Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی رسولیان عصر یکشنبه در نشستی با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزارت کشور و معاونان وزارت های صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد با اشاره به کمبود روغن نباتی در خراسان رضوی افزود: این در حالی است که واحدهای تولیدی این استان ظرفیت تصفیه روغن و روغن کشی دانه‌ها را دارد و اگر دانه‌های روغنی در اختیار این استان قرار گیرد، واحدهای تولیدی پس از روغن کشی و تصفیه آن می‌توانند کنجاله را به عنوان نهاده دامی در اختیار دامداران قرار دهند و روغن نباتی را نیز در استان توزیع کنند

وی اظهار کرد: کارخانه های استان های دیگر در دادن سهمیه روغن نباتی این استان کاهلی می کنند و ما به شدت از این موضوع گله مندیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون استاندار خراسان رضوی ادامه داد: خراسان رضوی مکاتبات زیادی با مسوولان ستاد تنظیم بازار کشور انجام داده است تا سهمیه جدیدی از روغن نباتی به این استان اختصاص دهند و از دادن روغن خام سهمیه خراسان رضوی به کارخانه های سایر استانها خودداری کنند اما نتیجه درخور توجهی حاصل نشده است.

رسولیان با قدردانی از وزیران صنعت و جهاد کشاورزی برای توزیع مناسب گوشت مرغ با قیمت مصوب طرح تنظیم بازار گفت: اداره کل پشتیبانی امور دام استان گوشت مرغ را به قیمت مصوب خریداری کرده و در ازای آن به مرغداران نهاده های دامی تحویل داده که طرح خوب و موثری برای کنترل بازار این ماده غذایی بوده است.

وی با اشاره به دشواری کنترل قیمت گوشت مرغ و نظارت بر صدها مرغداری به ستاد تنظیم بازار کشور پیشنهاد کرد که زنجیره‌های تولید گوشت مرغ، محور تامین و توزیع این ماده غذایی قرار گیرند تا این محصول با قیمت مصوب در بازار توزیع شود.

معاون استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: تقویت زنجیره‌های تولید گوشت مرغ با دادن نهاده دامی و سپس واگذاری مسوولیت تامین و توزیع این ماده غذایی به آنها طرح موفقی است که در همه دنیا اجرا شده و نتایج موثری به همراه داشته است.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی استانداری خراسان رضوی دانه روغنی علی رسولیان گوشت مرغ روغن خوراکی ستاد تنظیم بازار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی استانداری خراسان رضوی دانه روغنی گوشت مرغ روغن خوراکی ستاد تنظیم بازار وزارت جهاد کشاورزی استانداری خراسان رضوی دانه روغنی گوشت مرغ روغن خوراکی ستاد تنظیم بازار اخبار کنکور تنظیم بازار خراسان رضوی روغن نباتی گوشت مرغ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۸۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از اطلاع‌رسانی ناقص ماجرای کشف گوشت الاغ در یک هتل مشهد

    به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، محمود مادرشاهیان در دومین نشست خبری ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگاران افزود: مقداری گوشت از طرف یک قصاب به یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رسیده بود که بازرس دامپزشکی و مدیر هتل قبل از مصرف متوجه شدند آن گوشت مربوط به الاغ است و بلافاصله این موضوع را اطلاع دادند و حتی یک گرم از این گوشت استفاده نشد.   وی ادامه داد: شخصی که این خبر را منتشر کرد بدون دانستن جزییات موضوع، اقدام به کار غیر حرفه‌ای کرد و توضیحات جامعه هتل‌داران را نشنید و ان را منعکس نکرد .   رییس جامعه حرفه‌ای هتلداران خراسان رضوی همچنین گفت: طی نوروز ۶۰۶ مورد بازرسی در هتل‌ها انجام شد و هیچ تخلفی در این بازرسی‌ها مشاهده نشد. و  در همه هتل‌ها نماینده دامپزشکی نیز مستقر است و نظارت را کامل انجام می‌دهد.   وی اظهار کرد: در تعطیلات نوروزی هتل‌های کلانشهر مشهد با تخفیف ویژه به پذیرش مسافر اقدام می‌کنند و برای تعطیلات عید فطر نیز ۳۰ درصد تخفیف ویژه خانواده‌هایی که به این شهر می‌آیند در نظر گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • انتقاد از اطلاع‌رسانی ناقص ماجرای کشف گوشت الاغ در یک هتل مشهد
  • ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد ناقص اطلاع‌رسانی شد
  • ماجرای گوشت الاغ در یک هتل مشهد ناقص اطلاع رسانی شد
  • اولین واکنش به تصاویر تکان‌دهنده سرهای بریده خر در مشهد
  • تایید کشف گوشت خر در یکی از هتل‌های اطراف حرم مطهر رضوی | این گوشت توسط مسافران مصرف شد؟
  • ماجرای حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد چه بود؟ +عکس
  • کشف گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد قدیمی است! + عکس ها
  • تشکیل ۱۸۰ پرونده تخلف صنفی در خراسان جنوبی
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد کلید خورد
  • تامین مسکن برای مرزبانان هنگ مرزی تایباد خراسان رضوی کلید خورد