Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرشاد توماج، فعال رسانه‌ای مقیم سوئد می گوید: در بعضی از اردوگاه‌های پناهندگی، مردم در کانکس‌های آهنی و بدون بخاری در دمای منفی ۲۰ درجه زندگی می‌کنند. ۱۳۹۹ دوشنبه ۱ دي | ساعت:12:32 دانلودDownload کلیدواژه: اخبار خبر دانا سوئد اخبار مرتبط نظرات ارسال نظر ارسال آخرین اخبار فیلم/اشک شهید فخری زاده از برجام فیلم/آیین رونمایی از بازی «سفیر عشق» فیلم/سرود ولادت حضرت زینب (س) فیلم/نقش ترامپ در انتشار هدفمند کرونا فیلم/ گزارش BBC از حمله بزرگ سایبری به آمریکا صفحه نخست سیاسی اجتماعی اقتصادی فرهنگ و هنر بین الملل مذهبی ورزشی چندرسانه ای ویژه های دانا عناوین کل اخبار استانها کلیه حقوق این سایت متعلق به شبکه اطلاع رسانی دانا می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است.
مجری: نوآوران تارنماگستر درباره ما   تماس با ما   اشتراک   آرشیو   پیوندها

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۴۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از اسلام آباد، خبرگزاری «دیلی تایمز» پاکستان در سرمقاله خود با عنوان «سفر مهم رئیس جمهور ایران» نوشت: دو کشور همسایه علیرغم سنگ اندازی غرب در روابط دوجانبه آنها سفر برنامه ریزی شده «دکتر سید ابراهیم رئیسی» به اسلام آباد را با موفقیت پشت سر گذاشتند.
این خبرگزاری نوشت: تصمیم ایران و پاکستان برای افزایش حجم تجارت سالانه به ۱۰ میلیارد دلار مهمترین دستاورد سفر آقای رئیسی به پاکستان است، موضوعی که با توجه به اهمیت عزم طرفین برای افزایش تجارت انرژی و فشار‌های غرب بر دولت اسلام آباد در این زمینه با چالش‌ها و سختی‌های زیادی مواجه خواهد بود.
روزنامه «تریبون اکسپرس» پاکستان نیز با عنوان «جهش در روابط دوجانبه ایران و پاکستان» به دستاورد‌های سفر رئیس جمهوری اسلامی ایران به اسلام آباد پرداخته و معتقد است: ایران و پاکستان در جریان سفر سید ابراهیم رئیسی به پاکستان پیامی قاطع در مورد عزم مشترک خود برای تقویت روابط در تمامی حوزه‌های همکاری دوجانبه صادر کردند.
در این گزارش آمده است: تاکید بر اهمیت پروژه انتقال گاز «آی پی»، توافقات جدید در حوزه تجارت و بازرگانی از سوی مقامات دو کشور نوید بخش شکوفایی اقتصادی بوده و عزم مشترک دو کشور برای حفاظت از «مرز صلح و دوستی» نیز توطئه گروه‌های تروریستی برای تخریب روابط دو کشور همسایه را خنثی کرد.
تریبون اکسپرس افزود: مقامات دو کشور همسایه به خوبی عوامل ژئوپولیتیکی منفی را نادیده گرفته و با در نظر گرفتن منافع مشترک خود برای نهایی کردن توافقنامه تجارت آزاد، برگزاری نشست آتی کمیسیون مشترک اقتصادی و افزایش رایزنی‌های سیاسی توافق کردند.
این خبرگزاری پاکستانی معتقد است: همزمانی هدف گذاری تجارت سالانه ۱۰ میلیارد دلار میان ایران و پاکستان با فاز دوم کریدور اقتصادی پاکستان و چین موسوم به «سی پک» یک موقعیت برد - برد برای دو کشور همسایه است چراکه همگرایی اسلام آباد - تهران - پکن عملا یک قطب قدرتمند اقتصادی مستقل در منطقه ایجاد می‌کند.
خبرگزاری «بیزینس رکورد» پاکستان نیز با اشاره به امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری دوجانبه میان ایران و پاکستان در جریان سفر رئیسی بویژه در بخش تجاری نوشت: امضای تفاهم‌نامه‌های همکاری میان دو کشور همسایه اقدامی خوشایند است، اما ضروری است تا طرفین یک نقشه راه قانع کننده برای عملی شدن این تفاهم‌نامه‌ها و تحقق اهداف اقتصادی بویژه تجارت ۱۰ میلیارد دلاری در سال و همچنین آغاز تجارت آزاد را نیز ارائه کنند.
روزنامه دیلی پاکستان نیز ضمن بازتاب بازتاب سفر رسمی آیت الله رئیسی به اسلام آباد در سرتیتر‌های خود درباره مذاکرات میان مقامات دو کشور همسایه نوشت: ایران و پاکستان درحال حاضر چهار چالش مشترک دارند که از این میان پروژه انتقال گاز «آی پی» مهمترین آنهاست.
در سرمقاله این روزنامه پاکستانی آمده است: اسلام آباد و تهران به خوبی از چالش‌های پیش روی طرح انتقال گاز آی پی آگاه هستند، با این حال این پاکستان است که باید به فکر راهکاری برای تکمیل این طرح بدون تحریم شدن از سوی آمریکا باشد در غیر این صورت علاوه بر از دست دادن یک فرصت طلایی جهت تامین نیاز‌های انرژی می‌بایست جریمه هنگفتی نیز پرداخت کند.
دیلی پاکستان افزود: افزایش همکاری‌های امنیتی، توسعه بازارچه‌های مرزی و همچنین افتتاح مناطق آزاد تجاری میان ایران و پاکستان نیز می‌تواند برای کاهش و توقف تجارت غیرقانونی میان دو کشور بسیار حائز اهمیت باشد.
در کنار رسانه‌های نوشتاری و الکترونیکی که به بررسی ابعاد مختلف این سفر پرداخته‌اند بسیاری از کارشناسان، رهبران مذهبی و کاربران شبکه‌های اجتماعی پاکستان با اشاره به محکومیت جنایات رژیم صهیونسیتی در نشست‌های مقامات ایران و پاکستان و همچنین استقبال پر شور مردم پاکستان از آقای رئیسی با هدف قدردانی از تنبیه رژیم صهیونیستی از سوی جمهوری اسلامی ایران، افزایش همگرایی و همصدایی ایران و پاکستان در حمایت از فلسطین را نیز دیگر دستاورد مهم اولین سفر آقای رئیسی به پاکستان عنوان می‌کنند.

دیگر خبرها

  • روایت یک دلداگی به همسر؛ مرد ایرانی ۲۵ سال در دریا سرگردان بود! +تصویر
  • ماموریت موفق رسانه ملی در روایت اول وعده صادق
  • روایت رسانه‌های پاکستانی از دستاورد‌های اولین سفر رئیس جمهور به اسلام آباد
  • پورمختار: مراکز پژوهشی، راهکارهای عملی برای مشارکت مردم در جهش تولید ارائه کنند
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • روایت کشتی‌گیر ایرانی از مبارزه‌اش با برنده دیوید تیلور
  • روایت زندگی نخستین فرمانده یزدی/ پنجم اردیبهشت ماه، روز مفتضحانه‌ترین باخت نظامی ایالات متحده در تاریخ کشور ایران
  • گنبد آهنین رژیم غاصب با قدرت رسانه فرو ریخت
  • یک قصه خیالی به روایت فراری
  • پوشش رسانه‌ای که قدرت «وعده صادق» را به رخ جهانیان کشید