Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نادر برهانی مرند، علی حاتمی نژاد و عبدالله برجسته به عنوان هیات داوران این جشنواره انتخاب شدند که داوری ۱۰ نمایش راه یافته به مرحله نهایی این دوره از رقابتها را برعهده می‌گیرند.

وی اضافه کرد: "عزازیل" به کارگردانی حسین حق پرست، "کارناوال خون" به کارگردانی مهدی شمس، "یک درخت" به کارگردانی عرفان یغمایی، "ریبوت" به کارگردانی امیرحسین آژیر ارشد، "مرضیه جان" به کارگردانی مسعود قربانی، "لنز" به کارگردانی رضا بیغشی، "ملودیهای شهرزاد مدرنیته" به کارگردانی مصطفی لعلیان، "لیلی مجنون، مجنون لیلی" به کارگردانی پوریا قصابی، "کشیده" به کارگردانی "هادی سکاکی" و "یک کمد آرامش" به کارگردانی امیرحسین روح نیا آثاری هستند که به مرحله نهایی این جشنواره رسیده‌ اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امور هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: در مجموع ۳۴ لوح فشرده حاوی ۱۰ اثر نمایشی از شهرستانها و ۲۵ اثر از مشهد در مهلت مقرر به دبیرخانه سی امین جشنواره تئاتر خراسان رضوی ارسال شد که توسط هیات بازبینی مورد بازنگری قرار گرفت و در نهایت ۱۰ اثر برای داوری انتخاب شد.

محمدی افزود: امسال به دلیل شیوع کرونا مراسم اختتامیه جشنواره تئاتر استان خراسان رضوی برگزار نمی‌شود و فقط طی روزهای آینده ۲ اثر منتخب از بین آثار مزبور به عنوان راه یافتگان به جشنواره تئاتر فجر معرفی خواهند شد.

برچسب‌ها مشهد نادر برهانی‌ مرند تئاتر محمدی جشنواره تأتر فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد نادر برهانی مرند تئاتر محمدی جشنواره تأتر فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی مشهد نادر برهانی مرند تئاتر محمدی جشنواره تأتر فجر اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی اخبار کنکور خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۷۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش شهرستان فیروزه گفت: دومین جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان مدارس فیروزه با عنوان فرزندان حاج قاسم در همه مقاطع تحصیلی برای دومین سال پیاپی با حضور ۴۲ گروه سرود و ۱۱ گروه نمایش تئاتر صحنه‌ای در سالن همایش‌های آموزش و پرورش با همکاری کانون فرهنگی و تربیتی امام خمینی (ره) فیروزه برگزار شد.
علی ابوالفضلی افزود: در این جشنواره فرهنگی و هنری که به مدت ۶ روز به طول انجامید ۶۰۰ دانش آموز با یکدیگر به رقابت پرداختند.
وی گفت: از جمع ۱۲ گروه برتر سرود و تئاتر دانش آموزی شهرستان فیروزه در همه مقاطع تحصیلی، ۴ اثر با نظر هیات داوران به عنوان گروه‌های برگزیده به مسابقات جشنواره فرهنگی و هنری امید فردا در سطح استان خراسان رضوی ارسال می‌شود. 
ابوالفضلی یادآور شد: حضور بیش از ۵۰ گروه دانش آموزی در این جشنواره نشان دهنده استعداد دانش آموزان این شهرستان است.

 

 

دیگر خبرها

  • مناظرات دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم در مشهد کلید خورد
  • داوران نوعی نگاه جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران نوعی نگاه کن معرفی شدند
  • ایلیا سلیمان کارگردان فلسطینی قلب جشنواره فیلم سارایوو را می‌گیرد
  • معرفی آثار برتر جشنواره تئاتر و سرود دانش آموزان فیروزه
  • ۱۰۶۴ شعبه اخذ رای در مشهد و کلات برای دور دوم انتخابات برپا می‌شود
  • پذیرفته شدگان پانزدهمین جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد معرفی شدند
  • محتواهای رضوی با یک سامانه در اختیار هنرمندان قرار می‌گیرد
  • افزایش ۹ درصدی مخاطبان سینما‌های خراسان رضوی در فروردین ۱۴۰۳
  • رقابت ۲ نامزد مجلس برای یک سهمیه باقیمانده در مشهد و کلات