Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان عصر دیروز یکشنبه در شورای آموزش و پرورش استان زنجان گفت: قدردان تلاش پرستاران در روز‌های سخت کرونا هستیم.

او با اشاره به اینکه در برگزاری آزمون دی‌ماه باید رعایت دستورالعمل های بهداشتی لحاظ شود، افزود: سلامت شرکت‌کنندگان در آزمون بایستی مد نظر قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار زنجان با اشاره به اینکه موضوع مدرسه در شهرک‌های اقماری یک مشکل در شهر زنجان محسوب می‌شود، ادامه داد: در ساخت واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی سرانه مدارس نیز پیش‌بینی شده است.

حقیقی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید مصادیق کمک ادارات به این نهاد را مشخص کند، افزود: با این اقدام می‌توان خواسته‌ها را عملیاتی و مطالبه کرد.

او با اشاره به اینکه ۴۵.۶ درصد مدارس فنی و حرفه‌ای در مناطق محروم واقع شده است، گفت: عدالت آموزشی باید برای همگان فراهم شود.

مظفری مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه در برگزاری آزمون‌ها، دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی رعایت خواهد شد،  گفت: نحوه ورود و تعداد امتحان دهندگان مورد بررسی دقیق قرار گرفته است.

او با اشاره به اینکه ۲ هزار تبلت خریداری و در مناطق محروم و روستایی توزیع شده است، گفت: وعده ۵۰۰ تبلت دیگر برای توزیع داده شده است.

مظفری خواستار بازدید استاندار زنجان از هنرستان‌ها شد و گفت: این مراکز نیاز به تعمیرات دارد.

خندان رئیس اداره ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش زنجان نیز در این جلسه با اشاره به اینکه امتحانات داخلی نوبت اول مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم (شاخه‌های نظری، فنی و حرفه‌ای و کار دانش) استان زنجان به صورت غیرحضوری و با مسئولیت معلم و نظارت مدیر مدرسه انجام می‌شود، گفت: شیوه برگزاری امتحانات مقطع ابتدایی نیز از سوی معاونت ابتدایی استان زنجان در آینده اعلام و از طریق منابع موثق اطلاع‌رسانی خواهد شد.

او با بیان اینکه امتحانات داخلی و نهایی پایه دوازدهم مدارس بزرگسالان، راه دور، ایثارگران، جاماندگان پایه دوازدهم سال قبل (تجدیدی) و پیش دانشگاهی نظام قدیم به صورت حضوری خواهد بود، افزود: ارزشیابی دروس شایستگی‌های فنی شاخه فنی و حرفه‌ای که به صورت پودمانی است و استاندارد‌های مهارتی شاخه کاردانش بر اساس مصوبه ستاد کرونا و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

رئیس اداره ارزیابی اداره کل آموزش و پرورش زنجان ادامه داد: امتحانات نهایی از ۱۵ دی‌ماه تا هشتم بهمن‌ماه برگزار می‌شود و آزمون‌های داخلی با توجه به برنامه مدرسه برگزار خواهد شد.     انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استاندار زنجان آموزش و پرورش زنجان آموزش و پرورش استان زنجان خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند

سلیمان زاده از برگزاری نمایشگاه عکس با موضوع پیشگیری از اعتیاد در مدارس پسرانه هوراند با مشارکت اداره آموزش و پرورش  خبر داد و گفت:این نمایشگاه  برای ۱۰۰۰ نفر از دانش آموزان دبیرستانی با هدف آگاه سازی دانش آموزان از مضرات و آسیب‌های سوء مصرف مواد در حال برگزاری است که با استقبال دانش آموزان دبیرستانی مواجه شده است.

وی افزود: این نمایشگاه از مدرسه شهید مطهری آغاز شده و در سایر مدارس پسرانه دبیرستانی نیز برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • نمایشگاه توانمندی های دانش آموزان در بیضا
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • جشن عبادت وبندگی ۲۲۰ دانش آموز بادرودی
  • افتتاح نمایشگاه هنرهای دستی دانش آموزان در فریمان
  • جزئیات ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید
  • پاک‌سازی جاده روستای کوه سفید به همت جمعی از دانش آموزان قمی
  • پیوستن دانش‌آموزان تفت به پویش «امروز من بدون کیسه پلاستیکی»
  • رویداد کارآفرینی دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد
  • برگزاری نمایشگاه عکس در هوراند