Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه فسا بدون آزمون استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی ۱۴۰۱- دانشجو می‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه فسا بدون آزمون استعداد درخشان مقطع کارشناسی ارشد از میان متقاضیان ممتازِ دوره کارشناسی پیوسته دانشگاه و سایر دانشگاه‌های دولتی، برای سال تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در مقطع کارشناسی ارشد در رشته‌های (علوم و مهندسی آب گرایش آبیاری و زهکشی، مهندسی عمران- ژئوتکنیک، مهندسی عمران- محیط زیست) پذیرش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است، شرایط پذیرش به این صورت است که دانشجویان پس از ۶ نیم‌سال تحصیلی، با گذراندن حداقل سه چهارم واحد درسی به لحاظ میانگین کل، جزو پانزده درصد برتر دانشجویان هم رشته و هم ورودی خود باشند.
شایان ذکر است، ظرفیت پذیرش بدون آزمون حداکثر به اندازه ۴۰ درصد ظرفیت پذیرش با آزمون دوره روزانه، برای هر کد رشته محل تحصیل است که دوسوم این ظرفیت به دانش آموختگان دانشگاه فسا و یک سوم باقیمانده به سایر دانشگاه‌ها اختصاص می‌یابد.

دانشجویان مهمان، انتقالی یا تغییر رشته در صورتی می‌توانند از تسهیلات بدون آزمون بهره‌مند شوند که سنوات تحصیلی آن‌ها در دوره کارشناسی پیوسته از ورود به رشته و دانشگاه محل تحصیل قبلی تا دانش آموختگی از رشته حداکثر ۸ نیمسال باشد و مقایسه متقاضیان برای رتبه بندی و تعیین ۱۵ درصد برتر با دانشجویان دانشگاهی انجام خواهد شد که از آن مدرک دریافت می‌کنند.

لازم به ذکر است، متقاضیان می‌توانند تا ۲۰ دی ماه سال ۹۹ مدارک خود را از طریق ایمیل ارسال کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پذیرش دانشجو وزارت علوم دانشگاه فسا مقطع کارشناسی ارشد دانشگاه فسا بدون آزمون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۶۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم

دانشگاه پیام نور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: برای هیچ یک از موسسات آموزشی مجوز ثبت نام داوطلبان و یا ادامه تحصیل آن‌ها در مقطع کارشناسی ارشد صادر نکرده است.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه پیام نور اعلام کرد: متأسفانه برخی از مؤسسات با استفاده از آرم و اطلاعات پرتال دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اقدام به ثبت نام داوطلبان برای کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور کرده اند، در حالی که به هیچ عنوان دارای اعتبار نبوده و وابسته به این دانشگاه نیستند.

موسساتی که با استفاده از نام و آرم دانشگاه پیام نور و با عنوان دوره‌های آمادگی کارشناسی ارشد فراگیر فعالیت می‌کنند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجویان ندارند.

ثبت نام دوره‌های فراگیر کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور فقط از طریق سایت رسمی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام شده و اطلاعیه‌های مربوط به آن فقط از طریق سازمان سنجش و پرتال دانشگاه پیام نور به نشانی www.pnu.ac.ir اطلاع رسانی می‌شود.

موسساتی نظیر سایت «فراگیر نت» که با عنوان «سامانه ثبت نام آموزش عالی آمادگی فراگیر پیام نور مقطع کارشناسی ارشد» تبلیغات گسترده‌ای را در فضای مجازی در راستای ثبت نام داوطلبان ادامه تحصیل در مقطع فوق شروع کرده و با منتسب کردن خود به دانشگاه، سو استفاده از تشابه اسمی، ارائه شماره دانش پذیری به داوطلبان و وعده‌های غیر واقعی مبنی بر قبولی در دانشگاه، اقدام به ثبت نام و دریافت مبالغ میلیونی از داوطلبان می‌کنند، از سوی این دانشگاه فاقد اعتبار بوده و نقشی در پذیرش یا عدم پذیرش دانشجویان ندارند.

دیگر خبرها

  • آغاز پذیرش دانشجوی دکتری بدون آزمون در دانشگاه آزاد
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام به هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد/ مجوز ثبت نام برای هیچ یک از موسسات آموزشی ندادیم
  • هشدار دانشگاه پیام نور به متقاضیان فراگیر ارشد
  • مبالغ وام شهریه دانشجویان پیام نور اعلام شد/ آخرین مهلت ثبت نام متقاضیان
  • تحصیل ۴۱۸ دانشجوی دکتری در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد
  • افزایش پذیرش مدارس سمپاد استان قزوین
  • اعلام مبلغ وام‌های شهریه نیمسال دوم دانشگاه پیام نور/ ثبت‌نام آغاز شد
  • ثبت‌نام وام شهریه دانشجویی آغاز شد
  • آغاز نام نویسی بدون آزمون مقطع دکتری دانشگاه آزاد