Web Analytics Made Easy - Statcounter

پس از شکست سرخ‌پوشان در فینال لیگ قهرمانان آسیا قصد داریم به عملکرد شیری در خط دفاع پرسپولیس و حواشی پس از دعوتش به تیم‌ملی بپردازیم.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

اگر قرار باشد یک مقصر برای باخت پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا پیدا کنیم دم دست‌تر از مهدی شیری بازیکنی وجود ندارد. شیری اشتباهش در جاگیری را با یک هند بی دلیل تکمیل کرد و جام قهرمانی را با یک ضربه پنالتی به اولسان کره هدیه داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شیری حتی نگرائو را هم به صدر جدول گلزنان فرستاد. بعد از این اشتباه مرگبار شاهد چند حمایت از اسطوره‌های باشگاه پرسپولیس بودیم. ابتدا علی پروین و بعد هم علی کریمی از این بازیکن پرتلاش پرسپولیس حمایت کردند و سیدجلال حسینی هم سعی داشت به او روحیه دهد و همگی از هواداران در خواست کردند که شیری را محکوم نکنند.

عملکرد دفاعی پرسپولیس در بازی فینال باعث شد نگاهی به نتایج این تیم در لیگ قهرمانان آسیا بیندازیم. از زمان ورود حامد لک پرسپولیس تجربه دریافت ۲ گل را نداشت و حتی در لیگ برتر دروازه اش باز نشده بود اما در بازی فینال دو گل دریافت کرد. نکته جالب نتایج پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا دریافت ۸ گل در این مسابقات است. آن ها در ۳ بازی دو گل خوردند که شامل دو بازی ابتدایی مرحله گروهی و بازی فینال می‌شود. در این ۳ بازی یک نقطه مشترک وجود دارد. مهدی شیری در هر سه بازی در ترکیب اصلی حضور داشت و در روزهایی که پرسپولیس کلین شیت می‌کرد یا به سختی یک گل می‌خورد او به دلیل بیماری حضور نداشت و یا به دلیل ناآمادگی نیمکت‌نشین بود. رکورد ۲ گل خورده در هر حضور شیری در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ عجیب ترین رکورد پرسپولیس در این مسابقات است که نیاز به تامل بیشتری دارد و باید فکری به حال دفاع راست این تیم شود.

یحیی در بدو ورودش به پرسپولیس دو دفاع راست تیم را کنار گذاشت و حسین ماهینی و آدام همتی را از لیست تیم خارج کرد. آن‌ها قهرمان لیگ شدند و رفتن تعداد زیادی از بازیکنان باعث شد تا پرسپولیس فرصت جذب دفاع راست را از دست بدهد و با داشته‌هایش وارد لیگ بیستم و ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا شود. شیری در هفته‌های ابتدایی لیگ جایگاهش را در ترکیب اصلی تیم به دلیل تست‌های مشکوک کرونا سیامک نعمتی پس گرفت و در اقدامی عجیب به تیم ملی ایران دعوت شد. حضور او در تیم ملی از سوی رسانه‌ها مورد انتقاد قرار گرفت اما کادر فنی پرسپولیس و بازیکنانش پشت شیری در آمدند که بهترین دفاع راست ایران است اما حالا که اشتباهش باعث از دست رفتن جام قهرمانی شده پرسپولیس تازه به فکر تغییرات افتاده و گل‌محمدی هم دیگر حاضر نیست تمام‌قد از شیری دفاع کند و اگر قرار به دفاع از او باشد امروز باید این اتفاق بیفتد و در نیم فصل هم برای او دنبال رقیب نگردند.

وقتی انتقاد می‌شود که با وجود رامین رضاییان، وریا غفوری و صادق محرمی نباید شیری در تیم ملی باشد برخی می‌گویند از مربی تیم ملی حمایت کنید اما اگر همین اشتباه در انتخابی جام جهانی برابر عراق یا بحرین تکرار شود چه کسی پاسخگو خواهد بود؟

خبرورزشی

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: فینال لیگ قهرمانان آسیا مهدی شیری پرسپولیس لیگ برتر پرسپولیس فینال لیگ قهرمانان آسیا لیگ برتر مهدی شیری لیگ قهرمانان آسیا دفاع راست تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۳۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا

به گزارش ورزش سه، سفیان رحیمی در نیمه اول دیدار العین مقابل الهلال که امشب در دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا برگزار شد، 3 گل برای العین به ثمر رساند.

رحیمی با این هت‌تریک، تعداد گل‌های خود در این فصل لیگ قهرمانان را به 11 گل رساند تا به تنهایی در صدر جدول لیگ قهرمانان آسیا قرار بگیرد.

ستاره مراکشی پیش از این مسابقه در کنار الکساندر میتروویچ (الهلال) و کریسان داکروز (شاندونگ تایشان)، به صورت مشترک با ۸ گل در صدر قرار داشت اما امشب و در شرایطی که میتروویچ به دلیل مصدومیت در این مسابقه غایب بود، خود را از این دو بازیکن جدا کرد.

نکته جالب اینکه این دومین هت تریک رحیمی در کل دوران حرفه‌ای این بازیکن است. او پیش از این در جریان پیروزی 4-0 مقابل عجمان در مارس 2024 در لیگ حرفه ای امارات اولین هت‌تریک خود را ثبت کرده بود.

لازم به ذکر است که العین در نهایت با نتیجه ۴-۲ الهلال را شکست داد. دیدار برگشت دو تیم چهارم اردیبهشت در عربستان برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • پرویز برومند: ای کاش در فینال لیگ قهرمانان آسیا بازی می کردم / فیلم
  • مهدی شیری: از خمس خیلی چیزها یاد گرفتم
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • پرواز ستاره العین برای آقای گلی آسیا
  • لیگ قهرمانان آسیا| پیروزی اولسان در فینال رفت منطقه شرق
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • توهین باورنکردنی طرفداران بارسا علیه ستاره رئال
  • ستاره سابق رئال: بعید است در اتحاد صعود کنیم!
  • آمار عجیب ستاره سابق پرسپولیس در لالیگا دو
  • وضعیت سهمیه‌های ایران در آسیا از زبان سهیل مهدی