Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت الله سیدمحمد سعیدی در مراسم اهدای 371 کمک جهیزیه به نوعروسان نیازمند قمی با بیان اینکه خداوند تبارک و تعالی از حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان هدیه ویژه خود به پیامبر اکرم (ص) با عنوان کوثر نام می برد گفت: این خیر کثیر شامل فرزندان اهل بیت (ع) هم می شود که از جمله آنها حضرت زینب (س) است که پشتیبان رسالت و امامت در مقاطع مختلف بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این کوثر و برکات آن نیازمند قدرشناسی است و هر قومی در هر زمانی قدر این نعمت را دانسته، خداوند نعمتش را بر آنها افزوده است.

آیت الله سعیدی خدمت به نیازمندان را از مصادیق کمک های مؤمنانه و خیرخواهانه دانست و افزود: این کمک‌ها از جمله همین اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند، از نمونه های بارز شکرگزاری به درگاه الهی و خشنودی اهل بیت (ع) است.

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه (س) با اشاره به اینکه افزایش 92 درصدی کمک های مردمی به کمیته امداد پیام‌های مهمی دارد تصریح کرد: این افزایش کمکهای مؤمنانه نشانگر ایمان مردم به خدا و اهلبیت (ع)، نوعدوستی آنها نسبت به یکدیگر حتی در سخت ترین شرایط اقتصادی و اعتماد آنها به نهاد مقدس کمیته امداد است.
انتهای پیام/2258

منبع: فارس

کلیدواژه: اهل بیت اهدای جهیزیه قم حضرت معصومه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۷۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، امداد رسانی به ۱۶۰ روستا و توزیع بسته‌های معیشتی در بین سیل زدگان از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در مناطق سیل زده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در بستان آباد
  • اهدای ۷ سری جهیزیه در شهرستان بستان آباد
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند بستان آبادی
  • اهدای جهیزیه به نو عروسان کمتر برخوردار
  • ستاد اجرایی فرمان حضرت امام در خط مقدم امداد رسانی به سیل‌زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • انتقال خون اصفهان به گروه‌های خونی O و A منفی نیازمند است
  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان یزد
  • ثبت پنجمین اهدای عضو در استان
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد