Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- سخنگوی ستاد مدیریت کرونا سیستان و بلوچستان گفت: بار دیگر وضعیت شهرستان‌های زاهدان و زابل از لحاظ شیوع ویروس کرونا از زردبه نارنجی تغییر کرده و باید اعمال محدودیت‌ها در این دو شهرستان پرتردد استان تشدید شود. - اخبار استانها -

عباسعلی ارجمندی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زاهدان اظهار داشت: متاسفانه بار دیگر وضعیت شهرستان‌های زاهدان و زابل از لحاظ شیوع ویروس کرونا از زردبه نارنجی تغییر کرده و باید اعمال محدودیت‌ها در این دو شهرستان پرتردد استان تشدید شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابتلای 400 پرستار سیستان و بلوچستان به کرونا در روند خدمت‌رسانی28000 نفر در "بم‌پشت" سیستان و بلوچستان در خاموشی‌ و نقطه کور ارتباطی/اینجا با دنیا ارتباطی ندارد + فیلمبررسی آخرین بودجه قرن در استان‌ها ــ‌ 4|‌خبری از محرومیت‌زدایی سیستان و بلوچستان در بودجه 1400 نیست / مردمان این استان باز هم در انزوا ماند‌ند

سخنگوی ستاد مدیریت کرونا سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به این شرایط تردد بین شهری از زاهدان و زابل به دیگر نقاط از امروز بار دیگر ممنوع اعلام شده و خودروهای سازمانی در صورت لزوم باید برای تردد از مراجع ذیصلاح مجوز اخذ کنند.

وی ادامه داد: همچنین مراسمات آیینی و تجمعات تعطیل خواهد بود و رستوران‌ها و مراکز عرضه غذا تنها به صورت بیرون‌بر مجاز به فعالیت هستند و در واقع در این شرایط همه باید رعایت کنند تا شرایط به حالت عادی بازگردد.

انتهای پیام/392/ش

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۲۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد

محسن حیدری  اظهار کرد: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌ها و الگوهای پیش‌یابی، آسمان سیستان و بلوچستان نیمه ابری است.

وی با اشاره به اینکه بارش‌های بهاری تا روز جمعه در سیستان و بلوچستان ادامه دارد بیان کرد: در زاهدان، نواحی شمالی، ارتفاعات مرکزی و جنوبی استان چهارشنبه و پنجشنبه در بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق برخی نقاط رگبار و رعد و برق شدید، تگرگ و وزش بادشدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل هواشناسی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: در این مدت احتمال آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی وجود دارد.

وی تصریح کرد: در شمال سیستان و بلوچستان از جمعه وزش باد در برخی ساعات باد شدید و گرد و خاک انتظار می‌رود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • محکومیت قاچاقچی سوخت در زابل
  • بارش‌های بهاری در سیستان و بلوچستان ادامه دارد
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • تکمیل بزرگراه زهک-زابل وتقاطع غیرهمسطح زهک درشش ماهه اول امسال
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه زابل و فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان منعقد شد
  • هشدار نارنجی هواشناسی در سیستان و بلوچستان
  • اعمال محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین
  • هشدار نارنجی هواشناسی با پیش‌بینی سیل در سیستان و بلوچستان