Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@09:50:58 GMT

رفع مشکل اینترنت روستاهای مراغه در دست اقدام است

تاریخ انتشار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۳۹۸۸۲۷

رفع مشکل اینترنت روستاهای مراغه در دست اقدام است

سید علی موسوی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان مراغه گفت: برنامه شاد ظرفیت بسیار بالایی برای آموزش و پرورش است و باید در این راستا مشکل اینترنت نیز در روستاهای مراغه رفع شود تا تمامی دانش آموزان بتوانند از آموزش در فصای مجازی استفاده کنند.

وی آموزش و پرورش را پایه و اساس در هر کشوری دانست و گفت: توجه به حوزه های مختلف این نهاد باید در دستور کار مسوول آموزش و پروزش قرار گیرد و موفقیت های با مستندات کافی اطلاع رسانی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: متاسقانه در استفاده از ظرفیت خیران مدرسه ساز در مراغه ضعف داریم و بایستی با رفع مشکلات از ظرفیت آن ها برای حل کمبودها استفاده کنیم.

وی به احداث های صورت گرفته از سوی آموزش و پرورش در شهرستان اشاره کرد و گفت: بایستی مجوزها و استعلام های لازم باید در هنگام احداث گرفته شود تا در آینده اداره با مشکل مواجه نشود.

رییس آموزش و پرورش مراغه


معاون مدیرکل و رییس آموزش و پرورش مراغه نیز در این جلسه گفت: در یک سال گذشته با جذب و انتقالی ۲۵۰ معلم به آموزش و پرورش شهرستان موافقت شده و خوشبختانه هیچ کلاس درسی در مراغه بدون معلم نیست.

رضا آسیابی گفت: خوشبختانه با جذب ۶.۵ میلیارد تومان اعتبار بدهی انشعابات مدارس شهرستان امسال پرداخت شده و این اداره در رفع مشکلات مالی موفق عمل کرده است.

وی گفت: همچنین امسال از ۲۰۹ بازمانده از تحصیل ۱۹۲ نفر جذب تحصیل شدند.

وی به کسب رتبه نخست استانی در دروس نهایی از سوی این دانش آموزان مراغه ای اشاره کرد و گفت: در کنکور امسال ۳۰ دانش آموزش در رشته پزشکی و ۹۹ دانش آموز در رشته ریاضی در برترین دانشگاه های کشور قبول شدند.

شهردار مراغه 


شهردار مراغه نیز در این جلسه گفت: در ساخت و یا تعیین محل مدارس غیردولتی، آموزش و پرورش از شهرداری استعلام کند.

محمدرضا احمدی گفت: متاسفانه برخی مدارس غیردولتی در محل هایی هستند که موجب ایجاد گره ترافیکی در شهر شده و مشکلات زیادی را به وجود آوردند.

وی گفت: قبل از اقدام به مجوز راه اندازی مدارس غیردولتی با استعلام از شهرداری می توان موضوع را در شورای ترافیک مطرح و از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کرد.

حدود ۵۱ هزار دانش آموز و سه هزار کادر فرهنگی در ۵۵۰ مدرسه دولتی و غیر دولتی مراغه در حال تحصیل و تدریس هستند.

شهرستان مراغه با حدود ۲۶۸ هزار نفر جمعیت در ۱۲۷ کیلومتری تبریز مرکز آذربایجان شرقی قرار دارد.
 

شورای آموزش و پرورش شهرستان مراغه

برچسب‌ها مدارس آذربایجان شرقی مراغه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مدارس آذربایجان شرقی مراغه مدارس آذربایجان شرقی مراغه اخبار کنکور آموزش و پرورش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۸۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، علی موحدی عصر یکشنبه در مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر از افزایش سرانه ورزش دانش‌آموزی در ۲ سال اخیر خبر داد.

وی افزود: با توجه احداث ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان و احداث مجموعه ورزشی دانش‌آموزی، انقلاب وسیعی در ورزش دانش‌آموزی صورت گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر در ورزش دانش‌آموزی نیز موفقیت خوبی در رشته دو و میدانی، تنیس روی میز، هندبال و فوتبال و فوتسال کسب کرده و صاحب عناوین کشوری شده است.

وی گفت: کار زیربنایی در ورزش دانش‌آموزی آغاز شده و در این مسیر اداره کل ورزش و جوانان همیار و همراه اداره کل آموزش و پرورش است.

مجمع انتخابات هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر با حضور مدیران کل ورزش و جوانان و آموزش و پرورش استان، نایب رئیس و دبیر فدراسیون دانش‌آموزی و اعضای مجمع برگزار و صادق عبدالهی با ۲۷ رأی به‌عنوان رئیس هیأت ورزش دانش‌آموزی استان بوشهر انتخاب شد.

کد خبر 6084845

دیگر خبرها

  • زجر خلاقیت زیر زنجیر کتاب‌های درسی
  • قیچی قسمتی از لباس دانش‌آموزان دریکی از مدارس دلگان
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌ و بختیاری
  • وضعیت مطلوب شیر مدارس در چهارمحال‌وبختیاری
  • ۵۴ زمین مینی فوتبال در مدارس استان بوشهر احداث می‌شود
  • زنگ سلامت در مدارس کهگیلویه و بویراحمد نواخته شد
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت
  • مدارس و دانش‌بنیان‌ها پلی به سوی شکوفایی استعداد
  • راه اندازی اتاق بهداشت در مدارس خوزستان