Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،حجت الاسلام علی ابراهیمی پور امام جمعه آبادان دیروز در آیین تجلیل از دانش آموزان نخبه قرآنی و علمی، آموزشی آبادان که در محل دبیرستان شاهد پالایشگاه برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت زینب(س) و روز پرستار گفت: حضرت زینب(س) هم مبلغ دین و قرآن بود و هم ضمن پرستاری از حضرت امام حسن(ع) در روز عاشورا، رسالت تربیت فرزندان را پس از واقعه ی عاشورا را برعهده داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: دشمنان تمامی ابزارها و امکاناتشان را برای انحراف جوانان به کار گرفته اند و می کوشند تا در بستری مناسب و ارزان که در هر خانه وجود دارد و با شناختی که از سلایق ما دارد، برنامه هایش را در فضای مجازی طراحی کند تا بتواند از این لشکر مخلص امیرالمومنین یک نفر را پیاده کند.

به گفته ی او برای دو حوزه خانواده و جوانان برنامه های مفصل و متنوع را طراحی و اجرا کرده اند تا از یک سو قداست زدایی و زیرسوال بردن ارزش های معنوی را انجام دهند و از سویی به طرق مختلف سرمایه های کم نظیر را به یغما ببرند.

امام جمعه آبادان ترویج فرهنگ قرآنی در خانواده ها را مهم و حائز اهمیت خواند و افزود: یکی از وظایف والدین در قبال فرزندان، حب اهل البیت و آموزش قرآن است، آموزش قرآنی تاثیر مثبتی در اخلاق و رفتار فرزندان ما دارد.

حجت الاسلام ابراهیمی پور تصریح کرد: آبادان به لحاظ داشتن اساتید قرآنی و تواشیح در زمره ی شهرهای خاص قرار دارد و خوشبختانه آموزش و پرورش آبادان نیز از این ظرفیت بهترین بهره را برده است.

انتهای پیام/ د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش آبادان ترویج فرهنگ قرآنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان/ تا پایان اردیبهشت بدهی معلمان را می پردازیم

علی فرهادی؛ گفت: حق‌التدریس معلمان تا پایان پاییز پرداخت شده است البته فراموش نکنید سال گذشته تا بهار هنوز حق‌التدریس ۶ ماه سال گذشته معلمان پرداخت نشده بود.

وی افزود: تا پایان اردیبهشت بدهی مربوط به حق‌التدریس فصل زمستان معلمان را پرداخت خواهیم کرد.

فرهادی درباره پرداخت حقوق معلمان خرید خدمات آموزشی بیان کرد: حقوق معلمان خرید خدمات تا دی ۱۴۰۲ پرداخت شده است و تا هفته معلم باقی‌مانده حقوق آن ها را پرداخت می‌کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • آغاز کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • اجرای کارزار رسانه‌ای پیشگیری از اعتیاد در استان مرکزی
  • حقوق حق التدریسی‌ها ۲ برابر می‌شود
  • پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت
  • تعیین تکلیف دستمزد معلمان حق‌التدریس
  • حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت پرداخت می‌شود
  • زمان پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان/ تا پایان اردیبهشت بدهی معلمان را می پردازیم
  • پرداخت حق‌التدریس زمستان معلمان تا هفته معلم
  • پرداخت حق‌التدریس فصل زمستان معلمان تا پایان اردیبهشت