Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-03-28@19:00:07 GMT

اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان از مرداد

تاریخ انتشار: ۱ دی ۱۳۹۹ | کد خبر: ۳۰۴۰۴۲۹۲

مدیرکل امور مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی گفت: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان از اول مرداد امسال اجرایی شده و مشمولان مبالغ متناسب‌سازی را دریافت می‌کنند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

"ناهید حیدری" در ارتباط با برنامه پیگیری شبکه خبر گفت: متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان براساس بند "ب" ماده ۱۲ قانون برنامه ششم توسعه از اول مرداد امسال به اجرا گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مشمولان سازمان که حدود سه و نیم میلیون نفر در سطح کشور هستند مبالغ متناسب‌سازی را بر اساس دو شاخص مدت و مبلغ بیمه‌پردازی دریافت می کنند.

مدیرکل امور مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی با بیان اینکه قبل از متناسب‌سازی میزان مستمری حداقل بگیر در اسفند ۹۸ بالغ بر یک‌میلیون و ۶۲۰ هزار تومان بود، گفت: بعد از متناسب‌سازی مقرر شد، میزان مستمری حداقل بگیر مشمولان دارای ۳۰ سال سابقه بیمه‌پردازی به ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار و میزان مستمری حداقل بگیران اسفند ۹۸ با ۳۵ سال سابقه بیمه‌پردازی به سه میلیون تومان افزایش یافت.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   برچسب ها: مستمری بگیران ، سازمان تامین اجتماعی ، بازنشستگان کشوری

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی بازنشستگان کشوری متناسب سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۴۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود

امتداد - سید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری امتداد ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد.

سید مرتضی حسینی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی از اعمال افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در اردیبهشت‌ماه سال جاری خبر داد.

وی گفت: به مانند گذشته پرداخت‌های جدید حقوق بازنشستگان به اضافه مابه التفاوت فروردین ماه، از اردیبهشت امسال اعمال خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره تکمیلی درمان بازنشستگان تامین اجتماعی افزود: سطح خدمات بیمه تکمیلی بازنشستگان در سال جدید افزایش یافته و نیمی از هزینه‌های بیمه تکمیلی افراد را سازمان تامین اجتماعی پرداخت خواهد کرد.

حسینی تصریح کرد: در این راستا ۲۰ هزار میلیارد تومان اعتبار در سال جدید تعیین شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • مالیات ارزش افزوده ۱۰ درصدی ابلاغ شد
  • عضویت  ۱۰ هزار روستایی،کشاورز و عشایر همدانی در صندوق بیمه اجتماعی
  • همسان‌سازی حقوق بازنشستگان با پافشاری مجلس محقق شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان از اردیبهشت اعمال می‌شود
  • اعلام زمان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • تاریخ اعمال افزایش حقوق بازنشستگان مشخص شد
  • افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی
  • افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی پرداخت می‌شود؟
  • حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمانی افزایش پیدا می‌کند؟