Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین گودرزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سه اکیپ راهداری با ۴۳ نفر نیرو به صورت شبانه روزی جاده های شهرستان را در زمستان پوشش می دهند.

وی اظهار داشت: راهداری بروجرد با ۲۷ دستگاه ماشین برف روب جاده های اصلی و روستایی شهرستان را در طول مدت زمستان زیر پوشش دارد.

رییس راهداری و حمل و نقل جاده ای بروجرد بیان کرد: ۱۲۸ کیلومتر راه اصلی و ۵۴۰ کیلومتر راه روستایی در شهرستان وجود دارد که ۴۵۰ کیلومتر راه روستایی آسفالت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گودرزی اضافه کرد: ۹۰ کیلومتر راه روستایی شهرستان آسفالت نشده بیشتر راه های روستاهایی است که خالی از سکنه و زیر ۲۵ خانوار جمعیت دارند.

برچسب‌ها سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی بروجرد بارش برف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان لرستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی بروجرد بارش برف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان لرستان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای راهداری زمستانی بروجرد بارش برف اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان لرستان اخبار کنکور کیلومتر راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۲۹۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت:خط‌کشی جاده‌ها نقش موثری در انتقال پیام ترافیکی به رانندگان دارد و در ماه گذشته ۱۰۰ کیلومتر از محورهای مواصلاتی مازندران خط کشی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ساری، محسن یمینی، اظهار داشت:  خط‌کشی 100 کیلومتر مسیر‌ مواصلاتی استان در یک ماه گذشته انجام شد.

وی گفت:  خطوط ترافیکی در ارتقا ضریب ایمنی راه‌ها نقش دارد و کاهش تصادفات جاده‌ای در مسیر‌های مواصلاتی از تبعات ایجاد خطوط ترافیکی به شمار می‌آید.

رئیس اداره ایمنی راه اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران، بیان کرد: خط‌کشی راه‌ها به صرفه‌ترین نوع علائم ایمنی محسوب می‌شود و در دید راننده قرار می‌گیرد.

یمینی گفت: یکی از اقدامات موثر ایمنی جاده‌ای که در کاهش حوادث و در سفر‌های برون شهری نقش دارد اجرای خط کشی ترافیکی بوده که پیام‌های اطلاعاتی- هشداری به  رانندگان می‌دهد.

وی افزود: اداره کل  راهداری  به منظور افزایش ایمنی راه‌ها و هدایت وسایل نقلیه و تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات خط کشی راه‌های ارتباطی را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازگشایی ۴۵ کیلومتر از راه‌های مسدود شده در سیل ساردوئیه
  • خط‌کشی ۱۰۰ کیلومتر محورهای مواصلاتی مازندران
  • رشد ۷۸ درصدی ساخت راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • عملیات روکش آسفالت محور طبس – یزد آغاز شد
  • افزایش ۷۸ درصدی ساخت بزرگراه در سیستان و بلوچستان
  • رشد ۷۸ درصدی احداث راه‌های روستایی در سیستان و بلوچستان
  • کمربندی دلیجان به طول ۶ کیلومتر آسفالت می‌شود
  • گندم مورد نیاز چهارمحال و بختیاری تا خردادماه تأمین است
  • آسفالت نزدیک به ۱۱ کیلومتر از راه‌های روستایی چایپاره
  • بزرگراه قم - جعفرآباد بهسازی می‌شود