Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان، از وقوع یک تصادف زنجیره‌ای بین ۱۵ دستگاه خودروی سواری در محور «قزوین-اقبالیه» و مصدوم شدن سه نفر خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ فرهاد ذاکری‌منش اظهار کرد: مه شدید و کاهش دید افقی در محور «قزوین – اقبالیه» باعث وقوع تصادف زنجیره‌ای بین ۱۵ دستگاه خودرو شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا بر اعلام مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان قزوین، وی افزود: بلافاصله پس از وقوع این حادثه، کارشناسان تصادفات پلیس‌راه استان در محل حاضر شده و نسبت به بررسی و رسیدگی به مشکل رانندگان خسارت‌دیده و بازگشایی سریع مسیر اقدام کردند.

رئیس پلیس‌راه استان با بیان اینکه در  این حادثه سه نفر مصدوم شدند، گفت: براساس بررسی‌های کارشناسان تصادفات پلیس‌راه استان تخطی از سرعت مطمئنه و عدم رعایت فاصله طولی توسط رانندگان وسایل نقلیه نیز در وقوع این حادثه تأثیرگذار بوده است.

ذاکری‌منش، به رانندگان توصیه کرد از هرگونه عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کرده و فاصله طولی خودروی خود با خودروی جلویی را رعایت کنند تا در زمان بروز هرگونه حادثه احتمالی فرصت کنترل وسیله نقلیه خود را داشته باشند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: تصادف زنجیره ای پلیس راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۵۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم در محور آزادشهر -شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  تصادف زنجیره‌ای جاده شاهرود - دامغانبه گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان، ️ ️ این حادثه حوالی ساعت ۱۲:۰۴ ظهر امروز در کیلومتر ۸۵ محور آزاد شهر-شاهرود بین ۲ دستگاه تریلی، پراید، پژو ۲۰۶ و پیکان سواری رخ داد.
در این حادثه ۱۱ مصدوم با کمک اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • تصادف زنجیره‌ای با ۱۱ مصدوم در محور آزادشهر -شاهرود
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جا گذاشت
  • تصادف زنجیره‌ای در محور شاهرود - آزادشهر ۱۱ مصدوم بر جای گذاشت
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت/ علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • تصادف زنجیره‌ای در ایلام با یک کشته و سه مصدوم
  • تصادف فوتی در بزرگراه همت / علت حادثه؛ تغییر ناگهانی مسیر
  • تصادف در محور قوچان به چناران ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • تصادف زنجیره ای در محور ایلام به سرابله
  • ۱۹ مصدوم در تصادفات رانندگی آزادراه قزوین-رشت
  • تصادف زنجیره‌ای در آزادراه قزوین-رشت با ۱۰ مصدوم