Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار کلاله گفت: ایستگاه غربالگری طرح شهید سلیمانی در کلاله راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، محمد ابراهیمی در حاشیه بازدید از ایستگاه طرح غربالگری شهید حاج قاسم سلیمانی که با حضور امام جمعه، مدیرکل اوقاف استان همراه بود، گفت: با همکاری اوقاف و امور خیریه، شبکه بهداشت و درمان شهرستان و گروه جهادی زنده یاد پودینه در این ایستگاه تست دیابت، فشار خون، سنجش اکسیژن خون؛ همچنین تب سنجی شهروندان انجام و سپس پک بهداشتی که شامل ماسک، دستکش، پد الکلی بروشور و ویتامین D3 می باشد؛ به آنان تحویل می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: در مرحله اول فعالیت این ایستگاه تعداد ۵ هزار پک بهداشتی هدیه و تا نابودی ویروس منحوس کرونا بصورت محله محور حدود ۵۰ هزار پک بهداشتی در سطح شهرستان کلاله توزیع می شود.   انتهای پیام/  

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۴۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکمیل رینگ چهارم مورد تأکید شورای اسلامی شهر بوده است، اما حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه بلاتکلیفی وجود دارد و خواستار تسریع در انجام آن هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام منوچهر مهروی‌پور امروز _یکشنبه بیست‌وششم فروردین_ در صدوبیست‌وهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری با اشاره به انتقام ایران از اسرائیل اظهار کرد: منتظر محو کامل رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار هستیم.

وی با بیان اینکه حفظ بیت‌المال وظیفه همه ماست، افزود: مدتی پیش در خیابان شهید بهشتی ایستگاه بی‌آرتی ایجاد شد، اما پس از آن تخریب صورت گرفت که باید به چنین موضوعی رسیدگی شود.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تکمیل رینگ چهارم ترافیکی مورد تأکید شورای اسلامی شهر بوده است، اما حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه بلاتکلیفی وجود دارد و خواستار تسریع در انجام آن هستیم.

کد خبر 744395

دیگر خبرها

  • تجدید میثاق ارتشیان کرمان با سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
  • بهره برداری از زمین چمن مصنوعی هنرستان شهید حیدریان قم
  • آغاز عملیات ساخت بلوار شهید سلیمانی در مهریز
  • راه شهید سلیمانی در مبارزه با اسرائیل ادامه دارد
  • راه اندازی ایستگاه شادی در ماهدشت به پاس قدردانی از عملیات موفقیت‌آمیز وعده صادق + فیلم
  • شوشتر، میزبان چهارمین کنگره ملی شعر سردار دل‌ها
  • آغاز زندگی زوج‌های جوان مشهدی با یاد شهید سلیمانی در حرم رضوی
  • بلاتکلیفی رینگ چهارم حدفاصل پل سردار شهید سلیمانی تا شش‌راه برطرف شود
  • جان فدای ایران، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی + فیلم
  • راه‌اندازی پنج ایستگاه لرزه‌نگاری جدید در کرمانشاه