Web Analytics Made Easy - Statcounter

از آغاز شیوع ویروس کرونا تاکنون بانک قرض الحسنه رسالت بیش از یک میلیون تردد درون شهری را کاهش داده است.

 

به گزارش گروه بانک و بیمه پول نیوز، مدیر مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت گفت: در این بانک به عنوان نخستین بانک دیجیتال کشور تمام خدمات به صورت غیرحضوری ارائه می شود.

مهدی دعاگویی با بیان اینکه کارشناسان مرکز امداد مشتریان به صورت شبانه روزی و در سه شیفت کاری پاسخگوی سوالات مشتریان هستند، گفت: در حال حاضر ماهیانه بیش از 200هزار تماس در این مرکز پاسخ داده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به اهمیت بانکداری دیجیتال افزود: با شیوع کرونا اهمیت این مهم بیش از پیش در ارائه خدمات بانکی نمود پیدا کرد. به طور مثال فقط با راهنمایی کارشناسان مرکز امداد مشتریان از ابتدای شیوع این ویروس بیش از یک میلیون تردد درون شهری مشتریان حذف و خدمات در بستر اینترنت و به صورت غیرحضوری ارائه شد.

مرکز امداد مشتریان بانک قرض الحسنه رسالت با شماره تماس 0214747به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات مشتریان است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک قرض الحسنه رسالت بانک رسالت کرونا پول نیوز قرض الحسنه بانک دیجیتال مرکز امداد مشتریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سال۱۴۰۳، سال ارتقاء شاخص های عملکردی بانک کارآفرین

حسین طلاکش نائینی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین در پیام نوروزی خود با اشاره به انجام پروژه مهاجرت در بانک کارآفرین در سال گذشته ابراز امیدواری کرده است که ” با تغییرات اعمال شد امید است، در سال جدیدبتوان از این بستر ایجاد شده به بهترین نحو استفاده کرد و با ارائه خدمات و محصولات جدید، متنوع و قابل رقابت، به ارتقا شاخص‌های عملکردی بانک کمک کرد. ”

به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، در پیام نوروزی دکتر حسین طلاکش نائینی عضو هیات مدیره بانک کارآفرین می‌خوانیم:

نو بهار است بیا طرب از سر گیریم سال نو بار غم کهنه زدل بر گیریم.
چون ربیع و رمضان هر دو به یک بار آیند ساغری از کف آن ماه منور گیریم

نوروز جشن باستانی و دیرینه ما ایرانیان، نه تنها آغازی دوباره برای طبیعت است بلکه فرصتی است برای تازه شدن دل‌ها و روابط ما با یکدیگر. تقارن این تازگی با ماه رحمت، مغفرت و نزدیکی بیشتر به معبود را به جنابعالی و خانواده محترمتان تبریک عرض می‌کنم.
نظام بانکی کشور در سال۱۴۰۲ وقایع مختلفی را پشت سر نهاد که از مهمترین آن‌ها میتوان به ابلاغیه بانک مرکزی درخصوص اصلاح نرخ‌های سود سپرده‌های مدت دار، ابلاغ تسهیلات تکلیفی بسیار فراتر از ظرفیت و توان نظام بانکی بخصوص در بخش مسکن، تعیین سقف برای رشد ترازنامه بانک‌ها و اعمال جریمه برای بانک‌های متخلف، تصویب قانون جدید بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، انتشار اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری خاص با نرخ سود اسمی۳۰ درصد و… اشاره کرد.
هر یک از موارد اشاره شده، پیامد‌های خود را بر سیستم بانکی و اقتصاد کلان کشور بر جای می‌گذارد. یکی از این پیامد‌ها آن است که برنامه ریزی بانک برای دستیابی به اهداف مدنظر خود را دچار تغییر می‌کند. در این میان نحوه مواجهه با این پیامد‌ها و تصمیم گیری به موقع و هوشمندانه در ارتباط با آن‌ها دارای اهمیت است. بانک کارآفرین طی سال گذشته در مواجهه با این رخداد‌ها سعی کرد تحلیل مناسبی از آثار آن‌ها داشته و بر مبنای آن تصمیمات منطقی و متناسب را اتخاذ کند. بر این اساس با برنامه ریزی انجام شده، اخذ تصمیمات به موقع و همکاری کلیه کارکنان بانک، روند فعالیت‌های اصلی بانک به نحو مطلوب ادامه یافت به نحوی که بودجه هدف گذاری شده برای سال ۱۴۰۲، دارای رشدی مناسب و فراتر از ارقام مصوب است.
از سوی دیگر، در سال۱۴۰۲ یکی از مشکلات دیرینه بانک در زمینه تغییر سیستم نرم افزاری متمرکز با همکاری و تلاش مجدانه کلیه کارکنان در بخش‌های مختلف مرتفع شد. این موضوع از آن جهت دارای اهمیت ویژه‌ای است که در دنیای رقابتی کنونی در شبکه بانکی، ارائه خدمات دیجیتال یکی از محور‌های اصلی رقابت است؛ لذا بدون داشتن بستری مناسب در حوزه زیرساخت‌های دیجیتال، بانک توان رقابت خود را تا حد زیادی از دست خواهد داد. امید است با روحیه فعالانه و نوآورانه شما همکاران گرامی، در سال جدید بتوان از این بستر ایجاد شده به بهترین نحو استفاده کرد و با ارائه خدمات و محصولات جدید، متنوع و قابل رقابت، به ارتقا شاخص‌های عملکردی بانک کمک کرد.
در پایان ضمن قدردانی از تلاش و زحمات همگی همکاران محترم بانک کارآفرین، سالی توام با آرامش، موفقیت و تندرستی را برای شما و مردم عزیز کشورم از خداوند متعال خواستارم.

دیگر خبرها

  • خدمات قابل ارائه به مسافران نوروزی باید مورد تأیید بهداشت باشد/ فعالیت ۳۰۰ بازرس در شهر
  • دیدار نوروزی مدیریت ارشد بانک ایران زمین با کارکنان ادارات مرکزی
  • منطقه ۳ کاشان، نخستین میزبان طرح دهه خدمات عمرانی شد
  • ۴۰۰ میلیارد انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال ارائه شد
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان انواع خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های حوزه اقتصاد دیجیتال
  • بازدید قائم مقام مدیر عامل بانک ملی ایران از شعبه فرودگاه امام(ره)
  • سال۱۴۰۳، سال ارتقاء شاخص های عملکردی بانک کارآفرین
  • ارائه ۴۰۰ میلیارد تومان خدمات مالی به دانش‌بنیان‌های اقتصاد دیجیتال در سال گذشته
  • ارائه ۵ هزار خدمت رایگان در مرکز پرتو درمانی شهید رمضانزاده
  • سوءاستفاده مشتریان خارجی از وضعیت فروش نفت ایران