Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوید آلابا کدام تیم را به عنوان مقصد بعدی انتخاب می کند؟

داوید آلابا مدافع اتریشی بایرن مونیخ هنوز برای تمدید قرارداد با باواریایی ها به توافق نرسیده است. 

به گزارش طرفداری و به نقل از آ.اس، عدم توافق با بایرن مونیخ، یعنی داوید آلابا از 1 ژانویه می تواند به صورت آزادانه با هر تیمی مذاکره کند. رئال مادرید یکی از تیم هایی است که شانس زیادی برای به خدمت گرفتن این مدافع اتریشی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

شایعات جدایی آلابا با صحبت کارل هاینتس رومنیگه قوت پیدا کرد و به نظر می رسد که او از الان باید به فکر تیم آینده اش باشد. رومنیگه گفت:

بایرن مونیخ هر کاری برای توافق با داوید آلابا انجام داد. گفتگوهای بسیاری با هم داشتیم اما ما جواب نهایی را تا پایان ماه اکتبر می خواستیم. این اتفاق نیافتاد و نمی دانم که به مذاکره ادامه می دهیم یا خیر. پیشنهاد ما نشان داد که چه ارزشی برای او قائلیم ولی موافقت نکرد. انتقال به رئال مادرید؟ من به شایعات اهمیت نمی دهم؛ او از ژانویه آزاد است تا با هر تیمی وارد مذاکره شود. 

همچنین بخوانید:

رومنیگه: رویای لواندوفسکی تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان در رئال مادرید بود

امیدواری منچستریونایتد و منچسترسیتی به جذب داوید آلابا

بررسی سناریوهای انتقال کیلیان ام باپه از پاری سن ژرمن به رئال مادرید

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: داوید آلابا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۳۹۹۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دایو اوپامکانو: شایعات؟ قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد، تا 2026!

دایو اوپامکانو نسبت به شایعات درباره جدایی‌اش از بایرن مونیخ، واکنش نشان داده است

طرفداری | دایو اوپامکانو در ماه‌ها و هفته‌های اخیر در کنار اینکه دچار مصدومیت شده بود اما به هیچ عنوان در بازی‌هایی که حضور داشته نیز عملکرد خوبی از خود به نمایش نگذاشت که این باعث شد زیر تیغ انتقادات قرار بگیرد.

از سوی دیگر با منتشر شدن برخی اخبار مبنی بر قصد مدیران بایرن مونیخ برای خانه تکانی پس از پایان فصل جاری، دایو اوپامکانو به عنوان یکی از گزینه‌های حاضر در لیست فروش این باشگاه معرفی شده بود. حال پس از پیروزی 2-0 مقابل کلن، اوپامکانو در مصاحبه با اسکای درباره این شایعات صحبت کرده است. او گفت: 

قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد. تا سال 2026! بنابراین چیز دیگری برای گفتن، وجود ندارد.

 بایرن در سال 2021 با پرداخت بند فسخ حدود 40 میلیون یورویی دایو اوپامکانو، از لایپزیش او را جذب کرد. از قرارداد او هنوز دو فصل دیگر باقی مانده است. اوپامکانو همچنین در این فصل 28 بازی برای بایرن انجام داده و موفق شده یک گل نیز به ثمر برساند.

از دست ندهید ????????????????????????

سوپرگل مسی به کانزاس سیتی (فیلم) لایک جنجالی پدیده منچستریونایتد: من را سپر بلا نکن! گل آکروباتیک و دیدنی ژائو فلیکس به کادیز (فیلم) رقص عبدالکریم حسن در تمرین پرسپولیس با آهنگ عربی (فیلم)

دیگر خبرها

  • مدیر اجرایی لورکوزن: آلونسو روزی سرمربی رئال مادرید خواهد شد
  • ادعای مارکا؛ تماس بایرن مونیخ با زین الدین زیدان
  • احتمال دارد ژابی آلونسو سرمربی رئال شود
  • مخالفت رئال مادرید با درخواست کورتوا و آلابا: شما را به منچستر نمی‌بریم!
  • بایرن و اولین شکار تابستانی از اشتوتگارت
  • طلسم شوم: خوش شانسی کومان حریف کین نشد!
  • تماس بایرن با زیدان برای جانشینی توخل
  • تماس باشگاه بایرن مونیخ با زیدان
  • نه مورینیو، نه ناگلزمن: بایرن به زیدان زنگ زد
  • دایو اوپامکانو: شایعات؟ قرارداد من تا سال 2026 اعتبار دارد، تا 2026!