Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، اولین نشست هیات رئیسه فراکسیون ایثار و شهادت ظهر امروز (دوشنبه 1 دی) در مجلس شورای اسلامی برگزار شد. 

علی حدادی دبیر فراکسیون ایثار و شهادت در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس افزود: در این نشست که سعید اوحدی رئیس بنیاد شهید حاضر بود دغدغه‌های و مشکلات جامعه ایثارگران، جانبازان و خانواده‌های شهدا بحث و بررسی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت: نمایندگان عضو این فراکسیون به اوحدی تاکید کردند که باید توجه بیشتری به ایثارگران و جانبازان شود و همچنین بنیاد شهید باید نسبت به رفع مشکلات آنها و به سرانجام رساندن درخواست‌ها و مطالبات این جامعه ارزشی عنایت بیشتری داشته باشد. 

دبیر فراکسیون ایثار و شهادت اظهار داشت: مقرر شد که این جلسات استمرار پیدا کرده و مطالبه‌گری حل مشکلات خانواده بزرگ ایثارگران و جانبازان و شهدا از سوی نمایندگان دنبال شود. 

انتهای پیام/ 

منبع: فارس

کلیدواژه: کمیسیون نمایندگان مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۰۴۰۶۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین در پکن

وزارت خارجه حکومت طالبان اعلام کرد سومین نشست سازوکار تعامل با چین با تاکید بر کمک‌های بشردوستانه و بازسازی افغانستان در پکن برگزار شد. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، وزارت خارجه حکومت طالبان اظهار داشت در سومین نشست افغانستان و چین، مقامات پکن متعهد شدند تا در زمینه‌های درمانی، استخراج معادن، اسکان مجدد مهاجرین و گسترش روابط تجاری همچنین ارتقای ظرفیت ادارات حکومت کابل همکاری کنند.

بر اساس بیانیه وزارت خارجه طالبان که در شبکه ایکس منتشر شده است، سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین برای کمک‌های بشردوستانه و بازسازی تاکید دارد.

در این نشست همچنین درباره افزایش تجارت، استخراج معادن از جمله معدن مس عینک، ارتقای ظرفیت کارمندان ادارات حکومت طالبان گفتگو شده است.

نگرانی آمریکا از گسترش نفوذ چین در افغانستانچین در افغانستان شهرک‌های صنعتی می‌سازدنخستین دیدار رسمی طالبان و نمایندگان چین در افغانستان

«یوشیائو یونگ» نماینده ویژه چین برای افغانستان نیز در بیانیه‌ای به نقل از مقامات کشورش آورده است «چین از سال 2021 مفهوم دیپلماتیک دوستی، صمیمیت، منفعت متقابل  و فراگیری را اجرا کرده است».

در بخشی  از این بیانیه تاکید شده است تحریم‌های یکجانبه و مسدود کردن دارایی‌های افغانستان رنج مردم این کشور‌ را تشدید کرده است بنابراین کشورهایی که مسئول وضعیت کنونی افغانستان هستند باید با جدیت کار خود را انجام دهند.

بر اساس این بیانیه، در این نشست طرفین بر ساخت طرح کمربند و جاده نیز تاکید کردند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • برگزاری همایش حقوق شهروندی و ایثار استان کرمان
  • برگزاری اولین برنامه طرح شمیم و همیاران آرامش اجتماعی در اهواز
  • برگزاری سومین نشست سازوکار تعامل افغانستان و چین در پکن
  • احیای ماده ۴۸ قانون الحاق مالی دولت
  • دریافت مجوز استخدام ۳۲ هزار نفر از فرزندان شهدا و ایثارگران
  • پیگیری استخدام فرزندان آزادگان و جانبازان ۲۵ درصد
  • تداوم مسیر انقلاب اسلامی در دست همسران شهدا است
  • مجوز برگزاری دومین همایش ملی «ترویج فرهنگ ایثار و شهادت» صادر شد
  • مجلس جدید قوانینی را وضع کند که تحولات اقتصادی را به دنبال داشته باشد
  • جانبازان، سند زنده عزت و ایستادگی در دفاع از امنیت جامعه