Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تیم‌های ملی انجمن موی تای ایران از احتمال برگزاری مسابقات قهرمانی کشور این رشته با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در فروردین 1400 خبر داد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، ایمان غیاثوند با اعلام خبر احتمال برگزاری مسابقات قهرمانی کشور موی‌تای در فروردین‌ماه سال آینده، اظهار داشت: با توجه به اوج‌گیری بیماری کرونا و تعویق یا لغو اکثر رویدادهای فدراسیون بین المللی موی‌تای IFMA ، شاهد تعطیلی اردوی آماده سازی تیم‌های ملی کشورمان در سال جاری بودیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خبر ساخت واکسن این بیماری حکایت از مساعد شدن شرایط در ماه‌های آینده دارد. از این رو درصدد هستیم تا مسابقات قهرمانی کشور موی‌تای را به منظور شناخت نفرات برتر جهت شرکت در رقابت‌های ایندورگیمز، اوایل فروردین ماه سال آینده با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پس ازکسب مجوز از ستاد ملی مبارزه با کرونا در ورزش برگزار کنیم.

 

غیاثوند با تشریح وضعیت کادر فنی تیم‌های ملی موی‌تای تصریح کرد:  در سال 98 و پس از آنکه جواد نصیری مجددا سکان هدایت انجمن موی‌تای کشور را به دست گرفت، ما در دو رویداد جهانی و آسیایی شرکت داشتیم که در قسمت آقایان سرمربیگری تیم ملی بر عهده موسی نقی زاده بود که همچنان این مسئولیت را عهده‌دار است، اما در بخش بانوان سرمربی نداشتیم و امسال هم با توجه به تعطیلی مسابقات، ریاست انجمن هنوز تصمیمی در این رابطه نگرفته است. انشاالله به محض برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی، تکلیف سرمربی تیم ملی بانوان هم مشخص خواهد شد.

 

مدیر تیم‌های ملی موی‌تای با اشاره به فاکتورهای مورد نظر انجمن برای انتخاب سرمربی تیم ملی در سال 1400 گفت: مربیانی که بیشترین شاگرد را در تیم ملی دارا باشند، توسط کمیته مربیان به کمیته فنی معرفی تا در آزمون‌های مربوطه شرکت کنند و در نهایت هر فردی که بالاترین نمره را کسب نماید، در صورت تایید ریاست انجمن، به عنوان سرمربی در تیم ملی کار خود را آغاز خواهد کرد . هدف انجمن از این اقدام، شایسته سالاری در تیم ملی و به دنبال آن کسب بهترین نتایج در رویداد‌های پیش رو است.

غیاثوند با اشاره به تمهیدات در نظر گرفته شده برای برگزاری هرچه بهتر رقابت‌های قهرمانی کشور خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها به صورت رایگان خواهد بود و  از حالا برنامه ریزی کرده‌ایم تا به بهترین شکل ممکن برگزار شود. انشاالله در صورت فراهم شدن شرایط و کسب مجوزهای لازم، یکی از بی سابقه ترین رقابت‌های کشوری را از نظر کیفی و کمی شاهد خواهیم بود.

 

وی یادآور شد: در نظر داریم پس از شناخت نفرات برتر، با هماهنگی کمیته ملی المپیک  اردوی آماده‌سازی را با بهترین کیفیت تشکیل و برای حضور قدرتمند در مسابقات ایندورگیمز آماده شویم. هدف ما کسب یکی از سکوهای قهرمانی این مسابقات است و با همت و غیرتی که از ورزشکاران موی تای کشورمان سراغ دارم این مهم دست یافتنی است.

غیاثوند در پایان ضمن قدردانی از تلاش‌های جواد نصیری رئیس انجمن موی‌تای در جهت اعتلای این ورزش مدال آور اظهار داشت: بدون شک موی تای ایران موفقیت و جایگاه فعلی خود را مدیون مدیریت برنامه محور و دلسوزانه جواد نصیری است و اگر زحمات و تلاش‌های او نبود، این رشته همچنان در رکود و بلاتکلیفی به سر می‌برد.

موی تای ووشو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: موی تای ووشو برگزاری مسابقات قهرمانی کشور تیم های ملی تیم ملی موی تای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۴۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعضای کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شدند/ در انتظار برگزاری انتخابات

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، فدراسیون انجمن‌های ورزشی حدود ۲ ماه است که با سرپرستی اداره می‌شود و همچنان زمان انتخابات این فدراسیون نیز مانند تعداد قابل توجهی از فدراسیون‌ها مشخص نشده است.

هفته گذشته انتخابات کمیسیون‌های مربیان، ورزشکاران و داوران به پایان رسید که وزارت ورزش و جوانان نیز تا به حال به خاطر مشخص نبودن نتیجه این انتخابات برای اعلام زمان مجمع انتخاباتی فدراسیون دست نگاه داشته بود.

اعضای انتخاب شده برای کمیسیون‌های ورزشکاران، مربیان و داوران به شرح زیر است:

کمیته مربیان
۱-سیدامیر خوشبین (جوجیستو)
۲-کیوان صفاییان (بیسبال)
۳-فرزانه جعفرزادگان (جوجیستو)
۴-راضیه امیری (جوجیستو)

داور‌ها
۱-امید شیری (سپک تاکرا)
۲-سمیه شریفی (سافت بال)

ورزشکاران
۱-وحید ملکی (سپک تاکرا)
۲-مریم مرادمنش (سپک تاکرا)
۳-ابتین نخجوانپور (بیس بال)
۴-محمد صفدری (بیس بال)
۵-زهرا رشوند (اسپوکس)
۶-رویا کاهنی (کریکت)

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم بسکتبال مهاباد در نخستین گام مسابقات کشوری
  • سی و پنجمین اجلاس کنگره جهانی انجمن پیانک برگزار می شود
  • بانک اطلاعات مفاخر لرستان تشکیل می شود
  • برگزاری اولین همایش کشوری نشان ارادت به اهل بیت (ع) در کاشان
  • اعضای کمیسیون‌های سه گانه فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شدند/ در انتظار برگزاری انتخابات
  • برگزاری انتخابات حمایت از حقوق مصرف کنندگان
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • پیکر مدیر تیم‌های ملی موی‌تای تشییع شد
  • مراسم تشییع و تدفین مدیر تیم‌های ملی موی تای برگزار شد
  • مراسم تشیع و تدفین مدیر تیم های ملی موی تای برگزار شد