در راستای تأمین برق پایدار برای کلیه مشترکان در فصل تابستان بودند.

 تیموری تصریح کرد: مدت زمان مورد نیاز برای مدیریت بار مشترکان و عبور از پیک بار تابستان فقط سه ماه در سال است، یعنی از ۱۵ خرداد تا ۱۵ شهریور ماه که خوشبختانه با توجه به شرایط جوی این همکاری امسال از اواخر خردادماه تا ۱۴ مرداد ماه به طول انجامید.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان تهران در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری مانورهای جهادی را در راستای تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی تاثیرگذار توصیف و خاطرنشان کرد: با رفع کانون های خطر و استاندارد سازی شبکه ها و ایمن سازی تاسیسات، ایمنی جان مشترکان تضمین می شود.

وی تصریح کرد: با اصلاح و بهینه سازی تاسیسات و تجهیزات شبکه ها ضمن تاب آور کردن آنها، قابلیت اطمینان شبکه ها افزایش می یابد، تعداد خاموشی ها کم می شود و در نهایت با تامین و استمرار برق تحویلی رضایتمندی مشترکان افزایش می یابد.

تیموری ضمن تقدیر و تشکر از زحمات شش ساله رحیمیان مدیر سابق منطقه برق پاکدشت با تبریک انتصاب حمیدرضا نادری به عنوان مدیر جدید این منطقه وجود برق های غیرمجاز در این شهرستان را یکی از مهمترین دلایلی دانست که موجب شده تا تلفات انرژی برق در انرژی تحویلی به مشترکان پاکدشتی زیاد باشد.

وی اظهارداشت: تلفات ۱۸ درصدی برق شهرستان پاکدشت نزدیک به دو برابرتلفات انرژی کشور و ۵.۱ برابر میانگین تلفات انرژی صنعت برق استان است که باید در این خصوص توسط مسئولان و متولیان امر  چاره اندیشی شود، زیرا با وجود ساخت و سازهای غیرمجاز و وجود موانع قانونی نمی توان انشعاب موقت واگذار کرد.  

رئیس هیات مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان تهران چالش اصلی برق استان را عدم تامین منابع نقدینگی برای تحقق اهداف تبیین شده و اجرای پروژه های تعریف شده برشمرد و ادامه داد: در شهرستان پاکدشت ۹۳ درصد از بهای انرژی فروخته شده وصول شده، در صورتی که بایستی این میزان با دریافت قسمتی از بدهی معوقه مشترکان به عدد ۱۰۵ درصد برسد.

برچسب‌ها انرژی برق شهر تهران شركت سهامی برق منطقه ای تهران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انرژی برق شهر تهران انرژی برق شهر تهران اخبار کنکور شرکت توزیع نیروی برق استان تهران میلیارد ریال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۶۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص ۴۵ میلیارد برای ساخت پنل خورشیدی در تنگستان

فرماندار تنگستان از اجرا طرح‌های نیروگاه خورشیدی در راستای تولید برق و درآمدزایی خانواده‌های مددجو در تنگستان خبر داد و گفت: در این راستا برای راه‌اندازی ۳۰۰ نیروگاه خورشیدی در تنگستان ۴۵ میلیارد تومان پرداخت می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تنگستان احمد لطفی ظهر امروز در کارگروه اشتغال در تنگستان یکی از طرح‌های مهم را ایجاد نیروگاه‌های تولید برق خورشیدی دانست و اظهار کرد: با توجه به اینکه شاهد تابش نور مستقیم آفتاب در اکثر ماه‌های سال هستیم و این ویژگی منحصر به فرد ظرفیت مناسبی است برای اجرا راه‌اندازی مولد خورشیدی است.

وی اضافه کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم بنا داریم از این ظرفیت خدادادی به‌صورت خاص استفاده کنیم و در همین راستا طرح نیروگاه‌های تولید برق خورشیدی با ظرفیت 5 کیلو وات با دو هدف در تنگستان اجرا خواهد شد.

فرماندار تنگستان هدف اول در اجرایی شدن نیروگاه‌های خورشیدی در تنگستان را مشارکت مردم در تولید برق با نگاه جبران بخشی از ناترازی برق دانست و بیان کرد: کسب درآمد و ایجاد اشتغال خانواده‌های مددجو و تامین بخشی از نیازهای معیشتی آنها از دیگر اهداف این طرح است.

لطفی از راه‌اندازی 300 نیروگاه برق خورشیدی در تنگستان خبر داد و ادامه داد: برای اجرا و راه‌اندازی هر پنل خورشیدی با ظرفیت 5 کیلو وات، 150 میلیون تومان و برای 300 مولد مورد اشاره در مجموع 45 میلیارد تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

وی یکی از ظرفیت‌های مهم تنگستان را ساحل در خلیج‌فارس نام برد و با اشاره به اقتصاد دریا پایه اضافه کرد: توسعه طرح های دریا محور از اولویت‌های شهرستان تنگستان است و توسعه طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی در این عرصه در اولویت است.

فرماندار تنگستان بیان کرد: توسعه اشتغال بر اساس ظرفیت ساحل و دریا در برنامه‌های این شهرستان قرار دارد.

لطفی تصریح کرد: همه ظرفیت‌ها برای استفاده از ظرفیت دریا و ساحل در شهرستان تنگستان باید پای کار باشد و تلاش می‌کنیم که زمینه فعالیت سرمایه‌گذاران در این بخش بیش از گذشته فراهم شود.

انتهای پیام/190

دیگر خبرها

  • افتتاح نیروگاه خورشیدی ۶.۱ مگاواتی منطقه ویژه سمنان
  • تخصیص ۴۵ میلیارد برای ساخت پنل خورشیدی در تنگستان
  • برق خورشیدی فضایی یک قدم به واقعیت نزدیک تر شد
  • بهره‌برداری از نخستین نیروگاه خورشیدی فضا در یک قدمی واقعیت
  • استاندارمرکزی:مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی گره‌گشایی می‌شود
  • ساخت پنج شهرک انرژی خورشیدی
  • چشم ایران به برق خورشید روشن می‌شود؟
  • همدان صاحب ۳ نیروگاه خورشیدی جدید می‌شود
  • شهرک نیروگاه خورشیدی در همدان ایجاد می‌شود
  • جانمایی سه نیروگاه خورشیدی با ظرفیت ۱۳۵ مگاوات در همدان