Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین با انتشار بیانیه‌ای به حملات و تجاوز‌های رژیم صهیونیستی اشاره و خواستار واکنش شورای امنیت شد.

خبرگزاری میزان - طبق گزارش خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا)، وزارت خارجه تشکیلات خودگردان فلسطین طی بیانیه‌ای حملات رو به افزایش شهرک‌نشینان صهیونیستی را علیه فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری و قدس شرقی، محکوم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است؛ اینگونه اقدامات شهرک نشینان در چارچوب هجمه وحشیانه و مستمری صورت می‌پذیرد که حکومت اشغالگر و نهاد‌های مختلف این رژیم، آن را اداره و بر آن نظارت می‌کنند و هدف آن تشدید الحاق اراضی مناطق موسوم به «ج» از جمله منطقه اغوار، تخلیه آن از ساکنان اصلی و جایگزین کردن استعمارگران به جای آن‌ها به زور اشغالگران است.

وزارت خارجه فلسطین در این بیانیه افزود: تجاوز‌های ارتش رژیم اشغالگر صهیونیستی و شهرک نشینان علیه ملت فلسطین، پیامد‌های آن و نیز خطرات آن برای تلاش‌های بین‌المللی و منطقه‌ای در راستای روند صلح و مذاکرات جدی بسیار نگران کننده است و از سوی دیگر حالت انفعال بین المللی نشان دهنده بی‌توجهی جامعه جهانی و نهاد‌های سازمان ملل متحد در به عهده گرفتن مسؤولیت‌هایی است که قانون بین‌الملل و منشور سازمان ملل در قبال جنایت‌های رژیم اشغالگر برای آن‌ها تعریف می‌کند.

از این رو این نهاد از شورای امنیت درخواست می‌کند تا سکوت خود را در این زمینه بشکند و به جای عکس‌العمل‌های ضعیف، مسؤولیت‌های سیاسی، قانونی از جمله اجرای قطعنامه ۲۳۳۴ و اخلاقی خود را برای اعمال فشار بر رژیم اشغالگر با هدف توقف تعرض‌های شهرک‌نشینان بر عهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخبار منتشر شده درباره کرانه باختری را اینجا بخوانید

انتهای پیام/

برچسب ها: تشکیلات خودگردان فلسطین کرانه باختری

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: تشکیلات خودگردان فلسطین کرانه باختری تشکیلات خودگردان فلسطین شهرک نشینان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۸۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، گردان‌های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد که شهرهای اشغالی سدیروت و عسقلان و سایر شهرک‌های صهیونیست‌نشین مجاور نوار غزه ارا در پاسخ به جنایت‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی هدف حملات سنگین راکتی قرار داده است.

منابع محلی هم از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های صهیونیست‌نشین «نیر عام» و «مفلاسیم» در مرزهای شمالی نوار غزه خبر دادند.

این تحولات در حالی است که در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به یک خانه مسکونی در غرب شهر غزه چهار نفر شهید و شمار زیادی زخمی شدند.

در حمله هوایی رژیم اشغالگر به یک خانه مسکونی در محله شیخ رضوان در شمال شهر غزه هم شماری شهید یا زخمی شدند.

کد خبر 6082165

دیگر خبرها

  • «عسقلان» و «سدیروت» زیر آتش حملات سنگین راکتی گردان‌های قدس
  • تشکیلات خودگردان: مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • مخالفان عضویت دائم فلسطین در سازمان ملل، ضدصلح هستند
  • افزایش شمار شهدای غزه به مرز ۳۴ هزار نفر
  • رای گیری در مورد عضویت فلسطین در سازمان ملل
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • طرح رژیم صهیونیستی برای تغییر وضعیت موجود در مسجد الاقصی
  • عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل به رای گذاشته می شود
  • صهیونیست‌ها خانه‌های اسرای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کردند
  • ۲ شوک بزرگ به نتانیاهو/ اسرائیل بازی اطلاعاتی-امنیتی را باخت