Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حشمت الله صمیمی دوست  روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از این میزان اعتبار هزینه شده هفت هزارو ۲۳۰ میلیارد ریال در مجتمع پتروشیمی گچساران و یکهزار میلیارد ریال برای تکمیل مجتمع دهدشت هزینه شد.

وی به روند اجرایی پتروشیمی گچساران اشاره کرد و گفت: عملیات ساخت این کارخانه هم اکنون ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد در حالی که قبل از تحریم ها ۴۰ درصد پیشرفت داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: بعداز تحریم ها بیش از ۳۱۵ میلیون یورو برای اجرای این طرح بزرگ اقتصادی هزینه شده که این امر گامی بلند برای تحقق تولید و اشتغال در این طرح اشتغالزاست و درصورت بهره برداری از آن بیش از  ۳۵۰ شغل مستقیم  ایجاد می‌شود.

صمیمی دوست با بیان اینکه این طرح بزرگ اقتصادی تا ۲ سال آینده به بهره برداری خواهد رسید گفت: پتروشیمی گچساران در آینده تولید کننده سالانه ۸۴ هزار تن سی تری پلاس C۳+خواهد بود.

وی تصریح کرد: این طرح در زمینی به مساحت ۱۵۷ هکتار ساخته شده است.

صمیمی دوست میزان پیشرفت فیزیکی پتروشیمی دهدشت را ۲۲ درصد اعلام کرد و گفت: این طرح قبل از سال ۹۷ راکد بوده که هم اکنون ۱۵۰ نفر در این طرح بزرگ اقتصادی مشغول به فعالیت هستند.

وی گفت: بعد از تحریم ها بیش از یکهزارو ۵۰۰ میلیارد ریال برای ساخت پتروشیمی هزینه شد.

صمیمی دوست  میزان اعتبار ارزی تزریق شده به این طرح پس از تحریم ها را ۱۸ میلیون یورو اعلام کرد و گفت: میزان سرمایه گذاری ارزی این طرح اقتصادی را ۱۴۰ میلیون یورو است.

وی گفت: پتروشیمی دهدشت ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزار تن انواع مواد پتروشیمی را دارد.

برچسب‌ها پتروشیمی تحریم کهگیلویه وبویراحمد گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: پتروشیمی تحریم کهگیلویه وبویراحمد گچساران پتروشیمی تحریم کهگیلویه وبویراحمد گچساران اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۳۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم از رشد ۵۸۳ درصدی بودجه سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۲ نسبت به ۱۴۰۱ خبر داد.

مهرداد توکلی مقدم در گفت‌وگو با ایمنا در قم با اشاره به عملکرد درآمدی شهرداری قم در سال ۱۴۰۲، اظهار کرد: در این زمینه اداره کل درآمد شهرداری به سمت هوشمندسازی حرکت کرده و سامانه جامع درآمد شهرداری قم راه‌اندازی شده است.

وی افزود: پس از راه‌اندازی این سامانه، بخش اول کاربری آن در حوزه ثبت چک‌های شهرداری قم مورد استفاده قرار گرفت و مطالبات شهرداری قم به این واسطه شفاف و ثبت شد.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم خاطرنشان کرد: سال ۱۴۰۲ ما بودجه را با برنامه هشت هزار میلیاردی آغاز کردیم و با ظرفیت‌های که در طول سال ایجاد و روش‌هایی که پیش‌بینی شد توانستیم در پایان فصل سوم سال پیشنهاد ۱۰ هزار میلیاردی بودجه را به شورا ارائه دهیم.

توکلی‌مقدم با اشاره به تحقق ۱۰ هزار و۴۰۰ میلیارد تومان بودجه شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ تصریح کرد: این تحقق بیش از میزان متمم بودجه به دلیل ایجاد ساز و کارهای درآمدی و فرایندهای تسهیل صدور پروانه اتفاق افتاد که در کنار تعامل با ادارات همکار، توانست در شرایط سخت اقتصادی به تحقق درآمدهای شهرداری قم کمک کند.

وی با اشاره به تحلیل ۱۰.۴ همت درآمد شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ اضافه کرد: از این مقدار ۵/۶ همت از طرف شهرداری مرکز و سرمایه گذاری‌هایی که معاونت سرمایه گذاری داشت تأمین شده است و ۳.۹ همت سهم مناطق هشت‌گانه است.

معاون مالی و اقتصادی شهرداری قم ۳۸ درصد از درآمد کل شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ را مرتبط با درآمد مناطق شهرداری دانست و گفت: از این میزان ۲.۱ همت بابت کدها و جرایم ساختمانی است.

توکلی‌مقدم با اشاره به رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه گذاری شهرداری قم در سال ۱۴۰۲ افزود: در حوزه کمک دولت به پروژه‌های مشخص، تحقق ۴۷ درصدی درآمدها رخ داده است.

کد خبر 745433

دیگر خبرها

  • امیرعبداللهیان دوست من نیست اما ما باید بتوانیم تلفن را برداریم و با گفت‌وگو کنیم | نمی توانیم سپاه را تحریم کنیم
  • پیش بینی چشم انداز منفی اقتصادی تل آویو بدلیل تنش با ایران
  • کمیسیون مشترک اقتصادی و تجاری ایران و تاجیکستان تشکیل شد
  • هدفگذاری تجارت ۷۰۰ میلیون دلاری بین ایران و تاجیکستان
  • تحریم جدید برای ایران؛ فیک یا واقعی؟
  • خم شدن کمر اقتصاد اسرائیل زیر بار جنگ غزه
  • چرا آثار رشد اقتصادی در زندگی مردم ملموس نیست؟
  • سرمایه گذاری ۱۷۵ میلیارد تومانی در حوزه آبخیزداری و آبخوانداری ایلام هزینه
  • تحریم جدید، فیک یا واقعی؟/ کارشناسان: سقف تحریم ایران پُر شده
  • رشد ۵۸۳ درصدی درآمد حوزه سرمایه‌گذاری شهرداری قم