Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس، شب گذشته در چارچوب هفته دهم لیگ پرتغال، پورتو مقابل ناسیونال به برتری 2 بر صفر رسید.

در این بازی مهدی طارمی از ابتدا در ترکیب پورتو قرار گرفت و توانست 79 دقیقه در میدان حضور داشته باشد. ستاره ایرانی در دقیقه 39 ، گل دوم پورتو را ساخت و پاس گلی در این جدال ثبت کرد.

سایت گل‌پوینت برای مهدی طارمی البته نمره 5.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

9 را در نظر گرفت و او به هفتمین بازیکن تیمش بدل شد. اوریبه با کسب امتیاز 7 به بهترین بازیکن زمین از سوی رسانه پرتغالی لقب گرفت. البته خود باشگاه پورتو سرجیو اولیورا را به ارزشمندترین بازیکن میدان انتخاب کرد.

پورتو اکنون با 10 بازی و 22 امتیاز در رده سوم قرار دارد. در جدول لیگ پرتغال اسپورتینگ با 26 امتیاز صدرنشین است و بنفیکا با 24 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مهدی طارمی رسانه پرتغال نمره طارمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۰۷۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج

در هفته سی‌ام رقابت‌های لیگ برتر پرتغال امشب (یکشنبه) تیم پورتو مهمان کاسا پیا بود و در پایان با نتیجه ۲ بر یک به پیروزی رسید.

مهدی طارمی که اخیرا به ترکیب اصلی پورتو برگشته، در این بازی ۸۵ دقیقه حضور داشت و پاس گل دوم تیمش را ارسال کرد. او در ۲ بازی قبلی هم برای پورتو گل زده بود و دوباره به فرم خوب فصل گذشته برگشته است.

منبع: خبر آنلاین

tags # مهدی طارمی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • درخشش دوباره طارمی؛ بازگشت ستاره ایرانی به اوج
  • پیروزی پورتو با درخشش طارمی+ فیلم
  • ستاره ایرانی همچنان می‌درخشد | پاس گل طارمی در شب پیروزی پورتو
  • پیروزی پورتو در شب درخشش طارمی
  • هفته سی‌ام لیگ پرتغال؛ پورتو با پاس گل طارمی برد
  • درخشش دوباره طارمی؛ ستاره ایرانی به اوج برگشت!
  • تمجید کونسیسائو از مهدی طارمی/ مهاجم ایرانی متعهد و حرفه ای است
  • تصمیم سرمربی پورتو در خصوص مهدی طارمی
  • جایگاه طارمی در پورتو حفظ شد
  • طارمی جایگاهش در ترکیب اصلی پورتو را حفظ می‌کند