Web Analytics Made Easy - Statcounter

ادیب فلاح گفت:  به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) مسابقه پیامکی تحت عنوان اسوه صبر برگزار شد.

«ادیب فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) مسابقه پیامکی تحت عنوان اسوه صبر برگزار شد.






مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج افزود: در همین راستا سوال هایی با محوریت زندگی حضرت زینب (س) از طریق فضای مجازی منتشر شد که علاقمندان به شرکت در این مسابقه می بایست جواب های صحیح را به شماره سامانه پیامکی که از قبل اعلام شده بود، ارسال کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



 




وی بیان کرد: مسابقه پیامکی با هدف آشنایی بیشتر قشر جوان و نوجوان با شخصیت، سبک زندگی و سیره آن حضرت و نیز معرفی الگوی برتر به این قشر از جامعه برگزار شد.






فلاح ابراز کرد: علاوه بر این هم زمان با سالروز میلاد حضرت زینب (س) از پرستاران بیمارستان قلعه گنج که در این شرایط سخت کرونایی به عنوان مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با ویروس منحوس کرونا بوده و به بیماران خدمت رسانی می کنند، تجلیل شد.






مدیر کانون فرهنگی هنری شهید احمد کاظمی قلعه گنج اظهار کرد: برگزاری جشن یکی دیگر از ویژه برنامه های میلاد حضرت زینب (س) بود که هم زمان با شب میلاد آن حضرت برگزار شد.







وی تاکید کرد: به دلیل شرایط کرونایی و برای قطع زنجیره انتقال این ویروس منحوس، جشن میلاد در فضای باز همراه با رعایت کامل نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برگزار شد.





فلاح در خاتمه یادآور شد: در آستانه میلاد این بانوی کریمه فضای مسجد و محله آذین بندی شده و در سالروز میلاد آن حضرت نیز از گلدسته های مسجد مولودی پخش شد.

پایان پیام/586

منبع: شبستان

کلیدواژه: میلاد حضرت زینب س مسابقه پیامکی مسابقه مسابقه پیامکی برگزار شد حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۱۴۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فتح خون» برگزار می شود

محمود حاجی در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی مسابقه کتابخوانی فتح خون اثر شهید سید مرتضی آوینی با همکاری کتابخانه های عمومی و اهالی فرهنگ و ادب در خراسان جنوبی برگزار می‌شود.

مدیرکل نهاد کتابخانه های عمومی خراسان جنوبی بیان کرد: مهلت شرکت در مسابقه از ۲۰ فروردین تا ۳۰ فروردین ماه و برای گروه سنی بالای ۱۵ سال است.

حاجی یادآور شد: علاقمندان برای شرکت در این مسابقه می‌توانند به آدرس www.samakpl.ir مراجعه کنند.

وی گفت: امیدواریم با برگزاری این مسابقه در آشنایی نسل جوان با یکی از آثار فاخر سید شهیدان اهل قلم شهید مرتضی آوینی قدمی برداشته باشیم.

کد خبر 6078471

دیگر خبرها

  • تراکتور عامل جریمه 400 میلیونی شمس‌آذر
  • ذوب آهن و مهرام در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال­
  • کمک ۱۰ میلیاردریالی خانواده ای نیک اندیش به مرکزی درمانی در شیراز
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • برگزاری جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی
  • جشن‌های دهه کرامت با هویت محلی، ملی و بین‌المللی برپا می شود
  • مسابقه کتابخوانی با محوریت کتاب «فتح خون» برگزار می شود
  • وقتی کنسرت‌ها با چند تغییر برگزار می‌شوند/ حضور جدی در شهرستان‌ها
  • خیال میلاد عبادی‌پور و تیمش در ر‌وسیه راحت شد
  • شهرداری گرگان نخستین تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال